Gå til innhold

er peniser naturlige kåte eller hva er greia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, Detter lurer jeg på fælt. Ståtisser betyr kåthet så da er menn kåte dyr?? la meg ramse opp bakgrunnen på hvorfor jeg spør

• Akttegning av naken mann. Tissen hans sto under tegningen
  • En full kompis ble naken på fest. Tissen hans sto
  • Stripper på hjemmefest. tissen sto under dansen
  • Nudist strander, en del stå tisser bare de pratet med oss
  • Naken spa, en del stå tisser der.

Lurer på om menn er kåt konstant eller bare lever den i egen verden uten at det har noe med kåthet å gjøre? Blir naivt å tro at alle tisser er sultne? lol

Anonymkode: f11d6...871

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

bare lever den i egen verden uten at det har noe med kåthet å gjøre? 

Dette.

De lever sitt eget liv.

Anonymkode: 385e5...4d3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Okei, Detter lurer jeg på fælt. Ståtisser betyr kåthet så da er menn kåte dyr?? la meg ramse opp bakgrunnen på hvorfor jeg spør

Lurer på om menn er kåt konstant eller bare lever den i egen verden uten at det har noe med kåthet å gjøre? Blir naivt å tro at alle tisser er sultne? lol

Tisser har en tendens til å bli stive når de får sett seg om. 

Min personlige opplevelse er at hvis jeg stirrer på den eller hilser på den så reiser den seg av ren høflighet.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle som eier en penis vet at de lever sitt eget liv, men hvis man får ereksjon når det er upassende, så kan man til en hvis grad få kontroll over det ved å fokusere på "problemet" Er man rusa/full så tenker man kanskje ikke slik. På en nudiststrand, så må du nesten regne med å se noen ereksjoner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Herregud..Så utrolig dårlig norsk....Hva mener du egentlig??????????????????

Anonymkode: c904d...1df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Vi får stppikk i matte timer. Det er ikke alltid vi kan kontrollere det

Anonymkode: 18545...170

• Liker 2
Skrevet

Lurer mer på hva slags omgangskrets du har. 😄

• Liker 1
Skrevet

Peniser lever sitt eget liv. De blir svært ofte styrt av underbevishet og svart magi.

Det blir stive i det mest upassende situasjoner, selv når hjernen defintivt ikke tenker på sex. De blir harde om natta mens man er fullstendig bevisstløs... og de kan rett og slett nekte å bli harde når man ønsker at de skal bli det.

En hard penis betyr ingenting. En real stolpe i en begravelse betyr -IKKE- at jeg har lyst til å feie over deg mellom benkeradene. Og om man brått tenker "nå ville det vært innmari pinlig å få en massiv kubbe" ... vel, da får man en massiv kubbe i buksa.

En slapp penis betyr heller ingenting. Man kan være kåt som et bombefly, men brått kommer en teit tanke eller følelse inn i bildet og det er overkokt spaghetti-konsistens. Og merker man først at det begynner å gå nedover, så aksellerer det ugjenkallelig. Men ikke tro at det er fordi man ikke har lyst, ikke er kåt eller har lyst på deg.

Som sagt, peniser lever litt sitt eget liv.
Vil tippe vaginaer også kan finne på mye dumt.

Kan begge/alle kjønn bli enige om å ikke ta slikt personlig, og at det vil gå over av seg selv? Gjør noe annet godt i mellomtiden og så er det klart for fest noen minutter senere.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

....Oss menn klarer dessverre ikke å kontrollere dette...Det kan sikkert sammenlignes med damers trang til å tisse når dere har mensen....Vi MÅ bare liksom ....

• Liker 1
Skrevet
Even Tuell skrev (3 minutter siden):

Peniser lever sitt eget liv. De blir svært ofte styrt av underbevishet og svart magi.

Det blir stive i det mest upassende situasjoner, selv når hjernen defintivt ikke tenker på sex. De blir harde om natta mens man er fullstendig bevisstløs... og de kan rett og slett nekte å bli harde når man ønsker at de skal bli det.

En hard penis betyr ingenting. En real stolpe i en begravelse betyr -IKKE- at jeg har lyst til å feie over deg mellom benkeradene. Og om man brått tenker "nå ville det vært innmari pinlig å få en massiv kubbe" ... vel, da får man en massiv kubbe i buksa.

En slapp penis betyr heller ingenting. Man kan være kåt som et bombefly, men brått kommer en teit tanke eller følelse inn i bildet og det er overkokt spaghetti-konsistens. Og merker man først at det begynner å gå nedover, så aksellerer det ugjenkallelig. Men ikke tro at det er fordi man ikke har lyst, ikke er kåt eller har lyst på deg.

Som sagt, peniser lever litt sitt eget liv.
Vil tippe vaginaer også kan finne på mye dumt.

Kan begge/alle kjønn bli enige om å ikke ta slikt personlig, og at det vil gå over av seg selv? Gjør noe annet godt i mellomtiden og så er det klart for fest noen minutter senere.

Siterer denne 😃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn er stort sett alltid kåte, eller blir det i løpet av noen få nano sekunder. Det hevdes at menn i gjennomsnitt tenker på sex hvert 4. sekund, så ikke rart det blir en del ståpikk å se. Tenk om det hadde vært like enkelt å se om dere kvinner vår kåte. Det ville gjort en manns liv mye enklere.

Anonymkode: d9b4a...f69

• Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn er stort sett alltid kåte, eller blir det i løpet av noen få nano sekunder. Det hevdes at menn i gjennomsnitt tenker på sex hvert 4. sekund, så ikke rart det blir en del ståpikk å se. Tenk om det hadde vært like enkelt å se om dere kvinner vår kåte. Det ville gjort en manns liv mye enklere.

Anonymkode: d9b4a...f69

Absolutt tullball.
Det er en mye at menn er kåte 24/7 og alt vi lever og ånder for er å stappe pikken inn i en ventende fitte.

Det er absolutt tidspunkter hvor man ikke har lyst på sex, men jeg vil tro at mange menn føler litt på "sannheten i samfunnet" og blir med på sex når partneren ønsker det. Det er litt av forventningen til menn. Det er nok mindre sosialt akseptabelt at en mann sier nei takk til sex i et forhold enn en kvinne. Det burde ikke være sånn, men det er nok mange som tenker det; kvinner og menn.
Dette er kanskje en av måtene menn blir "truffet" av forventninger til kjønn og rolle. Kvinner opplever det samme, men på andre områder ("sex første date = løs/slut" osv)

(Når det er sagt, så er sex som med mange andre morsomme ting; når man først kommer i gang, kommer over "dørstokkmila" så er det egentlig ganske ålreit. Man skal selvsagt ikke bli med om man -ikke- har lyst, men om det er litt sånn "whatever", hvorfor ikke bli med? Sjansen er stor for at man blir kåt etterhvert ... og om man ikke blir det, så kan man alltids si stopp.)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn blir kåte, ikke penisen 🙈

Anonymkode: 91823...619

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du tegner nakne menn, er på fester der folk kler seg nakne, leier inn mannlige strippere, går på nudiststrender og nakenspa....og synes det er rart at det dukker opp noen ereksjoner her og der?🤷‍♂️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lurer jeg også på. Har våknet med endel menn nå med mine 36år, og hver av dem har hatt en halv til stiv penis om morgenen. Ikke bare morrabrød det, den vokser bare jeg er borti den med hånden. Så peniser blir vel lett stive tenker jeg? 

Anonymkode: d5d04...267

Om du begynner å gi en penis oppmerksomhet, så bør du ikke være overrasket over at de liker det 😉

• Liker 3
Gjest Lurven
Skrevet

Tror det sitter i hodet. Og da mener jeg det øverste

Gjest Lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vi får stppikk i matte timer. Det er ikke alltid vi kan kontrollere det

Anonymkode: 18545...170

Det er på grunn av hypotenusen 

Skrevet

Jeg har lyst til å være med på en time med en mannlig aktmodell. Skal nok få han også til å stå med litt blunking og kløft. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres mest ut som om ts har møtt på endel menn som tenner på å vise seg frem. Sjarmerende. 

Anonymkode: 0929f...dc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du har rett i en ting i hvertfall ; så da er menn kåte dyr??
Ja, det er vi, akkurat som damer er dyr de også.

Anonymkode: 1e995...9e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...