Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venn som har ignorert meg i 6 måneder og jeg har skyld følelse om at jeg har gjort noe galt. Jeg har skrevet meldinger 1 gang i måneden for å få en hilsen eller om vennen min har lyst til å finne på noe med meg. Vennen min sier alltid i fra om jeg har gjort noe galt og vi har møttes i virkeligheten fra internett og jeg vet bare tlf deres. Vet liksom ikke hvor jeg bor. Sendte en lang melding om unnskyldning hvis jeg har vært en dårlig venn og ble ignorert. I går så jeg vennen min har vært pålogget i det spillet de pleide å spille som jeg enda spiller, men bare i en annen server. Sendte dem en melding der også og ble ignorert likevel, så jeg stiller spørsmål om jeg har gjort noe galt.

Anonymkode: 89ecc...ab6

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor de bor*

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mas. Dere er ikke venner lengre. 

Anonymkode: 67a8f...2ab

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke mas. Dere er ikke venner lengre. 

Hvis jeg hadde mast hadde jeg sendt melding hver Dag. Sendte en siste melding i går på sms at det er den siste meldingen jeg sender. Dagen etter logget de på spillet og ignorerte meldingen min på spillet som jeg hadde sendt dagen før. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke drive å sende meldinger til folk som ikke svarer.

Man er ikke forpliktet til å beholde vennskap. Dette vennskapet satt ikke dypt, og dere er ikke lenger venner.

Slutt å kontakt personen, du bare driter deg ut. 

Ikke alle passer sammen i lengden.

Anonymkode: a2ffc...44f

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Liksom jeg skrev alle steder det er siste melding jeg sender over alt og jeg føler bare jeg forstyrrer hvis jeg sender mer.

AnonymBruker
Skrevet

Syns du skal la det gå og ta en prat hvis dere møtes tilfeldig.

Anonymkode: 1ad79...00c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du skal ikke drive å sende meldinger til folk som ikke svarer.

Man er ikke forpliktet til å beholde vennskap. Dette vennskapet satt ikke dypt, og dere er ikke lenger venner.

Slutt å kontakt personen, du bare driter deg ut. 

Ikke alle passer sammen i lengden.

Vi var jo egentlig bestevenner og de fortalte meg at de stolte på meg mer enn andre 

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger blir man 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dagen etter logget de på spillet og ignorerte meldingen min på spillet som jeg hadde sendt dagen før. 

Er dette et discord vennskap ? 

La det gå, dere er ikke venner mer. Noe har skjedd i livet til denne personen og de ønsker ikke prate med deg mer. Bare slett de fra vennelista di og move on. Noenganger skjer slikt. 

Anonymkode: d0632...68c

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger blir man 

La det gå, dere er ikke venner mer. Noe har skjedd i livet til denne personen og de ønsker ikke prate med deg mer. Bare slett de fra vennelista di og move on. Noenganger skjer slikt. 

Ikke bare det, men vi har møttes i virkeligheten og har vært bestevenner i 3 år nå. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen ganger blir man 

Personen har/ hadde discord, men vi møttes fra et spill. Vet tlf deres og de har gitt det siden jeg kjenner dem i virkeligheten som gjør situasjonen enda mer vondere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis jeg hadde mast hadde jeg sendt melding hver Dag. Sendte en siste melding i går på sms at det er den siste meldingen jeg sender. Dagen etter logget de på spillet og ignorerte meldingen min på spillet som jeg hadde sendt dagen før. 

Det du beskriver er mas, og du blir ignorert fordi de ikke ønsker å ha kontakt med deg. Kjipt, men sånn skjer av og til. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke bare det, men vi har møttes i virkeligheten og har vært bestevenner i 3 år nå. 

Mhm jeg skjønner det. Men de er veldig tydlige på at de ønsker å fase deg ut. Jeg skjønner det er kjipt å høre, men du må la det gå. Et forhold krever at begge vil det, og vi kan ikke tvinge andre til å opprettholde en kontakt det er tydelig at de ikke ønsker mer. 

Og noen ganger får du ikke vite grunnen og det er også veldig kjedelig å kjipt, men sånn er det. Kanskje var det din feil, kanskje var det ingenting som handla om deg, vi vet ikke. Jo raskere du klarer å innse det, å begynne med sorgprosessen over å miste en venn, jo raskere kan du komme deg forbi dette, 

AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver er mas, og du blir ignorert fordi de ikke ønsker å ha kontakt med deg. Kjipt, men sånn skjer av og til. 

Men angående om mas spørs det ikke hvordan man skriver en melding? Jeg skriver alltid meldingene mine høflig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men angående om mas spørs det ikke hvordan man skriver en melding? Jeg skriver alltid meldingene mine høflig. 

Nei, det er mas selv om du er høflig. De vil ikke ha kontakt, og det må du bare innse. Det nytter ikke at du tenker at dere var bestevenner, dere er dessverre ikke det nå. Bruk heller energien på å få nye venner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mhm jeg skjønner det. Men de er veldig tydlige på at de ønsker å fase deg ut. Jeg skjønner det er kjipt å høre, men du må la det gå. Et forhold krever at begge vil det, og vi kan ikke tvinge andre til å opprettholde en kontakt det er tydelig at de ikke ønsker mer. 

Og noen ganger får du ikke vite grunnen og det er også veldig kjedelig å kjipt, men sånn er det. Kanskje var det din feil, kanskje var det ingenting som handla om deg, vi vet ikke. Jo raskere du klarer å innse det, å begynne med sorgprosessen over å miste en venn, jo raskere kan du komme deg forbi dette, 

Jeg liker egentlig å vite ting siden har tidligere traumaer av å miste venner som jeg har fortalt dem om. Derfor skrev jeg en siste melding som var lang og at jeg ikke vil forstyrre mer. Deres sist melding var om at de ønsket meg en riktig god jul.

AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (Akkurat nå):

Nei, det er mas selv om du er høflig. De vil ikke ha kontakt, og det må du bare innse. Det nytter ikke at du tenker at dere var bestevenner, dere er dessverre ikke det nå. Bruk heller energien på å få nye venner.

Jeg har dessverre sluttet å skaffe meg nye venner fordi det er usunt for meg fordi jeg bryr meg meg om folk mye. Har aldri gått i fra noen venner. Jeg blir veldig såret når de går og jeg går aldri over det. Har vennskap jeg har gråtet over og aldri gått over. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker egentlig å vite ting siden har tidligere traumaer av å miste venner som jeg har fortalt dem om. Derfor skrev jeg en siste melding som var lang og at jeg ikke vil forstyrre mer. Deres sist melding var om at de ønsket meg en riktig god jul.

Du skulle tatt hintet med en gang.

Første gang de ikke svarer, slutter du å melde. Det er normal sosial intelligens.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre sluttet å skaffe meg nye venner fordi det er usunt for meg fordi jeg bryr meg meg om folk mye. Har aldri gått i fra noen venner. Jeg blir veldig såret når de går og jeg går aldri over det. Har vennskap jeg har gråtet over og aldri gått over. 

Du må lære deg å ha mer løse bekjentskaper 

Og å ikke bruke opp folk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle tatt hintet med en gang.

Første gang de ikke svarer, slutter du å melde. Det er normal sosial intelligens.

Jeg forstår ikke slike signaler. De har selv nevnt at de ikke alltid har penger på korte. Jeg sendte 3 meldinger i løpet av 3 måneder en gang og fikk svar innen de 3 månedene, men siden jeg så dem på spillet har det gitt tydelig signal at de ikke ønsker kontakt.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...