Gå til innhold

Kun oralsex. Skuffa??

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Sølvi Normalbakken said:

Jeg takker jo i utgangspunktet ikke ja til en middagsdate med en jeg ikke vil ha sex med. 

Litt leit å høre sånt. Jeg kunne ofte tenkt meg en hyggelig middagsdate med en dame i voksen alder og uten baktanker. Og i min alder er det en selvfølge at mannen betaler uten forventninger om noe mer . . . .

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Ts ikke hør på mennene her. Du skal aldri gjøre mer enn du er komfortabel med, stå på dine egne grenser. Jeg har gitt "kun" bj mange ganger og alltid fått høre hvor bra den var og hvor mye de vil oppleve det igjen, og fra min side så tenker jeg de skal prise seg heldige for å i det hele tatt ha fått "noe" når alternativet hadde vært ingenting. 

Menn her på kvinneguiden er sexløse menn og jomfruer desperate etter puling så svarene deres er ikke representative for vanlige menn. 

Anonymkode: faf70...6fc

Du lever altså i en verden hvor du tror menn ville ha sagt til deg face to face at du ikke er flink til å suge? 

De færreste kvinner er gode på å suge. 

Anonymkode: c12ea...c25

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du lever altså i en verden hvor du tror menn ville ha sagt til deg face to face at du ikke er flink til å suge? 

De færreste kvinner er gode på å suge. 

De færreste menn er flinke til å slikke også men vi sier dere er gode for ikke å ødelegge egoet deres, så nå vet du det.

Anonymkode: d9ca5...a71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De færreste menn er flinke til å slikke også men vi sier dere er gode for ikke å ødelegge egoet deres, så nå vet du det.

Du er flink når hun får orgasme. Og når han får orgasme. Jeg har blitt sugd av flere som selv mente de var flinke, men jeg har kun møtt en som sugde meg til jeg så stjerner. 

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (41 minutter siden):

Jeg takker jo i utgangspunktet ikke ja til en middagsdate med en jeg ikke vil ha sex med. 

Det skjønner jeg godt .

Skrevet
senior skrev (34 minutter siden):

Litt leit å høre sånt. Jeg kunne ofte tenkt meg en hyggelig middagsdate med en dame i voksen alder og uten baktanker. Og i min alder er det en selvfølge at mannen betaler uten forventninger om noe mer . . . .

Kan være jeg også ender opp sånn når jeg kommer i «voksen alder»

Skrevet
11 hours ago, Sølvi Normalbakken said:

Hei dere menn. 
Jeg er veldig opphengt i oralsex, og noen ganger ønsker jeg kun det og ikke knulling. 
Blir dere veldig skuffa når dere får med ei dame hjem og dere kun får smake på forretten selv og får en heftig blowjob? Er det allikavel verdt besøket?

Hadde ikke blitt skuffet. Å ende en date med sex, uansett type, er så avslutte på en god måte. Dessuten er det bare i starten av "forholdet", så man kan ikke forvente noe som helst (det skal man ikke uansett, men dere skjønner kanskje hvor jeg skal hen). Det er uansett verdt besøket.

Personlig syns jeg god gammeldags knulling er bedre enn oral, men oral er en god oppvarming. Tafsing, fingring, oral, vaginal, orgasme.. den perfekte 5-trinns rakett!

5 hours ago, AnonymBruker said:

Å ligge med er noe som vanligvis skjer fra andre/tredje date (selv om det har vært unntak). Før det er det ikkeno', klinings eller en BJ. Dette kommer litt an på hva som har skjedd på date. Hvis jeg er bedt på restaurant og han betaler for mat og vin, "gjengjelder" jeg jo med en BJ. Tror det er ganske vanlig å tenke sånn.

Anonymkode: a86bd...bc7

Det hadde faktisk vært litt turn-off for min del. Jeg ønsker ikke avbetalings-sex eller for-å-være-grei-sex, ei heller en blowjob. Sex skal være noe man virkelig vil. Jeg vil føle meg attraktiv og være en man blir kåt og har lyst på ... ikke en som det er litt synd på. Hvis jeg skjønner at hun egentlig ikke er så keen eller gjør det for "å være grei", så er det over for min del. Det føles bare feil, selv om hun kun vil at jeg skal ha det fint.

Kun entusiastisk og deltakende ja er et ja.

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (15 timer siden):

Hei dere menn. 
Jeg er veldig opphengt i oralsex, og noen ganger ønsker jeg kun det og ikke knulling. 
Blir dere veldig skuffa når dere får med ei dame hjem og dere kun får smake på forretten selv og får en heftig blowjob? Er det allikavel verdt besøket?

Jeg ville absolutt satt pris på besøket. Finnes jo nesten ikke noe som er deiligere enn oralsex, og du ville nesten ikke fått mulighet for å gi meg bj da jeg hadde begravd hodet ned mellom dine ben og og rumpe "spist" dine deiligheter til du jaget meg hjem... 😋

Skrevet
13 hours ago, Sølvi Normalbakken said:

"Ender opp" høres litt trist ut.

Jeg synes ikke det er så trist å kunne ha gode relasjoner uten forventninger om sex. Det betyr ikke at jeg har gitt opp sex på grunn av alder . . 😃

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Fortell hva dere liker da...er det så vanskelig?

Anonymkode: 888cf...f89

AnonymBruker
Skrevet

Den gangen jeg var singel så hadde jeg nok blitt litt skuffa hvis det var ganske opplagt på forhånd at det skulle bli sex. Og kun en? Da hadde jeg nok angret på at jeg ble med 

Anonymkode: 6b9d1...e80

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt skuffa. Hadde gladelig nøyd meg med å gi oralsex til dama uten å få noe tilbake. Slikke, fingre og kose med brystene. Bare det å føle at hun koser seg er jo så fantastisk deilig. Men forhåpentligvis så har jo hun lyst til å kose med meg også. 

Skrevet

Første jeg var sammen med så hadde vi oralsex bare i 6mnd eller mer, vi ble ekstremt gode på det. Aldri hatt bedre BJ siden.

Så JA takk til BJ.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og har fet akkurat som deg. Liker å gi (kanskje aller mest) og få oralsex. Knulling er flott, men ikke viktig for meg. Jeg hadde derfor ikke blitt skuffa, men letta og glad, så lenge du viste dette tidlig nok.

Anonymkode: 7caaf...7bf

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (På 19.6.2023 den 20.50):

😊

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (På 19.6.2023 den 9.26):

Hei dere menn. 

Jepp.. det passer meg utmerket🤗men du må ikke tro at du får nyte desserten alene.. for når du er ferdig, vil jeg gjerne kysse meg oppover lårene dine.. da kan du trygt lene deg bakover, og nyte dansen fra tunga mi. Precum er en aldeles nydelig dessert, og stønnene dine blir som den flotteste taffelmusikk😝

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hvordan kan jeg bli skuffet om en kvinne vil suge meg til jeg kommer?

Det er det beste jeg vet i livet!

Anonymkode: d4d68...72c

Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Jepp.. det passer meg utmerket🤗men du må ikke tro at du får nyte desserten alene.. for når du er ferdig, vil jeg gjerne kysse meg oppover lårene dine.. da kan du trygt lene deg bakover, og nyte dansen fra tunga mi. Precum er en aldeles nydelig dessert, og stønnene dine blir som den flotteste taffelmusikk😝

Precum? Det er det jo dere menn som har. Kaller du det precum når vi jenter blir våte også?

Jeg elsker å suge en pikk som er full av precum. Da skjønner jeg at de er skikkelig kåte, pluss at det smaker godt også. 

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (55 minutter siden):

Precum? Det er det jo dere menn som har. Kaller du det precum når vi jenter blir våte også?

Jeg elsker å suge en pikk som er full av precum. Da skjønner jeg at de er skikkelig kåte, pluss at det smaker godt også. 

Jeg kalte det precum nå, for det finnes ikke noe ordentlig ord på dette.. Smøremiddel, lystdråper, vaginasekret blir for tungvindt😅 men det brukes jo ord som fittesaft og kuksaft, da forstår jo alle det. Det smaker omtrent det samme, så vi er ikke så forskjellige du og jeg🥰😅 Jo jeg har overproduksjon av kuksaft, det renner ut av den når jeg tar mine daglige knipeøvelser. Holdt på med dette i over 8 år nå.. det har styrket "skruen" og utholdenheten betraktelig, pluss at jeg kan komme flere ganger✔️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...