Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe en, men er et par utfordringer jeg lurer på hvordan man løser.

Først og fremst er det vel låsing og sikkerhet. Modellen jeg ønsker å kjøpe har ikke noe å feste en lås i, er det innenfor å trille den med seg rundt inne på butikken? Har sett at det finnes sånne låser som lager høy lyd, men det er uaktuelt for en nervøs kløne som meg, blir stresset bare av tanken. Andre lure og enkle måter å sikre en sånn den på, både hjemme, på jobb, og på butikk f eks? 

Anonymkode: 41b93...adb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Off topic, men husk forsikring. 

Anonymkode: 12b35...599

AnonymBruker
Skrevet

Låsing er absolutt et must med sykkel. Jeg ville kjøpt sykkel som har lås for bakhjul i tillegg til vanlig lås. Du bør kjøpe de sterkeste låsene, som kan festet i rammen under setet. Alle sykkelbutikken vet hva jeg mener, så dra dit og forhør deg. :)

Anonymkode: cf6a0...9d2

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste butikker og kjøpesentere har forbud mot sparkesykler, rulleskøyter, sykler osv, så du må nok sette den fra deg utenfor. Forbudet gjelder også hvis du bare triller sykkel/sparkesykkel.

Anonymkode: b2539...13d

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

De aller fleste butikker og kjøpesentere har forbud mot sparkesykler, rulleskøyter, sykler osv, så du må nok sette den fra deg utenfor. Forbudet gjelder også hvis du bare triller sykkel/sparkesykkel.

Anonymkode: b2539...13d

Hæ? 

Men hva hvis jeg kjøper en sykkel på en butikk i et kjøpesenter? Hvordan får jeg sykkelen ut av butikken på en lovlig måte da?

Schmujujuhucu

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn har med seg sin sparkesykkel inn på rema og meny når han handler 

Anonymkode: 9f0e6...575

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...