Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt verste mareritt, hadde aldri trodd det skulle skje oss. Han gikk ett syv år for en han nettopp hadde møtt på jobb og innledet et forhold til bak min rygg. 

Jeg holdt ryggen strak, holdt ut og håpet at det hvert fall skulle gå galt for de også, slik at han satt igjen alene. Har forsøkt å være sterk i månedsvis, men de er fremdeles sammen. Kuttet selvfølgelig all kontakt umiddelbart, men sliter ekstremt mye med å gi slipp og ikke tenke på det. Selv om hverdagen går lettere, så slipper ikke følelsene taket. Jeg tror det enkleste hadde vært om han angret, kom tilbake, slik at jeg fikk fortalt han hvor såret og sint jeg var. Han tror han slapp unna, jeg angrer på at jeg ikke skrek og kjeftet, angrer på at jeg bevarte fatningen så mye. 

Hun var "unnskyld meg", en nedgradering, og det gjør at det svir enda mer. Jeg ble forlatt for noe som var spennende i øyeblikket, en nyere og mer spennende leke. 

Anonymkode: b8b4c...100

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenk at du er heldig som ble kvitt en mann som ser på kvinner som leketøy. 

Anonymkode: 01ee7...729

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du fortjener så mye bedre enn en mann som han! 

Anonymkode: bd321...c2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At du ser ned på andre kvinner og kaller dem ting som nedgradering er lite tillitsvekkende. 

Anonymkode: d6f34...cd4

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet godt hvordan du har det, ts. Har opplevd nøyaktig det samme. Jeg slet i maaaaaange år, men til slutt så var jeg bare glad for å bli kvitt den dritten.

Hans nye forhold ble en dyr affære fra begynnelse til slutt. Han betalte bryllup, bryllupsreise, oppussing av HELE kåken hennes, so Jan ikke fikk lov å kjøpe seg inn i.

Da alt var ferdig pusset opp, da ville hun skilles. Han krevde sin andel av verdistigningen på huset og endte opp med 0.- fordi han hadde skyhøy advokat regning 😂😂😂😂😂 Så trist for han.

Nå bor han «der ingen skulle tru at nokon kunne bu» og har ikke råd til å bo sentralt på flere år fremover 😂😂😂😂😂😂😂

Han har ny dame igjen og det varer ikke evig det heller 😂😂😂😂😂

Anonymkode: 50568...ebf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

At du ser ned på andre kvinner og kaller dem ting som nedgradering er lite tillitsvekkende. 

Anonymkode: d6f34...cd4

Alltid noen som forventer at man skal se pent på eksens nye dame, men jeg har all rett til å syntes lite om en inntrenger i vårt forhold. Hun visste han hadde dame, og prøvde seg likevel. Det er hans ansvar, men jeg syntes likevel ingenting om henne. dEt betyr ikke at jeg ser ned på alle andre kvinner.

At jeg mente hun var en degradering var basert på livet hans med henne. Jeg eier hus og leilighet, har stabil jobb med god inntekt, trener mye, gjør mange nye ting, reiser, og tok han generelt med på veldig mye forskjellig. Hun er stikk motsatt, og jeg har blitt fortalt at alt de gjør er å sitte inne og se på tv med hver sin telefon i hånda. Om det er så stusselig som det virker, så er det jo en nedgradering. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alltid noen som forventer at man skal se pent på eksens nye dame, men jeg har all rett til å syntes lite om en inntrenger i vårt forhold. Hun visste han hadde dame, og prøvde seg likevel. Det er hans ansvar, men jeg syntes likevel ingenting om henne. dEt betyr ikke at jeg ser ned på alle andre kvinner.

At jeg mente hun var en degradering var basert på livet hans med henne. Jeg eier hus og leilighet, har stabil jobb med god inntekt, trener mye, gjør mange nye ting, reiser, og tok han generelt med på veldig mye forskjellig. Hun er stikk motsatt, og jeg har blitt fortalt at alt de gjør er å sitte inne og se på tv med hver sin telefon i hånda. Om det er så stusselig som det virker, så er det jo en nedgradering. 

Mindre fokus på han og det livet han lever nå, du har ingenting med det. Kanskje er det livet han har nå det han heller foretrekker. Kanskje var han lei av å bli dratt med rundt og kanskje passer hans personlighet bedre med henne enn med deg. Eller ikke, det vet vi ikke og vi bryr oss ikke. La de seile sin egen sjø.

Fokuser på deg selv og dott liv. Nå starter du med blanke ark, hva skjuler seg bak neste hjørne tro? Tenk heller sånn istedetfor å la eksen sveve rundt som et spøkelse. Bort med han 

Anonymkode: dcd27...a29

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Her også. Nå lever han livet med ferieturer og viser frem kona her og der. Med oss var han knapt hjemme eller bodde på hobbyrommet. Tenker vi var dårlig match og ikke burde bodd sammen. Det blir bedre. Tiden leger de fleste sår. Fokuser på deg og livet ditt. 

Anonymkode: 45199...bc9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pass på at du får en oppgradering ❤️

Anonymkode: 5ff24...f60

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme skjedde meg, men i dette tilfellet var det kona som fant seg en ny på jobb. 15+ år rett i dass 🙂

Nå er jeg like glad til 🙂

Anonymkode: b4320...869

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mitt verste mareritt, hadde aldri trodd det skulle skje oss. Han gikk ett syv år for en han nettopp hadde møtt på jobb og innledet et forhold til bak min rygg. 

Jeg holdt ryggen strak, holdt ut og håpet at det hvert fall skulle gå galt for de også, slik at han satt igjen alene. Har forsøkt å være sterk i månedsvis, men de er fremdeles sammen. Kuttet selvfølgelig all kontakt umiddelbart, men sliter ekstremt mye med å gi slipp og ikke tenke på det. Selv om hverdagen går lettere, så slipper ikke følelsene taket. Jeg tror det enkleste hadde vært om han angret, kom tilbake, slik at jeg fikk fortalt han hvor såret og sint jeg var. Han tror han slapp unna, jeg angrer på at jeg ikke skrek og kjeftet, angrer på at jeg bevarte fatningen så mye. 

Hun var "unnskyld meg", en nedgradering, og det gjør at det svir enda mer. Jeg ble forlatt for noe som var spennende i øyeblikket, en nyere og mer spennende leke. 

Den beste hevnen du kan få er det du gjør nå - holder hodet høyt. Men slutt å la ham bo «rent free» i hjernen din. Hver gang tanken på ham kommer: skyv den ut. 

Anonymkode: e2247...e73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet godt hvordan du har det, ts. Har opplevd nøyaktig det samme. Jeg slet i maaaaaange år, men til slutt så var jeg bare glad for å bli kvitt den dritten.

Hans nye forhold ble en dyr affære fra begynnelse til slutt. Han betalte bryllup, bryllupsreise, oppussing av HELE kåken hennes, so Jan ikke fikk lov å kjøpe seg inn i.

Da alt var ferdig pusset opp, da ville hun skilles. Han krevde sin andel av verdistigningen på huset og endte opp med 0.- fordi han hadde skyhøy advokat regning 😂😂😂😂😂 Så trist for han.

Nå bor han «der ingen skulle tru at nokon kunne bu» og har ikke råd til å bo sentralt på flere år fremover 😂😂😂😂😂😂😂

Han har ny dame igjen og det varer ikke evig det heller 😂😂😂😂😂

Anonymkode: 50568...ebf

Uffda! Skadefryd er jo ikke akkurat en attraktiv egenskap heller...

Hmm... Min mann gikk fra sin samboer for meg. Jeg var fattig og slet med livet, mens hun var bemidlet og hadde alt på stell. Sammen ble vi fattige, jeg var en nedgradering kan du si, og han ble sittende hjemme med meg, men vi elsket hverandre og nøt hverandres selskap til det fulle. Vi levde på "luft og kjærlighet" og savnet verken ferie, eget hus, høy inntekt eller masse opplevelser. 

