AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #81 Skrevet 9. juli 2023 Samfunnsengasjert skrev (14 timer siden): Hvordan kunne du ikke merke at du var høysensitiv før du fikk barn? Det er jo masse sanseinntrykk bare det å gå ut av huset, være sosial, følge trafikkbildet, reise kollektivt, være på butikken, et kjøpesenter, en bar, en konsert eller en venninnekveld, for å ikke snakke om jobb. Jeg er ikke TS, men for min del var det vanskelig å skjønne fordi jeg trodde det var vanlig for de fleste å bli sliten av mye lyder, inntrykk og mye folk 🤷♀️ Anonymkode: 65bbc...ee0 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #82 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg er ikke TS, men for min del var det vanskelig å skjønne fordi jeg trodde det var vanlig for de fleste å bli sliten av mye lyder, inntrykk og mye folk 🤷♀️ Anonymkode: 65bbc...ee0 Det er vanlig til en viss grad, men man skjønner jo selv at man ikke er innafor normalen når man er den eneste i familien som må bruke headsett nesten hele tiden og eneste på skolen som bruker det osv. Da skjønner man jo gjennom intellektet at man ikke er som andre. Jeg hadde også da jeg var liten så mye problemer med lyder at jeg sto å holdt meg for ørene og skrek i butikker blant annet. Da skjønte foreldrene mine at noe var galt og det tok ikke lange stund før diagnosen ble satt. Jeg har heller aldri klar tmye folkemengder. Å dra på konsert er noe jeg vet at ville blitt for vondt for meg så det har jeg aldri en gang tenkt på å dra på. For å nevne noe. Poenget er at man skiller seg jo ut og ihvertfall jeg merket jo at jeg ikke var som andre. Ikke bare med lyder men også sosialt fordi jeg aldri klarte å få meg venner. Anonymkode: 610e9...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå