AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Da samboer skulle si hva han følte for meg, sa han at følte "sterk tilknytning" til meg. Jeg kjenner skuffelse. Har jeg grunn til det? Er det nok å ha sterk tilknytning til noen man skal dele resten av lvet med? Anonymkode: 9d6b8...2e3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Det kan bety så mangt.. jeg har sterk tilknytning til min eks som behandlet meg som jævlig søppel og nesten slo meg, det er pga mine egne psykiske problemer. Hvorfor ellers ha sterk tilknytning til noen som bare tråkker på en. Samtidig har jeg det til gode venner også, så det kan bety alt mulig det da. Han bør kunne beskrive det mer konkret enn det. Anonymkode: 8ca35...f06 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da samboer skulle si hva han følte for meg, sa han at følte "sterk tilknytning" til meg. Jeg kjenner skuffelse. Har jeg grunn til det? Er det nok å ha sterk tilknytning til noen man skal dele resten av lvet med? Anonymkode: 9d6b8...2e3 Jeg synes det var fint sagt. Jeg hadde likt å høre det. Jeg verdsetter lojalitet mer enn poetiske formuleringer. Anonymkode: 8e6bd...50f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Ville tatt det som et kompliment Anonymkode: 0bbd2...b05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå