AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Har enda ikke fått etterbetaling på økningen i Aap mtp på grunnbeløpet, skulle ikke dette komme i slutten av mai? Har vært inne på utbetalinger og sett, kun vanlige utbetalinger der. Anonymkode: 81442...8f1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Kommer i løpet av juni Anonymkode: d0afa...914
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Jeg fikk min sammen med en vanlig utbetaling. Dette er stikk motsatt av hva som sto på NAVs nettsider om at det skulle komme som egen utbetaling. Jeg oppdaget det fordi jeg sjekket timer x satsen min og så at jeg hadde fått mer enn jeg skulle. Så da spurte jeg NAV. De bekreftet at etterbetalingen var slått sammen med vanlig utbetaling, selv om det ikke sto spesifisert under mine utbetalinger. Enten så regner du på om de siste par utbetalingene stemmer, eller så spør du NAV. Anonymkode: 59342...648
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg fikk min sammen med en vanlig utbetaling. Dette er stikk motsatt av hva som sto på NAVs nettsider om at det skulle komme som egen utbetaling. Jeg oppdaget det fordi jeg sjekket timer x satsen min og så at jeg hadde fått mer enn jeg skulle. Så da spurte jeg NAV. De bekreftet at etterbetalingen var slått sammen med vanlig utbetaling, selv om det ikke sto spesifisert under mine utbetalinger. Enten så regner du på om de siste par utbetalingene stemmer, eller så spør du NAV. Anonymkode: 59342...648 Takk for svar. Har fått akkurat det samme og ikke noe ekstra. Forrige trekkfrie utbetaling var også som den skulle, uten noe ekstra Anonymkode: 81442...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå