AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Hvordan se pen ur når msn holder på? Jeg bare strever og slever og ser ekkel ut. Ser dere pene ut? Anonymkode: 02993...f2a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Ingen ser pene ut når de har sex. Alle svetter. stønner, er i rare posisjoner, osv. Ser man pen ut så nyter man ikke, det er min mening. Anonymkode: 84c0f...881 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Man skal ikke se pen ut under sex, men se kåt ut, og gjerne være rød i ansiktet, svett, rufsete på håret og nytende. Anonymkode: ba341...3f4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Blir som med trening, ser du pen ut tar du ikke skikkelig i. Anonymkode: 0dfe8...ff9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 Om det er dét du fokuserer på når du har sex så kan du vel ikke nyte noe særlig? Dropp fasaden, vær deg selv og vær fri for selvkritikk og faking, det er penest. Anonymkode: b75d3...73e 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 Du må se pen ut før sex, sånn at det blir sex. Under sex er det ingen som tenker på utseende, man fokusere på den seksuelle spenningen og hverandres kropper. Anonymkode: f12c6...2da
Numii Skrevet 19. juni 2023 #8 Skrevet 19. juni 2023 Dropper speil, i hvertfall under selve akten. Å se de store deilige hendene hans på kroppen min etter en dusj er sykt tennende, men speilet blir glemt når tenningen tar overhånd. Bortsett fra det tenker jeg at jeg er en deilig gudinne og gir bare bånn gass. Aldri fått noe annet enn komplimenter til tross for tigerstriper og noen kilo mer enn jeg hadde før. 1
Blåjojo Skrevet 19. juni 2023 #9 Skrevet 19. juni 2023 Må holde at jeg er pen nok til at han vil ha sex med meg. Legger heller energien i å ha sex enn å tenke på hvordan jeg ser ut. Og det samme gjelder for han. Her er svette, slevj og div. andre kroppsvæsker i skjønn forening, og vi er varm, rød i ansiktet og har bustehår. Tenker på utseendet når jeg skal ut blant folk. Ikke når jeg skal ha sex med mannen min. 1
Even Tuell Skrevet 19. juni 2023 #10 Skrevet 19. juni 2023 Når man først har kommet til sexen har utseende null å si. Da er det kropp og følelser som gjelder. Kåthet og stimulering, tirring og nytelse. Svett, vått og klissete. Og de færreste har et vakkert uttrykk når de kommer. Sexy, hot og opphissende uttrykk? Ja. Vakkert, som i vakkert utenfor senga? Nei.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #11 Skrevet 19. juni 2023 Hvis det er det du tenker på når du har sex, så har du ikke god sex tør jeg påstå. Har du skikkelig god sex, så glemmer du alt annet. Anonymkode: a94fc...d28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå