Gå til innhold

Jeg er en mann og skal ta full kjønnssykdomstest, hvordan gjøres dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tatt slik test før men etter det nå er slutt med dama tenker jeg det er best å teste seg før jeg finner ei ny? Hvordan tas så denne testen? Kan jeg ta testen selv eller må legen selv gjøre dette? Vil helst ikke vise frem penis til legen 😅

Anonymkode: 311c3...6e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Teste deg for hva? Hvilke symptomer har du?

Anonymkode: c02d2...29a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Teste deg for hva? Hvilke symptomer har du?

Anonymkode: c02d2...29a

Teste om han har kjønnssykdommer generelt. Ganske vanlig og ansvarlig å gjøre det når man går ut av et forhold og skal bytte partner. Kan være kjønnsvorter, herpes osv. Jeg lurer forresten på det samme. Skulle selv ha det og sa tydelig fra om at jeg ønsket full sjekk. Men hun sjekket bare for det jeg kom med som eksempel, nemlig klamydia. 

Ts, jeg anbefaler deg å gjøre dette på Volvat. Litt dyrere, men de får jobben gjort skikkelig og det går også raskere enn hos fastlegen.

Anonymkode: 51763...086

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jo du må nok fram med junior men de er jo så vant til dette at det er null stress.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har aldri tatt slik test før men etter det nå er slutt med dama tenker jeg det er best å teste seg før jeg finner ei ny? Hvordan tas så denne testen? Kan jeg ta testen selv eller må legen selv gjøre dette? Vil helst ikke vise frem penis til legen 😅

Anonymkode: 311c3...6e0

Urinprøve er vel en måte å teste på..

Jeg er sterilisert og var null problem å slenge ut junior fremfor leger og sykepleier. De er proffe🙂

Anonymkode: 51905...ee6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Teste om han har kjønnssykdommer generelt. Ganske vanlig og ansvarlig å gjøre det når man går ut av et forhold og skal bytte partner. Kan være kjønnsvorter, herpes osv. Jeg lurer forresten på det samme. Skulle selv ha det og sa tydelig fra om at jeg ønsket full sjekk. Men hun sjekket bare for det jeg kom med som eksempel, nemlig klamydia. 

Ts, jeg anbefaler deg å gjøre dette på Volvat. Litt dyrere, men de får jobben gjort skikkelig og det går også raskere enn hos fastlegen.

De tester ikke for Herpes og kjønnsvorter på vanlige sykehus/helsestasjoner. De tester primær Chlamydia og Gonorre , og noen ganger syfilis. Man kan også ta en blodprøve for HIV om det er god grunn (hatt sex med utenlandske damer, eller prostituerte)

Det er gratis å gå der , urinprøve er alt som skal til. Og ingen trenger å se på pikken..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...