AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Er en ganske liten arbeidsplass og hun jeg pleier å ha pause fast med smatter når hun spiser, når hun har yoghurt slikker hun lokket ikke sånn forsiktig men mer som en hund som vasker seg og med lydene som følger. Etterpå smatter hun denne yoghurten inn før hun graver og graver hver yoghurt dråpe ut av begeret mens hun slikker frantisk på skjeen. Dama er i 50-årene og singel, og en del av meg forstår hvorfor. Hun pleier og å sitte å blåse spytt bobler når hun er fokusert på telefonen. Som hun sitter mye med på pausen. Kjenner noen ganger at jeg skipper pausen og tar meg hellet en muslibar i farten.. skal jeg si noe eller bare la dama holde på? Anonymkode: 5c23e...2e8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Stått opp med feil fot i dag? 😂 Jeg hadde bare funnet på en unnskyldning, og forlatt rommet. Anonymkode: 0370b...84a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Jeg har også en sånn kollega. Han eier ikke bordmanerer og det er flere som unngår å spise lunsj med han. Det smattes og slafses så mye at jeg blir kvalm, og av og til prater han med mat i kjeften så dette faller ut og ned på bordet eller skjorta hans. Ingen har sagt noe, er vel umulig å få en voksen mann på snart 40 år til å endre seg. Utrolig nok er han gift og har flere unger. Mitt eneste tips er å spise lunsj alene. Anonymkode: da676...c10 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Jeg liker å høre at folk smatter, smasker og nyter, jeg🥰 Anonymkode: 16d14...d3a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg liker å høre at folk smatter, smasker og nyter, jeg🥰 Anonymkode: 16d14...d3a For oss som ikke liker det så godt blir det et problem. Kjenner det skjærer seg inn til benmarg når jeg hører noen smatte, slafse osv. Jeg prøver unngå å havne i sånne situasjoner ved å ha headset eller plugger med meg. Verste for meg er når jeg plutselig havner i en situasjon hvor jeg ikke kan rømme og får en som står å nærmest skafser meg inn i øret. Jeg får seriøst panikk av sånt Anonymkode: 26f8b...28c 1
Blåttvann Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 Æsj! Føler virkelig med deg!!!! Sånne folk får man gjerne ikke endret heller så det er ikke vits å prøve å si ifra. En dame i 50åra er så satt i sine handlingsmønster at det er null håp for forbedring. I tillegg tar de seg fort nær av ting og det å prøve å ta opp noe vil gjøre at hun føler at du angriper hennes karakter. Jeg jobber med kvinner og etter rundt 40årsalderen er det nærmest null bedringspotensiale etter min erfaring.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg liker å høre at folk smatter, smasker og nyter, jeg🥰 Anonymkode: 16d14...d3a Ja. Er en grunn for at asmr mukbangs er populært. Anonymkode: 18a75...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå