AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg har en sommerdyne med gåsedun. Barnet mitt lå i sengen vår i natt og hadde et lite uhell, så jeg kommer ikke unna å måtte vaske dynen. Det er jo en sommerdyne så den har ikke så mye dun, og jeg har ikke tørketrommel. Har vasket den på 60 grader, og hengt den ute hvor det blåser litt, men ble litt skeptisk nå da dunet ligger i slike klumper. Noen som har erfaringer på hva jeg burde gjøre, eller om jeg rett og slett bare må kjøpe ny? Anonymkode: b8961...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Del Skrevet 19. juni 2023 Har du en god venn eller familie med vaskemaskin og tørketrommel? Husker at min bror pleide å ta med seg dyna hjem til mine foreldre for å vaske og tromle dyner tidligere da han ikke eide tørketrommel. Men svaret er ja, dyna må tromles med tennisballer for å unngå klumper. Anonymkode: f9c41...e75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Del Skrevet 19. juni 2023 Rist den et par ganger i timen mens den tørker, så vil dunene spre seg fint. Anonymkode: 137f1...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg har vasket min dundyne i vaskemaskinen mange ganger. Gikk fint! Har ikke tørketrommel Anonymkode: 8bd18...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Del Skrevet 19. juni 2023 Nå har den hengt ute i sol og vind noen timer, og det ser ut som det har gått bra faktisk. Var ute og ristet den av og til og det virker som dunet har fordelt seg bra, og det ser mye mer lovende ut enn det gjorde da den var klissvåt😆 Anonymkode: b8961...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå har den hengt ute i sol og vind noen timer, og det ser ut som det har gått bra faktisk. Var ute og ristet den av og til og det virker som dunet har fordelt seg bra, og det ser mye mer lovende ut enn det gjorde da den var klissvåt😆 Anonymkode: b8961...6ee Det kommer til å gå bra, ts 😊 Sol og vind gjør susen 😀 Anonymkode: 8bd18...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå