AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Heii Skal reise på min første tur i sommer, med ryggsekk. Skal ta fly og litt forskjellig. Greia er at jeg tror sekken er litt for stor for meg. Ikke innholdsmessig, men liksom i selene og til skuldrene og ryggen min.. Hoftebeltene går jo ned til rumpa og brystrema går under puppene.. x( Tror ikke jeg har tid til å få tak i ny sekk før turen..... Så det jeg lurer på, er egentlig bare om det går bra om sekken er så stor?? Hilsen en fersking 😜 Anonymkode: 34d05...b94
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Heii Skal reise på min første tur i sommer, med ryggsekk. Skal ta fly og litt forskjellig. Greia er at jeg tror sekken er litt for stor for meg. Ikke innholdsmessig, men liksom i selene og til skuldrene og ryggen min.. Hoftebeltene går jo ned til rumpa og brystrema går under puppene.. x( Tror ikke jeg har tid til å få tak i ny sekk før turen..... Så det jeg lurer på, er egentlig bare om det går bra om sekken er så stor?? Hilsen en fersking 😜 Anonymkode: 34d05...b94 Du må jo justere den. Begynn med hoftebeltet. Anonymkode: 14b8f...f78 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 De fleste (store) sekker har justeringsmuligheter både i selene, i ryggen og i hoftebeltet. Er mange videoer på youtube som forklarer hvordan du justerer en sekk, event kan du gå inn på nettsiden til produsenten. Hvis den fortsatt er for stor etter at du har justert den så anbefaler jeg å skaffe en annen. Det kan være veldig ubehagelig å bære en tung sekk om den ikke passer, spesielt hvis man skal gå et stykke. Anonymkode: 7ce0e...c87
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Fikk du den ikke tilpasset da du kjøpte den? Stram selene slik at hoftebeltet og brystreima kommer på riktig sted. Noen sekker har også muligheten til å justere lengden på ryggen. Anonymkode: 6688a...d79
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Har justert men ryggen er for lang 😕 får vel dra å kjøpe ny da... Anonymkode: 34d05...b94
Bigote Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har justert men ryggen er for lang 😕 får vel dra å kjøpe ny da... Anonymkode: 34d05...b94 Om du blir gående mye med sekken er det lurt å kjøpe en ny. Dra fysisk til butikk å be om hjelp så finner de en som passer bra for deg. Å ha en god sekk på tur sparer deg for mye irritasjon Snakker av erfaring.
reiseglad Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heii Skal reise på min første tur i sommer, med ryggsekk. Skal ta fly og litt forskjellig. Greia er at jeg tror sekken er litt for stor for meg. Ikke innholdsmessig, men liksom i selene og til skuldrene og ryggen min.. Hoftebeltene går jo ned til rumpa og brystrema går under puppene.. x( Tror ikke jeg har tid til å få tak i ny sekk før turen..... Så det jeg lurer på, er egentlig bare om det går bra om sekken er så stor?? Hilsen en fersking 😜 Anonymkode: 34d05...b94 Men om du bare skal «ta fly og litt forskjellig», så høres det jo ikke ut som du skal traske timevis med tung sekk på ryggen? Da er det kanskje ikke helt prekært om sekken er litt for lang? Ta den med til en god sportsbutikk og spør om hjelp til å tilpasse den. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #8 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heii Skal reise på min første tur i sommer, med ryggsekk. Skal ta fly og litt forskjellig. Greia er at jeg tror sekken er litt for stor for meg. Ikke innholdsmessig, men liksom i selene og til skuldrene og ryggen min.. Hoftebeltene går jo ned til rumpa og brystrema går under puppene.. x( Tror ikke jeg har tid til å få tak i ny sekk før turen..... Så det jeg lurer på, er egentlig bare om det går bra om sekken er så stor?? Hilsen en fersking 😜 Anonymkode: 34d05...b94 Kommer an på hva du skal. Skal du gå mange mil så bør den jo passe, skal du derimot bruke den som koffert er det jo ikke nøye. Anonymkode: 1fb1d...64b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå