AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Jeg virker kanskje helt tafatt, men barnet mitt forteller at et par stykker i barnehagen kaller han drittunge. I sammenheng med «siden du ikke gjør som vi sier så er du en drittunge», osv. Barnet mitt er tydelig preget av det. Vi har snakket mye om dette hjemme de siste dagene. Hva gjør man med sånt? Barnet er en litt engstelig og sensitiv. 5 år. Anonymkode: 37d28...20e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg virker kanskje helt tafatt, men barnet mitt forteller at et par stykker i barnehagen kaller han drittunge. I sammenheng med «siden du ikke gjør som vi sier så er du en drittunge», osv. Barnet mitt er tydelig preget av det. Vi har snakket mye om dette hjemme de siste dagene. Hva gjør man med sånt? Barnet er en litt engstelig og sensitiv. 5 år. Anonymkode: 37d28...20e Hva har dere snakket om? Siden barnet er preget av det, har du prøvd å roe ned situasjonen? Hva tror barnet ditt at en drittunge betyr? Anonymkode: dd3ea...dd3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Ta det opp med pedleder. Anonymkode: c3ead...1d7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Du tar det opp med barnehagen. Ganske vanlig problemstilling selv om drittunge var nå litt sterke ord. Jentene pleier ofte å bruke «fordi du ikke har kjole» når de vil ekskludere. Det viktigste er at barnehagen blir gjort obs på det slik så de kan følge litt ekstra med. Anonymkode: a7996...4d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå