Gå til innhold

Normalt å vente nesten 4 uker på svar fra PlussMobil kundeservice?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Valgte å bytte til PlussMobil fordi de hadde det mobilabonnementet jeg så etter.

Jeg kontaktet de på chat for snart 4 uker siden fordi jeg hadde og fortsatt har problemer med MMS. De sa at de skulle se på det og sende mail, men jeg har ikke hørt noe. Forstår at de kan ha mye å gjøre, men likevel. 

Har prøvd forskjellige måter å fikse problemet med MMS selv, men det er ingenting som har funket.

Skal kontakte de igjen..

Noen som har erfaring med PlussMobil?

Anonymkode: 828da...a40

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at jeg får svar raskt om det er noe,  så jeg vil si nei det er ikke vanlig å vente 4 uker.. Du bør purre.

Anonymkode: 1c3fb...115

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vurdert å bytte abonnement.

Anonymkode: 916ff...90f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min erfaring er at jeg får svar raskt om det er noe,  så jeg vil si nei det er ikke vanlig å vente 4 uker.. Du bør purre.

Anonymkode: 1c3fb...115

Takk for svar. 

Chattet med de og de sa det var rart. De skulle ta saken videre til Telenor, så får håpe de faktisk gjør det.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde vurdert å bytte abonnement.

Anonymkode: 916ff...90f

Jo, men det er få abonnement som passer til mitt forbruk. 

Anonymkode: 828da...a40

AnonymBruker
Skrevet

Har Plussmobil. Det billigste abonnementet og aldri noe tull. Har vært kunde ca. 1 år nå. Er veldig fornøyd. 

Tror du har vært uheldig, og du bør purre på. 

Anonymkode: 1c79c...433

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde vurdert å bytte abonnement.

Anonymkode: 916ff...90f

Meh.

Anonymkode: c46d0...e16

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 13.00):

Har Plussmobil. Det billigste abonnementet og aldri noe tull. Har vært kunde ca. 1 år nå. Er veldig fornøyd. 

Tror du har vært uheldig, og du bør purre på. 

Anonymkode: 1c79c...433

Så bra at du er fornøyd.

Ja, har nok vært det. Chattet med de på mandag og de skulle ta saken videre til Telenor, så får vi se.. 

Anonymkode: 828da...a40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...