Gjest Tjufsen Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Utfordringen i å lage et ekte, hologram, er at å få fotonene, til å stoppe i lufta, enkelte biler har hologram i vinduet, men det er en solid greie, det man gjør istedet, er å bruke en projektor, og så bruker man ufarlig støv, eller røyk, til å stoppe lyset, i fremtiden kan man lage en maskin, som hele tiden sender ut ufarlig, støv, og så sende bildet direkte på, da får man en flyttbar maskin også, dette er verdens første ekte, hologram da, det er ikke blitt lagd noe lignende før
Maskinfører Skrevet 24. juni 2023 #2 Skrevet 24. juni 2023 Spennende det husker de bedrev dette i Star Trek Holodekk 😃
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #3 Skrevet 24. juni 2023 Jeg, ser bare, ett bilde som, ikke, forklarer mye, kan, du, legge, ved en, link? Anonymkode: 0ccc4...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #4 Skrevet 24. juni 2023 Ok. Hva trenger du hjelp til? Anonymkode: ac7b9...82e
Adrenalina1 Skrevet 25. juni 2023 #5 Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 4.17): Jeg, ser bare, ett bilde som, ikke, forklarer mye, kan, du, legge, ved en, link? Anonymkode: 0ccc4...a2c Hvorfor i granskauen har du satt et komma etter hvert ord? Rareste jeg har sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå