Gå til innhold

FF inviterer meg på fest med vennen hans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en gutt jeg treffer innimellom bare for kos rett og slett. Dette har vart i 3-4 må der. Ikke vært noe problem sånn sett. Har vært tydlig med at jeg ikke ønsker noe mere. Men så lurer jeg på en ting. Han har nu invitert meg med på fest sammen med vennen hans. Er han plutslig intressert i mere eller? For for meg så hadde ikke jeg invitert han med vennen mine når vi ikke er seriøse 🤔

Anonymkode: 5f665...f57

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke å bety at han vil noe mer, nei. 

Anonymkode: 5ce05...3c5

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det trenger det ikke å bety. Kjenner mange pulevenner som fester sammen og jeg har også gjort det med to av mine 

Anonymkode: 13f0a...782

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trekant? 

Anonymkode: e6113...8e9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare si nei takk.

Anonymkode: ecb27...6d7

AnonymBruker
Skrevet

Var på grillfest til min FF med hans venner i helgen. De liker mitt selskap. Tenker ikke automatisk at han vil noe mer. 

Anonymkode: ff9ab...d78

Skrevet

Var på flere fester og andre tilstelninger som min FF’s venner kollegaer og familie hadde. Har også hatt FF som ikke fortalte om meg til noen. 
Er nok ikke noen fasit på akkurat det der.

Skrevet

mhm lurer på hva han skal introduserere deg som  ? jeg ville ikke benyttet Fuck Friend så her må du i tenkeboksen om du sier ja :) 

AnonymBruker
Skrevet

Tja, hvor gammel er dere? 

Anonymkode: 422df...a57

Skrevet (endret)

Ja, hvorfor ikke? Dra på fest og ha det gøy, behøver ikke å involvere resten av gjengen i deres kos :)

Endret av Miss91
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på flere fester og turer på havet hele helger sammen med min FF og hans venner. Betyr ingenting, han er fortsatt bare FF . For å være på sikre siden, så spurte jeg han om at vi fortsatt hadde samme forståelse over hva vi er, og dette bekreftet han. Min FF har faktisk truffet mine foreldre også. Men også de er klar over at vi bare "tuller rundt" og er innforstått med det. 

Hva sier din FF når du spør han? 

Anonymkode: 90fee...a54

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært på flere fester og turer på havet hele helger sammen med min FF og hans venner. Betyr ingenting, han er fortsatt bare FF . For å være på sikre siden, så spurte jeg han om at vi fortsatt hadde samme forståelse over hva vi er, og dette bekreftet han. Min FF har faktisk truffet mine foreldre også. Men også de er klar over at vi bare "tuller rundt" og er innforstått med det. 

Hva sier din FF når du spør han? 

Hva sier din FF når du  spør han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har en gutt jeg treffer innimellom bare for kos rett og slett. Dette har vart i 3-4 må der. Ikke vært noe problem sånn sett. Har vært tydlig med at jeg ikke ønsker noe mere. Men så lurer jeg på en ting. Han har nu invitert meg med på fest sammen med vennen hans. Er han plutslig intressert i mere eller? For for meg så hadde ikke jeg invitert han med vennen mine når vi ikke er seriøse 🤔

Anonymkode: 5f665...f57

Spør ham.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Var på grillfest til min FF med hans venner i helgen. De liker mitt selskap. Tenker ikke automatisk at han vil noe mer. 

Anonymkode: ff9ab...d78

Huff, FF og omgås med venner og kjente… Hadde følt meg skitten! 

Anonymkode: ad0e3...606

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Huff, FF og omgås med venner og kjente… Hadde følt meg skitten! 

Anonymkode: ad0e3...606

Da er du sikkert ikke FF heller. Har du et sit forhold, så føler du det vel ikke skittent

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Hva sier din FF når du  spør han?

At han fortsatt ønsker og mener (på lik linje som meg) at vi holder på så lenge det er gøy. Men vi kan jo ha litt gøy i selskap med andre innimellom. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At han fortsatt ønsker og mener (på lik linje som meg) at vi holder på så lenge det er gøy. Men vi kan jo ha litt gøy i selskap med andre innimellom. 

Fint :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei dere kan jo ha det gøy og gjøre ting sammen, selv om dere bare er FF . Gå og ha det gøy :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...