AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Jeg har i det siste fått utrolig mange som legger meg til på snap via "legg til raskt". De aller fleste er jo bare ute etter sexting, men innimellom er det noen hyggelige. Det er en jeg har snakka med en stund, snart tre uker, han virker veldig ordentlig og interessant, og har vært ærlig om navn og når han er født. Finner han dog ikke på fb, noe jeg syns er litt merkelig men men. Han snakket forrige uke ang treff og evt snakke på tlf og jeg sa ja til begge. I helgen ble han syk så vi snappet ikke så mye. I går kveld svarte han ikke på litt spørsmål om hvordan det gikk med han, i dag fikk jeg Snap om at han hadde sovet lenge og skulle på jobb. Kjente det irriterte meg at han valgte å ikke svare i går kveld, og drøye derfor mitt svar til han. Føler liksom at ting ikke er så bra som de var, og lurer litt på hva som skjer. Han brukte lang tid på å svare på når det passet å møtes og i det hele tatt, energien er annerledes nå. Tenkte å la det gå et par dager og se, men hvordan kan jeg finne ut om han faktisk vil møtes eller ikke? Er ikke interessert i å bruke tid på noe som bare ender i ingenting... Vi er begge tidlig i 40 årene Anonymkode: e8e40...ea8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Han har fått bedre kontakt med noen andre og faser deg ut, men holder deg på gress i tilfelle det andre ikke funker. Jeg ville blokkert og gått videre. Anonymkode: 49b14...3ab 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Enig med AB over. Eller så har han fått kalde føtter, det blir fort litt skummelt når man faktisk skal møtes irl. Sender dere selfies? Eller er det bare chat og bilder av tilfeldige ting som vegg, teppe, TV med tekst osv? Anonymkode: bca68...f4e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Han hadde nok aldri intensjon om å møtes og trekker seg derfor unna. Hva er interessant med en mann som legger til alle med kvinnelig navn og det han håper er hull mellom bena? Jeg ser ned på sånne menn som legger til fremmede på snap Anonymkode: fa983...58e 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Enig med AB over. Eller så har han fått kalde føtter, det blir fort litt skummelt når man faktisk skal møtes irl. Sender dere selfies? Eller er det bare chat og bilder av tilfeldige ting som vegg, teppe, TV med tekst osv? Anonymkode: bca68...f4e Det har vært mye selfies og han har gitt meg mye komplimenter for utseendet, sagt jeg er vakker og fin og at han syns jeg virker både spennende og interessant. Jeg har sagt det samme tilbake, og virkelig ment det. Så kanskje ikke dumt av meg å bare ta et par skritt tilbake nå? Takk for svar, forresten 😊 Anonymkode: e8e40...ea8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har vært mye selfies og han har gitt meg mye komplimenter for utseendet, sagt jeg er vakker og fin og at han syns jeg virker både spennende og interessant. Jeg har sagt det samme tilbake, og virkelig ment det. Så kanskje ikke dumt av meg å bare ta et par skritt tilbake nå? Takk for svar, forresten 😊 Anonymkode: e8e40...ea8 Han spiller spillet og du bet på. Dette er hva han sier til 40 fremmede damer på snap hver uke Anonymkode: fa983...58e 1
William_S Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 (endret) Herregud ville aldri godtatt forespørsler fra vilt fremmede på snap. Gjorde det en gang ved en feil, det var et kvinnenavn. Hun ville selge meg trusene sine... Ble slettet og blokkert ganske så kjapt. Ja jeg vet at noen har en fetish for brukte dametruser, men det er ikke meg for å si det sånn. Man vet jo ellers aldri hvem personen som egentlig står bak brukeren er da og det kan fort være noen som er dømt for seksualforbrytelser osv. Særlig ovenfor barn er Snap ganske vanlig brukt i overgrepssaker. Så nei generelt vilt fremmede er big nono for meg. Jeg føler at jeg må ha en relasjon i en eller annen form til de jeg legger til på snap som venner og bekjente og familie. Endret 19. juni 2023 av William_S 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #8 Skrevet 19. juni 2023 Har veldig dårlig erfaring med menn som legger meg til der, i starten godtok jeg de fleste fordi jeg antok at de var bekjente eller fra lengre tilbake i tid men endte alltid opp med å få en pikk i trynet 🤢 var èn som ikke sendte noe sånn, men han ble helt stalker etter å ha vært hyggelig i starten og prøvde å presse meg til å møte han så nå godtar jeg absolutt ingen. Anbefaler deg også å slutte med det, er ikke normale folk som driver å legger til fremmede kvinner der Anonymkode: 4bcca...c0e 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #9 Skrevet 19. juni 2023 Jeg ville aldri lagt til en fremmed på snap, det synes jeg er i samme gate som han som massesendte «feilsendte» sms til random damer og håpet på napp.. Mao at man ikke er helt i vater. Snap er forbeholdt folk jeg kjenner godt og ikke villt fremmede. Anonymkode: 64e54...a39 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #10 Skrevet 20. juni 2023 Han er av den typen som sender til alt og alle, ikke genuint interessert i deg. Du er bare en av mange. Hans mål er kun sex. Anonymkode: ce306...362 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #11 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 16.57): Jeg har i det siste fått utrolig mange som legger meg til på snap via "legg til raskt". De aller fleste er jo bare ute etter sexting, men innimellom er det noen hyggelige. Det er en jeg har snakka med en stund, snart tre uker, han virker veldig ordentlig og interessant, og har vært ærlig om navn og når han er født. Finner han dog ikke på fb, noe jeg syns er litt merkelig men men. Han snakket forrige uke ang treff og evt snakke på tlf og jeg sa ja til begge. I helgen ble han syk så vi snappet ikke så mye. I går kveld svarte han ikke på litt spørsmål om hvordan det gikk med han, i dag fikk jeg Snap om at han hadde sovet lenge og skulle på jobb. Kjente det irriterte meg at han valgte å ikke svare i går kveld, og drøye derfor mitt svar til han. Føler liksom at ting ikke er så bra som de var, og lurer litt på hva som skjer. Han brukte lang tid på å svare på når det passet å møtes og i det hele tatt, energien er annerledes nå. Tenkte å la det gå et par dager og se, men hvordan kan jeg finne ut om han faktisk vil møtes eller ikke? Er ikke interessert i å bruke tid på noe som bare ender i ingenting... Vi er begge tidlig i 40 årene Anonymkode: e8e40...ea8 En blir ikke kjent på snap. En blir kjent i virkeligheten. Anonymkode: 3e1bc...999 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #12 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): En blir ikke kjent på snap. En blir kjent i virkeligheten. Anonymkode: 3e1bc...999 jepp, jeg er så enig. Men man legger et lite grunnlag når man chatter da... Anonymkode: e8e40...ea8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #13 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jepp, jeg er så enig. Men man legger et lite grunnlag når man chatter da... Anonymkode: e8e40...ea8 Ikke egentlig. Man kan spille hvem som helst over nett. Også i virkeligheten men ikke like enkelt som på nett Anonymkode: fa983...58e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #14 Skrevet 13. august 2024 Opplevde jeg i dag. Men han var faktisk ganske kjekk. Eneste gang jeg har opplevd det.😊. Han skravler og vil møtes til kaffe ute. 20 år yngre og🤯. Anonymkode: 65cad...796
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #15 Skrevet 13. august 2024 Jeg har å fått mange menn i det siste som har lagt meg til via legg til raskt, men jeg godtar ikke noen ikke kjenner. Jeg godtok noen til begynne med for se hva var, men følte ikke var så mye seriøs så jeg slettet de Anonymkode: 2c05c...c6a 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #16 Skrevet 14. august 2024 Fremmede som legger meg til på Snap blir blokkert. Snakk om creepy.🤢 Anonymkode: ba2d0...5ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå