Gå til innhold

Kalender app?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hallo! Hvilken kalender app bruker dere. 

Vil ha mine "private" avtaler. (Han trenger jo ikke oversikt over alle jobb møter og små ting

Men også kunne dele deler av kalenderen med mannen? 

Har dere noen tips 

Anonymkode: 087ee...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du vet at det kan fint gjøres i den kalender appen som allerede ligger på telefonen din?

Anonymkode: 07602...5a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker googles kalender. Vi har delt opp så vi voksne har flere farger hver- avhengig om vi deler den kalenderen med andre eller ikke.  Har unger som er med i mange Spondgrupper hver så veldig fint at alle treninger, kamper osv legger seg rett inn i riktig kalender. Ungene har også sin farge og en farge for alt som er for hele familien.  Synes det fungerer bra, ungene får sin og familiens sine ting vi legger inn på sin kalender også. 

Anonymkode: f63a9...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker google calendar. Der kan du ha flere kalendere i ett. F.eks. en for jobb, en for private avtaler, og en for planer samboeren din trenger å vite om. Da kan du dele den siste med samboeren din med lesetilgang. Om du ønsker at han skal se når du er opptatt (den med private avtaler), men ikke hva du er opptatt med, så kan du dele de andre også, men uten at han kan se HVA du skal. Jobb-greier er vel ikke vits å dele, da får han jo sin kalender fylt opp med lunchmøte og masse greier hver dag i arbeidstiden din.

Anonymkode: 2bc24...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge iPhone, så bruker bare kalenderen der og har en delt kalender der vi legger inn det som skal være felles, resten i privat/jobbkalenderen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker Iphone sin kalender.

Du kan dele én og én kalender. Jeg har kalender for Avtaler, Aktiviteter, Gjøremål, Bursdager, Helligdager og Arbeid. Så kan jeg dele kun de jeg ønsker. Men alle ligger i en kalender hos meg med ulike farger.

Anonymkode: 85159...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...