AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 K50, rett og slett nysgjerrig på hvor fornøyd du som er i forhold er med sexlivet Grunnen til at jeg spør, er at jeg kun har hatt langvarige forhold her i livet, og vet ikke helt hva som er "normen". Er alle 100% fornøyd, liksom? I mitt forrige forhold var oralsex ikke et tema (han likte det ikke, noen vei) - imens jeg nå lever i et forhold med mye oral, lite vaginalt (fordi han sliter med potensen). Jeg savner ordentlig k****ing, men det er deilig å ha fått oralsex på reportoaret igjen. I et av mine tidligere forhold var det begge deler, men der var ikke kjemien mellom oss like intens som det er med nåværende partner, ei heller hyppigheten. Så spørsmålet er vel om det er fler som meg, som savner et eller annet uansett? Eller får de fleste i både pose og sekk? Anonymkode: e7065...b3a 1
Snok1 Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Vært i dette forholdet i snart ti år, og med hånda på hjertet kan jeg si at sexen blir bedre og bedre. Vi eksperimenterer en god del, men enda viktigere og bedre er det at den intime og romantiske sexen blir bare bedre og bedre og mer og mer meningsfull. Jeg har rett og slett skutt gullhøna! 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): K50, rett og slett nysgjerrig på hvor fornøyd du som er i forhold er med sexlivet Anonymkode: e7065...b3a Er fornøyd 😊. Vi har veldig sjeldent sex, men sexen vi har er veldig, veldig bra. Savner helt ærlig ingen ting. Når vi har sex, så er det jo hverandres nytelse som er i fokus, med alt det innebærer. Vi har ingen tabuer etc. Anonymkode: f1abd...4e3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Ja er godt fornøyd. Han er en god elsker, og alltid opptatt av at jeg er kåt nok og nyter sex. Mas, press, furting og egoisme seksuelt har ikke skjedd på de 20 årene vi har vært sammen. Før hadde han noe mer lyst enn meg, men flørtet og pirret meg kåt på kloke måter istedenfor å presse/mase. Nå er lysta mer lik, og til tider har jeg mer lyst enn ham, men verken det ene eller andre har vært et problem, siden vi begge respekterer hverandre og aksepterer at det ikke alltid blir sex når man ønsker det. Har hatt menn som var egoistisk seksuelt tidligere. Da mistet jeg lysten på dem etter henholdsvis to og tre-fire år. Min mann som ser til at begge er kåte og nyter tenner jeg fremdeles på, og vi har alltid hatt lystig sex flere ganger i uka. Hender fremdeles at vi er som kaniner i perioder. Anonymkode: f9ae4...94e
Blåjojo Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Vet ikke hva du definerer som langvarig, men i alle mine forhold har oralsex vært en naturlig del. Har vært i to forhold der vi etter hvert sluttet å ha sex pga ulike årsaker. Savnet både samhørigheten ellers og sexen da. Det jeg er i nå (vært sammen i 6 år) er på alle måter det beste jeg har vært i. Sjeldent at vi ikke har sex daglig, og gjerne flere ganger pr dag. Føler ikke jeg mangler noen ting.
feliek54 Skrevet 24. juni 2023 #6 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 15.04): K50, rett og slett nysgjerrig på hvor fornøyd du som er i forhold er med sexlivet Grunnen til at jeg spør, er at jeg kun har hatt langvarige forhold her i livet, og vet ikke helt hva som er "normen". Er alle 100% fornøyd, liksom? I mitt forrige forhold var oralsex ikke et tema (han likte det ikke, noen vei) - imens jeg nå lever i et forhold med mye oral, lite vaginalt (fordi han sliter med potensen). Jeg savner ordentlig k****ing, men det er deilig å ha fått oralsex på reportoaret igjen. I et av mine tidligere forhold var det begge deler, men der var ikke kjemien mellom oss like intens som det er med nåværende partner, ei heller hyppigheten. Så spørsmålet er vel om det er fler som meg, som savner et eller annet uansett? Eller får de fleste i både pose og sekk? Anonymkode: e7065...b3a Jeg liker helst å knulle til vi begge kommer, men gir fjerne dama oralsex for å gi henne nytelse og vil hun gi meg oral så vil jeg nyte det men ikke veldig viktig. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #7 Skrevet 24. juni 2023 Vi har vært sammen i over 20 år. I fjor sommer dabbet det av og i høst/vinter hadde vi ikke sex. Men etter å ha snakket oss gjennom krisa er alt ganske bra. Vi har ofte samleie både morgen og kveld. Jeg elsker oralsex og skulle gjerne ønske han ga meg mer av det. Jeg suger mer enn gjerne han.. Skulle gjerne fått han med på trekant også. K51 Anonymkode: 84e18...9ca
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #8 Skrevet 24. juni 2023 Snok1 skrev (På 19.6.2023 den 15.08): Vært i dette forholdet i snart ti år, og med hånda på hjertet kan jeg si at sexen blir bedre og bedre. Vi eksperimenterer en god del, men enda viktigere og bedre er det at den intime og romantiske sexen blir bare bedre og bedre og mer og mer meningsfull. Jeg har rett og slett skutt gullhøna! Ta godt vare på henne!! Anonymkode: 0f3f3...2ea
Snok1 Skrevet 24. juni 2023 #9 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ta godt vare på henne!! Anonymkode: 0f3f3...2ea 🌹I do!🌹
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #10 Skrevet 24. juni 2023 Etter 13 år, nei. Vi har sex kanskje 2 ganger pr mnd. Noen ganger oftere. Fornøyd med forholdet ellers. Anonymkode: b59ae...b2a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #11 Skrevet 24. juni 2023 Nei, både posen og sekken er borte - og jeg savner begge deler🙈 Savner deilig, spontan knulling, savner langdryg elskende sex, savner oralt begge veier, savner lekenhet og latter, utforsking og litt griseri 🙈😅 Nå er det en sløv misjonær en gang i måneden at best 😞 Anonymkode: 957ea...b32
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #12 Skrevet 25. juni 2023 Kun sammen i 4 år, men vi har jo ikke like mye sex som i starten. Vi har rukket å få to barn, så det å ha sex når vi våkner, rett etter jobb, gå naken hele helgen osv er jo ikke mulig akkurat nå. Men vi har en del sex, kanskje litt kjedeligere siden det setter endel begrensninger, men sexen er like god. kvinne 40. Anonymkode: 7a08b...7f6 1
feliek54 Skrevet 27. juni 2023 #13 Skrevet 27. juni 2023 feliek54 skrev (På 24.6.2023 den 18.52): Jeg liker helst å knulle til vi begge kommer, men gir gjerne dama oralsex for å gi henne nytelse og vil hun gi meg oral så vil jeg nyte det men ikke veldig viktig.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #14 Skrevet 27. juni 2023 Snok1 skrev (På 19.6.2023 den 15.08): Vært i dette forholdet i snart ti år, og med hånda på hjertet kan jeg si at sexen blir bedre og bedre. Vi eksperimenterer en god del, men enda viktigere og bedre er det at den intime og romantiske sexen blir bare bedre og bedre og mer og mer meningsfull. Jeg har rett og slett skutt gullhøna! Samme her! Etter lang tørke og 15 år sammen er det først nå vi har det på vårt beste. Aldri hatt så god og mye sex. Glad vi aldri ga opp. Plutselig snudde alt! Anonymkode: 15730...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå