AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Hei. Jeg har et barn på 12 år. For 10 år siden ble det slutt med faren til barnet. De siste 10 årene har jeg hatt nok med meg selv og har derfor aldri vært så seriøs med noen mann (har datet litt her og der), at jeg har kommet ditt at det har vært snakk om å introdusere barnet mitt for noen. Nå har jeg møtt en mann - vi har brukt goood tid og har snart datet i 1 år og er enige om at vi skal satse på hverandre. Nå sitter jeg og har litt panikk fordi jeg ikke "skjønner" hvordan jeg skal kombinere livet som mamma med livet som kjæreste. Høres sikkert rart ut, men etter 10 år hvor det bare har vært meg og barnet sammen føles det rart å skulle "blande inn" en annen. Jeg tviler ikke på at kjæresten min kommer til å være en fantastisk ressurs i livet til barnet, men er en del av meg som nesten gruer meg til at han skal se meg i mammarollen og som gruer meg litt til om han passer inn i dynamikken mellom meg og barnet mitt? Og barnet mitt er jo 12 år, kanskje ikke den letteste alderen heller. Noen som har vært i lignende situasjon som ønsker å dele erfaringer? Og som kjenner seg igjen i dette med å kvie seg for å få en tredjeperson inn i relasjonen mellom deg og barnet? Planen vi har foreløpig er å ta det veldig rolig og gradvis, møtes de første gangene sammen med andre venner som har barn i samme alder, slik at det ikke blir en pressende situasjon for noen. Anonymkode: 7ebc2...dd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå