AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Vurderer å kjøpe en, men er et par utfordringer jeg lurer på hvordan man løser. Først og fremst er det vel låsing og sikkerhet. Modellen jeg ønsker å kjøpe har ikke noe å feste en lås i, er det innenfor å trille den med seg rundt inne på butikken? Har sett at det finnes sånne låser som lager høy lyd, men det er uaktuelt for en nervøs kløne som meg, blir stresset bare av tanken. Andre lure og enkle måter å sikre en sånn den på, både hjemme, på jobb, og på butikk f eks? Anonymkode: 41b93...adb
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Off topic, men husk forsikring. Anonymkode: 12b35...599
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Låsing er absolutt et must med sykkel. Jeg ville kjøpt sykkel som har lås for bakhjul i tillegg til vanlig lås. Du bør kjøpe de sterkeste låsene, som kan festet i rammen under setet. Alle sykkelbutikken vet hva jeg mener, så dra dit og forhør deg. Anonymkode: cf6a0...9d2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 De aller fleste butikker og kjøpesentere har forbud mot sparkesykler, rulleskøyter, sykler osv, så du må nok sette den fra deg utenfor. Forbudet gjelder også hvis du bare triller sykkel/sparkesykkel. Anonymkode: b2539...13d
Schmuhu Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: De aller fleste butikker og kjøpesentere har forbud mot sparkesykler, rulleskøyter, sykler osv, så du må nok sette den fra deg utenfor. Forbudet gjelder også hvis du bare triller sykkel/sparkesykkel. Anonymkode: b2539...13d Hæ? Men hva hvis jeg kjøper en sykkel på en butikk i et kjøpesenter? Hvordan får jeg sykkelen ut av butikken på en lovlig måte da? Schmujujuhucu
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 Min sønn har med seg sin sparkesykkel inn på rema og meny når han handler Anonymkode: 9f0e6...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå