AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Valgte å bytte til PlussMobil fordi de hadde det mobilabonnementet jeg så etter. Jeg kontaktet de på chat for snart 4 uker siden fordi jeg hadde og fortsatt har problemer med MMS. De sa at de skulle se på det og sende mail, men jeg har ikke hørt noe. Forstår at de kan ha mye å gjøre, men likevel. Har prøvd forskjellige måter å fikse problemet med MMS selv, men det er ingenting som har funket. Skal kontakte de igjen.. Noen som har erfaring med PlussMobil? Anonymkode: 828da...a40
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Min erfaring er at jeg får svar raskt om det er noe, så jeg vil si nei det er ikke vanlig å vente 4 uker.. Du bør purre. Anonymkode: 1c3fb...115
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Hadde vurdert å bytte abonnement. Anonymkode: 916ff...90f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min erfaring er at jeg får svar raskt om det er noe, så jeg vil si nei det er ikke vanlig å vente 4 uker.. Du bør purre. Anonymkode: 1c3fb...115 Takk for svar. Chattet med de og de sa det var rart. De skulle ta saken videre til Telenor, så får håpe de faktisk gjør det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde vurdert å bytte abonnement. Anonymkode: 916ff...90f Jo, men det er få abonnement som passer til mitt forbruk. Anonymkode: 828da...a40
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Har Plussmobil. Det billigste abonnementet og aldri noe tull. Har vært kunde ca. 1 år nå. Er veldig fornøyd. Tror du har vært uheldig, og du bør purre på. Anonymkode: 1c79c...433
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde vurdert å bytte abonnement. Anonymkode: 916ff...90f Meh. Anonymkode: c46d0...e16
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #7 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 13.00): Har Plussmobil. Det billigste abonnementet og aldri noe tull. Har vært kunde ca. 1 år nå. Er veldig fornøyd. Tror du har vært uheldig, og du bør purre på. Anonymkode: 1c79c...433 Så bra at du er fornøyd. Ja, har nok vært det. Chattet med de på mandag og de skulle ta saken videre til Telenor, så får vi se.. Anonymkode: 828da...a40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå