AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Labasa ha en samlerens som kan være til hjelp/veiledning for andre. Hva har du som effektiv rente på boliglånet, er du medlem av noe som gir utslag på renten? Belåningsgrad? kan starte: 3.8 million i lån og har 3.57%. Ingen medlemsfordeler. 65% belåningsgrad. Anonymkode: 9fd9e...85f
Schmuhu Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Labasa ha en samlerens som kan være til hjelp/veiledning for andre. Er det noko sexleketøy relatert? 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva har du som effektiv rente på boliglånet For mye! 1 hour ago, AnonymBruker said: er du medlem av noe som gir utslag på renten? Er jo kunde i banken jeg har lån da. Teller det også som medlemsskap? 1 hour ago, AnonymBruker said: Belåningsgrad For mye! 1 hour ago, AnonymBruker said: kan starte: 3.8 million i lån og har 3.57%. Ingen medlemsfordeler. 65% belåningsgrad. Off .. tror jeg har grei deal jeg 😅 ! ---- Men seriøs, hva er poenget? Du kan sammenligne kostnader på finansportalen. Det er mye bedre enn å spørre hva en tilfeldig gruppe folk på kvinneguiden har av kondisjoner. Svarene er uansett ikke representativ. Det er mange flere faktorer som avgjør hva du får i rente. Vanskelig å sammenligne akkurat alt men valg av bank, annen sikkerhet som kausjonist og aksjekapital, alder, løpetid, tilstand og beliggenhet bolig, fast, flytende osv osv har betydning. Schmuhu Endret 19. juni 2023 av Schmuhu 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå