AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Jeg har en vennine som sitter og venter på at eksen skal komme tilbake. Jeg kan se at dette ikke er sunt for henne. De var sammen i 2 år og de var en del av og på. Vil si at de var stormforelsket begge to, men de klarte ikke få det til å fungere til tross for følelsene for hverandre. Ingen av de har tatt bort at de er i et forhold på facebook etter 1,5 måneder som single. Han avsluttet forholdet, men fortsatte og ta kontakt med hu og treffe henne i flere uker før det brått ble stille. Han var hele tiden klar på at det var over, men at han ikke var 100% sikker. Disse tingene har gjort at hu ikkje klarer å gi slipp håpet om at de kan finne sammen igjen. Jeg har vært så bekymret for hu at jeg spurte han når jeg traff på han om de kom til å bli sammen igjen, da sa han klart nei. Hvordan kan jeg hjelpe venninnen min her? Hele hennes liv handler om denne mannen og det går på helsa løs! Hu er svært deprimert og tolker ethvert signal fra han som et håp. Hu er overbevist om at han ikke er ferdig med hu fordi han fortsatt er i et forhold på facebook. Jeg tror at han har holdt på slik han gjør fordi han har dårlig samvittighet over å dumpe hu. Hva tror dere? Skal jeg prøve og overbevise hu mer? Anonymkode: 5e2bd...797
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Hun må slette og blokkere. Dette er ikke sunt. Hun må fjerne asap. Denne mannen er ferdig og er gått videre. Anonymkode: 16c67...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Si du har sett han med dame på byn Anonymkode: a0b5f...eff
Andro Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Han kan være feig, men han kan også være av dem som vil ha en reservebenk med noen å pule mens han er singel og på leit. Da må han gi henne falske håp om kjærlighet, om hun skal være tilgjengelig for å bli utnyttet. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Andro skrev (4 timer siden): Han kan være feig, men han kan også være av dem som vil ha en reservebenk med noen å pule mens han er singel og på leit. Da må han gi henne falske håp om kjærlighet, om hun skal være tilgjengelig for å bli utnyttet. Hva mener du med feig? Svaret jeg fikk av eksen hennes var nei, jeg tror det er best å ikke bli sammen igjen. Anonymkode: 5e2bd...797
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva mener du med feig? Svaret jeg fikk av eksen hennes var nei, jeg tror det er best å ikke bli sammen igjen. Anonymkode: 5e2bd...797 Be han om å holde seg unna henne. Anonymkode: 7e557...e86 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 Been there, done that. Kjenner også andre som har vært der. Noen kan være fæle til å holde en de har dumpet på gress nærmest av sympati, de tror det er mer skånsomt å holde kontakten og være "snill" enn å si til dem at det er null kjangs for at det blir dem igjen. Og noen er jo også fæle til å selv ikke takle endelige avslutninger selv om de er den som dumper, de vil liksom ha en eller annen kontakt likevel, "bare være venner", og skjønner ikke (eller driter i) at det gir den andre håp. Og håp, det er fienden i denne situasjonen. Jeg vet ikke hvor godt du kjenner han eller om du føler det er litt overtramp, men mulig jeg hadde gått til han. Sagt at det du driver med, det ødelegger henne. Riv av plasteret, heller en kanskje litt brutal oppvåkning for henne nå hvor han er soleklar på at der er over for alltid, enn å dra dette ut i evigheter. Håpet må bort. Og det vil svi jævlig for henne, men da er hun i all fall på sitt bunnivå nå og vil kun gå opp etter det. Sannsynligvis komme over det mye fortere. Sånn som det holder på nå, så vil hun bare gå nedover. Og folk kan holde på med sånt i årevis, det kan være noe hun aldri kommer over om det ikke stoppes. Anonymkode: 13e07...533
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #8 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Been there, done that. Kjenner også andre som har vært der. Noen kan være fæle til å holde en de har dumpet på gress nærmest av sympati, de tror det er mer skånsomt å holde kontakten og være "snill" enn å si til dem at det er null kjangs for at det blir dem igjen. Og noen er jo også fæle til å selv ikke takle endelige avslutninger selv om de er den som dumper, de vil liksom ha en eller annen kontakt likevel, "bare være venner", og skjønner ikke (eller driter i) at det gir den andre håp. Og håp, det er fienden i denne situasjonen. Jeg vet ikke hvor godt du kjenner han eller om du føler det er litt overtramp, men mulig jeg hadde gått til han. Sagt at det du driver med, det ødelegger henne. Riv av plasteret, heller en kanskje litt brutal oppvåkning for henne nå hvor han er soleklar på at der er over for alltid, enn å dra dette ut i evigheter. Håpet må bort. Og det vil svi jævlig for henne, men da er hun i all fall på sitt bunnivå nå og vil kun gå opp etter det. Sannsynligvis komme over det mye fortere. Sånn som det holder på nå, så vil hun bare gå nedover. Og folk kan holde på med sånt i årevis, det kan være noe hun aldri kommer over om det ikke stoppes. Anonymkode: 13e07...533 Jeg kjenner han ikke godt nok og jeg føler det ville vært et overtramp mot min venninne og si noe til han. Hvem slår opp og sier at han de ikke kan være sammen, men han er ikke sikker?? Hu er pen og har mange beundrere så jeg lurer på om det er hans måte å hindre hu på å finne noen andre i tilfelle han skulle finne ut at han vil ha hu tilbake. Så skal hu sitte og vente på han? Det er bare usselt og dårlig gjort! Anonymkode: 5e2bd...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå