Gå til innhold

Noen gode tatovører å anbefale? Viken/Innlandet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, unnskyld hvis dette er feil forum eller ikke lov til å spørre om her.

Jeg og samboer vil ta tatovering i juli. Har et par tatoveringer fra før som jeg ikke er fornøyd med, og er livredd for å gå til en dårlig tatovør igjen. Er ikke veldig flink til å finne tatovører selv, og jeg bruker ikke instagram og facebook så er litt vanskelig å finne en bra, ingen av vennene våres har noen å anbefale heller. Har dere et studio å anbefale? Skal ta en enkel blomst tatovering uten alt for mye detaljer. 

Anonymkode: 29564...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen tatoveringer selv, men jeg kjenner mange som bruker dette studioet igjen og igjen: https://www.carbonink.no/ Hvem som er der i sommer må du nesten kontakte dem for å finne ut av. 

Anonymkode: 286e7...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ingen tatoveringer selv, men jeg kjenner mange som bruker dette studioet igjen og igjen: https://www.carbonink.no/ Hvem som er der i sommer må du nesten kontakte dem for å finne ut av. 

Anonymkode: 286e7...0dd

Takk for tips!
ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina, Nina og  Jeppe på carbonink i Brumunddal ❣️

Anonymkode: af6be...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor - men første gangen barna mine tok tatovering så var det tilfeldigvis i et studio nedi sør frankrike. Kan tro vi var litt skeptisk.

Men viste seg å være kjempeflink tatovør, har vunnet flere priser for godt arbeid.

Ikke minst så er det noen helt andre priser på tatoveringene enn hjemme i Norge. Ene sønnen min tok halve armen (fra albue til håndledd) til 3 600 kroner sist gang.

Så nå har også gamlemor fått seg tatovering fra han. Går aldri til noen andre  så forstår deg veldig godt at du ønsker en flink tatovør.

Håper du finner en du blir fornøyd med 🩷

Anonymkode: 0874a...8f3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type / stil ønsker du? Det er svært få som mestrer en bredde av stilarter så om du sier hvilken stil du vil ha er det kanskje enklere å gi råd. 

Anonymkode: c3828...327

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christina, Nina og  Jeppe på carbonink i Brumunddal ❣️

Anonymkode: af6be...daa

Litt utenfor - men første gangen barna mine tok tatovering så var det tilfeldigvis i et studio nedi sør frankrike. Kan tro vi var litt skeptisk.

Men viste seg å være kjempeflink tatovør, har vunnet flere priser for godt arbeid.

Ikke minst så er det noen helt andre priser på tatoveringene enn hjemme i Norge. Ene sønnen min tok halve armen (fra albue til håndledd) til 3 600 kroner sist gang.

Så nå har også gamlemor fått seg tatovering fra han. Går aldri til noen andre  så forstår deg veldig godt at du ønsker en flink tatovør.

Håper du finner en du blir fornøyd med 🩷

Anonymkode: 0874a...8f3

Takker for tips! 
Ja det er viktig å ha en som er flink :)
ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type / stil ønsker du? Det er svært få som mestrer en bredde av stilarter så om du sier hvilken stil du vil ha er det kanskje enklere å gi råd. 

Ønsker noe veldig enkelt, som en blomst, uten mye shading. Noe lignende den på bildet.
 https://www.pinterest.co.uk/pin/are-you-looking-forward-to-getting-a-minimalist-flower-tattoo-here-is-a-list-of-some-awesome-minimalis-in-2023--804314814719099200/

dc2ef5b17256fe2e58e4d4c19ca77154.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kan tenke deg å dra til Attidue i Oslo så er Veliz dyktig på tynn strek. Dette er et av de bedre stedene. Sjekk ut nettsiden deres så får du en ide om hvilke type tatoveringer de ulike ansatte har som spesialitet. 

Anonymkode: d773d...7cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila hos Black Cat Ink i Krokstadelva ☺️

Anonymkode: 0e8fa...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virkelig anbefale attitudes i Oslo for fine line tattoos.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tattoo Charlie i Drammen 😊 

Anonymkode: f1c11...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...