Anonymkode: 64c10...34b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

... Min mann gikk fra sin samboer for meg. Jeg var fattig og slet med livet, mens hun var bemidlet og hadde alt på stell. Sammen ble vi fattige, jeg var en nedgradering kan du si, og han ble sittende hjemme med meg, men vi elsket hverandre og nøt hverandres selskap til det fulle. Vi levde på "luft og kjærlighet" og savnet verken ferie, eget hus, høy inntekt eller masse opplevelser. 

Camilla? 🤔

Anonymkode: dcd27...a29

Skrevet

En fattig trøst er at forholdet har minimal sjanse for å holde. Forhold som starter med at en eller begge er utro, vil i rundt 90%!sv tilfellene ta slutt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (1 time siden):

En fattig trøst er at forholdet har minimal sjanse for å holde. Forhold som starter med at en eller begge er utro, vil i rundt 90%!sv tilfellene ta slutt.

Har du noe dokumentasjon på at dette stemmer? Hilsen hun som ble forlatt for en annen, Men som klarer å unne andre harmonisk forhold 

Anonymkode: 2ab92...c3c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selv om du syns det er stusselig, så syns nok ikke han det.

Det beste jeg vet er å sitte i sofaen med kjæresten og glo på tv. Det samme syns han. Alle har ikke et voldsomt behov for å farte rundt og finne på ting hele tiden. Når man har funnet den rette er en rolig stund alene i sofaen toppen av lykke. 

Anonymkode: 12ee1...a55

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

TAKK GUD for at han forlot deg, for nå kan du finne deg et ekte mannfolk. Ingen av dem fortjener dine tanker, følelser eller tårer. Det er ingenting han kan si for å gjøre dette bedre, å fortelle han at han såret deg skal du ikke måtte uansett. En drittsekk som det der lever du bedre uten. Stå opp i morgen og smil til verden for den smiler til deg, for nå er du fri. 

Anonymkode: 1f17a...962

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du noe dokumentasjon på at dette stemmer? Hilsen hun som ble forlatt for en annen, Men som klarer å unne andre harmonisk forhold 

Anonymkode: 2ab92...c3c

bla bla bla du er jammen meg en kul dame altså, og sååååååå perfekt som unner andre et harmonisk forhold. TA DEG SAMMEN!! alle er bare mennesker, med følelser og alt det innebærer og når man mister noen man er glad i og særlig på den måten som ts opplevde så er det ikke alle som er så kald at de kan leve i en hipppie tankegang på at alt skal være harmonisk og flower power og kjærlighet til alle. KVALMT 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Brunello said:

Jeg var utro mot min eksamann og ble sammen med en annen, vi er fortsatt sammen TS, så det der stemmer ikke- Det er nok mer sorgen og sinnet i deg som snakker. Det er absolutt ingen som fortjener å bli behandlet slik jeg gjorde mot min eksmann og jeg unner ikke noen det, men jeg tror det beste du gjør for deg selv er å rett og slett gi opp, start på nytt, det var ikke meningen da, uansett hvor tungt det er nå. Det er en annen som er ment for deg. Min eks mann fant en annen kvinne som er hans kone og mor til hans barn, hun er helt fantastisk og de har det super fint sammen og jeg unner han det, da var hun den rette for han. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg var utro mot min eksamann og ble sammen med en annen, vi er fortsatt sammen TS, så det der stemmer ikke- Det er nok mer sorgen og sinnet i deg som snakker. Det er absolutt ingen som fortjener å bli behandlet slik jeg gjorde mot min eksmann og jeg unner ikke noen det, men jeg tror det beste du gjør for deg selv er å rett og slett gi opp, start på nytt, det var ikke meningen da, uansett hvor tungt det er nå. Det er en annen som er ment for deg. Min eks mann fant en annen kvinne som er hans kone og mor til hans barn, hun er helt fantastisk og de har det super fint sammen og jeg unner han det, da var hun den rette for han. 

Nei, siden det ikke stemmer for seg så er statistikken feil. 
De fleste betyr altså ikke alle. Og for øvrig skrev jeg ikke noe om tidsperspektiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...