AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Jeg sier det igjen, hvorfor er det så viktig for enkelte å MASE under datingperioden. Hver eneste dag er det ørten snapper/meldinger av typen intetsigende. «God morgen», «Planer for dagen?», «Hva har du gjort i dag», «God natt, sov søtt» osv… i tillegg til flere andre meldinger med null mening i. Greit nok av og til, men HVER ENESTE DAG!? Det blir veldig intetsigende og meningsløst til slutt. Hallo, vi var på date i går, liksom, hva er nytt i dag?? Kan det ikke være noen dager med bare ro og stillhet? Og trynet ditt så jeg jo i går, trenger ikke selfie igjen i dag. La daten synke inn. Men neida, det kjøres på med mas og vink, til slutt orker ikke jeg mer. Jævla stress! Takk, neste! Anonymkode: 5a960...9eb 16 2 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Det virker ikke som du har lyst på kjæereste Anonymkode: c24d0...e47 21 11
MizzVic Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og trynet ditt så jeg jo i går, trenger ikke selfie igjen idag Jævla stress! Takk, neste! Anonymkode: 5a960...9eb Vurdert å date noen du faktisk liker? 13 8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Mister totalt lysten hvis dagen ikke gir lyd fra seg i løpet av dagen. Krever så lite i dagens digitale verden å vise interesse. Anonymkode: 94623...c57 11 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Mas å sende ÉN melding om dagen til noen man synes er interessant? Anonymkode: 4f9ef...cd1 8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mas å sende ÉN melding om dagen til noen man synes er interessant? Anonymkode: 4f9ef...cd1 Hvor står det en?? Hadde det bare vært en, men det er mange, fra morgen til kveld. Anonymkode: 5a960...9eb 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor står det en?? Hadde det bare vært en, men det er mange, fra morgen til kveld. Anonymkode: 5a960...9eb stakkars deg som har noen som sender hyggelige meldinger til deg. Det går nok over skal du se Anonymkode: c24d0...e47 12 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #8 Skrevet 19. juni 2023 Bli voksen og slutt å bruke Snapchat. Ellers har jeg full sympati, hvis du dater folk som sender meldinger hele dagen. Skjønner ikke at folk orker, men det er vel sånn det blir når de er avhengige av sosiale medier. Anonymkode: adf39...82f 9 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #9 Skrevet 19. juni 2023 Slitsomme greier. Bedre å være alene så slipper jeg det maset. Anonymkode: 8def7...6c6 1
Intervence Skrevet 19. juni 2023 #10 Skrevet 19. juni 2023 Virker da mere ut som om du ikke var interessert i personen? Da kan du finne deg en annen eller være singel. Da slipper du det maset eller be ham om å ikke "mase" til neste gang ettersom du skiller deg ut folk-flest? De fleste foretrekker å ha daglig kontakt dersom man er nyforelsket. 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #11 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bli voksen og slutt å bruke Snapchat. Du sitter på Kvinneguiden, men mener Snapchat er teit? Anonymkode: 5d645...e6f 5 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #12 Skrevet 19. juni 2023 Intervence skrev (1 minutt siden): Virker da mere ut som om du ikke var interessert i personen? Da kan du finne deg en annen eller være singel. Da slipper du det maset eller be ham om å ikke "mase" til neste gang ettersom du skiller deg ut folk-flest? De fleste foretrekker å ha daglig kontakt dersom man er nyforelsket. Nyforelsket er en vel ikke nødvendigvis i en datingfase. Men det som er greia er at dette har gjentatt seg med tre forskjellige mannfolk nå i det siste, alle som en er sykt på med meldinger og snap. God ide å holde de unna snap. Men jeg begriper ikke den trangen med å mase, men du har nok rett i det at jeg var ikke nok interessert i disse personene 😅 Anonymkode: 5a960...9eb 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #13 Skrevet 19. juni 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Bli voksen og slutt å bruke Snapchat. Ellers har jeg full sympati, hvis du dater folk som sender meldinger hele dagen. Skjønner ikke at folk orker, men det er vel sånn det blir når de er avhengige av sosiale medier. Anonymkode: adf39...82f Fullstendig enig. Når folk oppfører seg som småunger, så hva forventer de egentlig - voksen oppførsel ...? Du har selv bedt om dette, TS, så ikke klag over at du får det du ber om. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du sitter på Kvinneguiden, men mener Snapchat er teit? Anonymkode: 5d645...e6f Snapchat er et par divisjoner under KG. Anonymkode: 86118...e73 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #14 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du har selv bedt om dette, TS, så ikke klag over at du får det du ber om. Har jeg bedt om dette ut fra at jeg dater noen? Er det i samsvar med å måtte bli nedrent av sms og snap? Selv når jeg uttrykker mine tanker om det, og sier dermed i fra at jeg ikke orker å sitte med mobilen og svare ut meldinger hele tiden. Skal ikke voksne folk håndtere det? Ærlig talt!? Anonymkode: 5a960...9eb 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #15 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg sier det igjen, hvorfor er det så viktig for enkelte å MASE under datingperioden. Hver eneste dag er det ørten snapper/meldinger av typen intetsigende. «God morgen», «Planer for dagen?», «Hva har du gjort i dag», «God natt, sov søtt» osv… i tillegg til flere andre meldinger med null mening i. Greit nok av og til, men HVER ENESTE DAG!? Det blir veldig intetsigende og meningsløst til slutt. Hallo, vi var på date i går, liksom, hva er nytt i dag?? Kan det ikke være noen dager med bare ro og stillhet? Og trynet ditt så jeg jo i går, trenger ikke selfie igjen i dag. La daten synke inn. Men neida, det kjøres på med mas og vink, til slutt orker ikke jeg mer. Jævla stress! Takk, neste! Anonymkode: 5a960...9eb Hvis du omtaler datens ansikt som "tryne" og synes det er nok med kontakt en gang i uka, er du ikke interessert. Da er det like greit at det ikke blir noe mer mellom dere. Riktig avgjørelse for begge. Anonymkode: 63be6...64c 7 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #16 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvor står det en?? Hadde det bare vært en, men det er mange, fra morgen til kveld. Anonymkode: 5a960...9eb Og du besvarer dem ikke? Har du prøvd å si i klartekst at du ønsker mindre teksting, slik at det blir mer spenning under de fysiske møtene? Anonymkode: 63be6...64c 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #17 Skrevet 19. juni 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har jeg bedt om dette ut fra at jeg dater noen? Er det i samsvar med å måtte bli nedrent av sms og snap? Selv når jeg uttrykker mine tanker om det, og sier dermed i fra at jeg ikke orker å sitte med mobilen og svare ut meldinger hele tiden. Skal ikke voksne folk håndtere det? Ærlig talt!? Anonymkode: 5a960...9eb Umodne 20-åringer tror at de kan finne kjærligheten ved å glane på en smarttelefon og "date" som i en TV-serie. Voksne mennesker klarer å bli kjent med andre i det virkelige liv, og kommunisere gjennom telefon, ikke apper beregnet for tenåringer, og måten du ordlegger deg på i HI, sier det meste. Beklager, TS, men du har selv bedt om dette. Anonymkode: 86118...e73 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #18 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nyforelsket er en vel ikke nødvendigvis i en datingfase. Men det som er greia er at dette har gjentatt seg med tre forskjellige mannfolk nå i det siste, alle som en er sykt på med meldinger og snap. God ide å holde de unna snap. Men jeg begriper ikke den trangen med å mase, men du har nok rett i det at jeg var ikke nok interessert i disse personene 😅 Anonymkode: 5a960...9eb Når du er interessert, så ønsker du ikke masse "fred og ro" fra vedkommende, eller kaller ansiktet hans for "tryne". Du er bortskjemt. Mange menn er oppriktig interessert i deg, og du synes det bare er irriterende. Anonymkode: 63be6...64c 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #19 Skrevet 19. juni 2023 Jeg synes også «god morgen» og «god natt» er stress hver dag. Hiv på noe mer, da - hvis du absolutt må. Anonymkode: 61e23...aa5 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #20 Skrevet 19. juni 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Du sitter på Kvinneguiden, men mener Snapchat er teit? Anonymkode: 5d645...e6f At du ikke ser forskjellen, viser bare hvor skada du er av sosiale medier. Anonymkode: adf39...82f 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå