AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Svimmel, lavt blodtrykk.. orker ingenting. Flere som føler seg slik? Tegn på spontanabort? Har ikke ømme bryster. Litt stikninger i livmor. Anonymkode: ec363...3c0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Svimmel, lavt blodtrykk.. orker ingenting. Flere som føler seg slik? Tegn på spontanabort? Har ikke ømme bryster. Litt stikninger i livmor. Anonymkode: ec363...3c0 Jeg hadde det sånn da. Nå er jeg sykt kvalm og spyr hele tiden. Er i uke 7 idag. Er ikke tegn på spontanabort.. har ikke ømme bryster og jeg såg hjertet på ultralyd for noen dager siden. har også menssmerte hele tiden. Helt normalt. Anonymkode: f9271...11b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde det sånn da. Nå er jeg sykt kvalm og spyr hele tiden. Er i uke 7 idag. Er ikke tegn på spontanabort.. har ikke ømme bryster og jeg såg hjertet på ultralyd for noen dager siden. har også menssmerte hele tiden. Helt normalt. Anonymkode: f9271...11b Svimler for meg.., vasket teppe, når jeg reiste meg opp gikk alt rundt og det ble svart for meg… måtte bare sette meg ned. Er ikke spesielt sulten heller.. er kjempe varm, så blir jeg plutselig iiiskald….. har du hatt det sånn? Anonymkode: ec363...3c0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Svimler for meg.., vasket teppe, når jeg reiste meg opp gikk alt rundt og det ble svart for meg… måtte bare sette meg ned. Er ikke spesielt sulten heller.. er kjempe varm, så blir jeg plutselig iiiskald….. har du hatt det sånn? Anonymkode: ec363...3c0 Ja. Jeg var veldig svimmel fra uke 4 til nå, er fortsatt svimmel men ikke så gale. Men var pg er helt sinnsykt trøtt. varm og kald blir jeg enda 😃hadde det sånn første gang jeg var gravid og. Anonymkode: f9271...11b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja. Jeg var veldig svimmel fra uke 4 til nå, er fortsatt svimmel men ikke så gale. Men var pg er helt sinnsykt trøtt. varm og kald blir jeg enda 😃hadde det sånn første gang jeg var gravid og. Anonymkode: f9271...11b Hva med oppblåst mage? 🙄 Anonymkode: ec363...3c0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva med oppblåst mage? 🙄 Anonymkode: ec363...3c0 Hadde helt sykt mye luft i magen første gang jeg var gravid. Og oppblåst. Trodde jeg skulle miste hver dag i flere uker pga luftsmertene jeg hadde. Kjøpte dulcogas på apoteket. Synes det hjalp litt det ga seg i uke 12! Merker ikke så mye til det denne gangen. Anonymkode: f9271...11b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #8 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde helt sykt mye luft i magen første gang jeg var gravid. Og oppblåst. Trodde jeg skulle miste hver dag i flere uker pga luftsmertene jeg hadde. Kjøpte dulcogas på apoteket. Synes det hjalp litt det ga seg i uke 12! Merker ikke så mye til det denne gangen. Anonymkode: f9271...11b Og dulcogas er helt trygt å bruke når du er gravid 💛 Anonymkode: f9271...11b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #9 Skrevet 19. juni 2023 Er 4+5 og eneste symptomet mitt er også svimmelhet 😅 det er veldig vanlig. Anonymkode: 67dfa...4e3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #10 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde helt sykt mye luft i magen første gang jeg var gravid. Og oppblåst. Trodde jeg skulle miste hver dag i flere uker pga luftsmertene jeg hadde. Kjøpte dulcogas på apoteket. Synes det hjalp litt det ga seg i uke 12! Merker ikke så mye til det denne gangen. Anonymkode: f9271...11b Jeg hadde og så mye luftsmerter som gjorde meg bekymret de første ukene. Blitt mye bedre nå i uke 8. Anonymkode: c4c43...704
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #11 Skrevet 19. juni 2023 Jeg tok angrepille… men funka ikke. Vil ikke ha barn nå. Derfor håper jeg på SA Anonymkode: ec363...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå