Sølvi Normalbakken Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Hei dere menn. Jeg er veldig opphengt i oralsex, og noen ganger ønsker jeg kun det og ikke knulling. Blir dere veldig skuffa når dere får med ei dame hjem og dere kun får smake på forretten selv og får en heftig blowjob? Er det allikavel verdt besøket?
Diskusjon69 Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 3 minutter siden, Sølvi Normalbakken said: Hei dere menn. Jeg er veldig opphengt i oralsex, og noen ganger ønsker jeg kun det og ikke knulling. Blir dere veldig skuffa når dere får med ei dame hjem og dere kun får smake på forretten selv og får en heftig blowjob? Er det allikavel verdt besøket? Hadde satt pris på å vite det på forhånd, for meg er en BJ ikke det helt store så jeg ville nok blitt skuffet. Ingen klarer få meg til å komme via en BJ. Men vi er alle ulike og for noen menn er jo BJ mer verdt en resten. 5
Majer Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Jeg har hatt sex med noen titalls kvinner, men aldri mottatt bj av noen jeg ikke har vært sammen med. Vet ikkr hvordan jeg hadde reagert, men tror jeg hadde blitt overrasket. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Jeg hadde likt det. Pulinga er egentlig den kjedeligste biten av et ons 😅 Anonymkode: f18f0...83d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Jeg hadde blitt skuffet ja. Oralsex er deilig forspill, men ikke noe annet for meg... Anonymkode: d192d...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 Ts ikke hør på mennene her. Du skal aldri gjøre mer enn du er komfortabel med, stå på dine egne grenser. Jeg har gitt "kun" bj mange ganger og alltid fått høre hvor bra den var og hvor mye de vil oppleve det igjen, og fra min side så tenker jeg de skal prise seg heldige for å i det hele tatt ha fått "noe" når alternativet hadde vært ingenting. Menn her på kvinneguiden er sexløse menn og jomfruer desperate etter puling så svarene deres er ikke representative for vanlige menn. Anonymkode: faf70...6fc 2 1 1
Ravi70 Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 Kan være like deilig det som å ha samleie😊 Spørs hva du gjør det til😊 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #8 Skrevet 19. juni 2023 Har nesten alltid kun oralsex med menn første gang jeg er seksuelle med de. Ingen har blitt skuffa, men jeg sier i fra på forhånd at jeg kun vil motta og gi oralsex Anonymkode: 9afc2...080
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #9 Skrevet 19. juni 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ts ikke hør på mennene her. Du skal aldri gjøre mer enn du er komfortabel med, stå på dine egne grenser. Jeg har gitt "kun" bj mange ganger og alltid fått høre hvor bra den var og hvor mye de vil oppleve det igjen, og fra min side så tenker jeg de skal prise seg heldige for å i det hele tatt ha fått "noe" når alternativet hadde vært ingenting. Menn her på kvinneguiden er sexløse menn og jomfruer desperate etter puling så svarene deres er ikke representative for vanlige menn. Anonymkode: faf70...6fc nja.. ikke alle av oss 😅 Jeg har sex de fleste dager i løpet av en uke så tror ikke er blant de mest desperate. Men det var jeg som svarte at jeg hadde digga en bra blowjobb, for pulinga er den kjedeligste delen av en ons. Og det mener jeg. Anonymkode: f18f0...83d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #10 Skrevet 19. juni 2023 Å ligge med er noe som vanligvis skjer fra andre/tredje date (selv om det har vært unntak). Før det er det ikkeno', klinings eller en BJ. Dette kommer litt an på hva som har skjedd på date. Hvis jeg er bedt på restaurant og han betaler for mat og vin, "gjengjelder" jeg jo med en BJ. Tror det er ganske vanlig å tenke sånn. Anonymkode: a86bd...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #11 Skrevet 19. juni 2023 Om en mann hadde vært fornøyd med oralsex, så helt ok for meg. Selve «penetrasjon» samleie er noe av det minst viktige for min del. Er jo så mye annet som er deiligere💃🏼 Anonymkode: 1bcb3...d9f
Sølvi Normalbakken Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #13 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å ligge med er noe som vanligvis skjer fra andre/tredje date (selv om det har vært unntak). Før det er det ikkeno', klinings eller en BJ. Dette kommer litt an på hva som har skjedd på date. Hvis jeg er bedt på restaurant og han betaler for mat og vin, "gjengjelder" jeg jo med en BJ. Tror det er ganske vanlig å tenke sånn. Anonymkode: a86bd...bc7 Fin måte å gi noe tilbake på. ❤️
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #14 Skrevet 19. juni 2023 Sølvi Normalbakken skrev (5 minutter siden): Fin måte å gi noe tilbake på. ❤️ Nei nei nei, kvinner skal ikke måtte føle at de skal gi tilbake i form av sex eller oralsex fordi mannen har spandert middag på restaurant!! Anonymkode: c0775...e71 4 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #15 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei nei nei, kvinner skal ikke måtte føle at de skal gi tilbake i form av sex eller oralsex fordi mannen har spandert middag på restaurant!! Anonymkode: c0775...e71 Det handler ikke om å føle at man må. Det handler om å være litt på tilbudssiden når han har vært det. Men de som ikke liker å suge, skal selvsagt ikke føle seg tvunget. Jeg har selv brukt det som belønning flere ganger. Da helst hvis jeg ble kjørt hjem eller noe
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #16 Skrevet 19. juni 2023 Det er greit med dama fra tid til annen, men med ons hadde jeg blitt skuffa evt takket nei hvis jeg ble informert om det på forhånd. Anonymkode: e8ad3...10a 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #17 Skrevet 19. juni 2023 Jeg er kvinne, men ble skuffet da jeg datet en fyr som ikke ville ha penetrerende sex med meg. Selv etter å ha møttes flere ganger unngikk han det. Han unngikk også å svare på hvorfor han ikke ønsket det, men forventet at jeg skulle svare på alt han spurte om. Gav til slutt opp hele fyren. Anonymkode: 61af6...009
StanTheMan Skrevet 19. juni 2023 #18 Skrevet 19. juni 2023 Sølvi Normalbakken skrev (1 time siden): Det handler ikke om å føle at man må. Det handler om å være litt på tilbudssiden når han har vært det. Men de som ikke liker å suge, skal selvsagt ikke føle seg tvunget. Jeg har selv brukt det som belønning flere ganger. Da helst hvis jeg ble kjørt hjem eller noe Jeg hadde satt pris på å bli dette...En gentleman tar selvsagt regninga på restauranten, og forventer intet mer, men det er åpenbart en bonus om "daten" byr på mer...Kudos tildeg i så fall 😃
Sølvi Normalbakken Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #19 Skrevet 19. juni 2023 StanTheMan skrev (15 minutter siden): Jeg hadde satt pris på å bli dette...En gentleman tar selvsagt regninga på restauranten, og forventer intet mer, men det er åpenbart en bonus om "daten" byr på mer...Kudos tildeg i så fall 😃 Jeg takker jo i utgangspunktet ikke ja til en middagsdate med en jeg ikke vil ha sex med.
senior Skrevet 19. juni 2023 #20 Skrevet 19. juni 2023 Som jeg har nevn i en annen tråd. Det viktigste er å tilfredsstille kvinnen. Det gir meg den største tenningen og tilfreddstillelesen selv. Så det gjelder først og fremst å forske i hva hun ønsker. Og alle kvinner er forskjellige, heldigvis. Det er noe av det som gjør det spennende . . . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå