AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Jeg har hatt en del episoder opp gjennom som har vist at jeg ikke tåler sterkere drikke enn øl.. Jeg blir truende, sier ganske stygge ting og av svært aggressiv. Samboeren min har opplevd noen av disse gangene og på bakgrunn av dette har hun sagt at jeg ikke kan drikke sterkere enn øl hvis vi skal ha et forhold. Dette har gått bra de siste årene.. Nå var vi på fest sammen i helga , og jeg endte opp med å drikke en del også sprit. Jeg tenkte at jeg tålte det greit, eller at jeg kunne drikke litt, siden jeg har gjort det med noen kompiser og det har gått greit. Det gjorde det ikke.. jeg hadde vært truende mot svært mange , startet slosskamper og generelt vært ufyselig. Samboeren min måtte til slutt få meg hjem etter å ha holdt avstand til meg hele festen, som hun sa. I følge henne hadde jeg opptrådt svært truende overfor henne, slengt med leppa i over en time og generelt blitt truende /forbanna hvis hun gjorde noe jeg oppfattet som frekt fra hennes side. Hun sa at hun måtte ta imot kjeft, og at så fort hun sa noe som helst imot hadde jeg blitt truende. Hun måtte også hjelpe meg opp / støtte meg da jeg sovnet langs veien hjem, siden jeg hadde nektet å bli med i taxi. Hver gang hun hjalp meg hadde jeg visst blitt forbanna. Jeg hadde visst nok også trykket henne mot veggen og vært helt oppi ansiktet hennes og truet henne. Nå vurderer hun å gå fra meg.. Vi har felles barn , og jeg er svært fortvilet. Jeg har prøvd å si unnskyld, kastet alt alkohol i huset og lagt meg helt flat. Likevel er hun veldig avvisende overfor meg. Hun vil f.eks ikke at jeg skal klemme henne eller være nærme henne. Vi skal til syden i kveld , og hun har sagt at dette skal gjennomføres pga barna.. Er det noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre for å gjøre det godt igjen? Jeg føler jeg har prøvd alt.. Men hun er fremdeles svært avvisende. Anonymkode: 87bb9...760 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har hatt en del episoder opp gjennom som har vist at jeg ikke tåler sterkere drikke enn øl.. Jeg blir truende, sier ganske stygge ting og av svært aggressiv. Samboeren min har opplevd noen av disse gangene og på bakgrunn av dette har hun sagt at jeg ikke kan drikke sterkere enn øl hvis vi skal ha et forhold. Dette har gått bra de siste årene.. Nå var vi på fest sammen i helga , og jeg endte opp med å drikke en del også sprit. Jeg tenkte at jeg tålte det greit, eller at jeg kunne drikke litt, siden jeg har gjort det med noen kompiser og det har gått greit. Det gjorde det ikke.. jeg hadde vært truende mot svært mange , startet slosskamper og generelt vært ufyselig. Samboeren min måtte til slutt få meg hjem etter å ha holdt avstand til meg hele festen, som hun sa. I følge henne hadde jeg opptrådt svært truende overfor henne, slengt med leppa i over en time og generelt blitt truende /forbanna hvis hun gjorde noe jeg oppfattet som frekt fra hennes side. Hun sa at hun måtte ta imot kjeft, og at så fort hun sa noe som helst imot hadde jeg blitt truende. Hun måtte også hjelpe meg opp / støtte meg da jeg sovnet langs veien hjem, siden jeg hadde nektet å bli med i taxi. Hver gang hun hjalp meg hadde jeg visst blitt forbanna. Jeg hadde visst nok også trykket henne mot veggen og vært helt oppi ansiktet hennes og truet henne. Nå vurderer hun å gå fra meg.. Vi har felles barn , og jeg er svært fortvilet. Jeg har prøvd å si unnskyld, kastet alt alkohol i huset og lagt meg helt flat. Likevel er hun veldig avvisende overfor meg. Hun vil f.eks ikke at jeg skal klemme henne eller være nærme henne. Vi skal til syden i kveld , og hun har sagt at dette skal gjennomføres pga barna.. Er det noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre for å gjøre det godt igjen? Jeg føler jeg har prøvd alt.. Men hun er fremdeles svært avvisende. Anonymkode: 87bb9...760 Du forventer seriøst at hun bare skal godta unnskyldningen din og late som ingenting? Etter at du har vært en idiot i fylla? Jeg hadde vært sint leeeeenge. Og skuffet. Og vært i tenkeboksen leeeeenge på om jeg hadde giddet forholdet noe mer. I mellomtiden måtte mannen ha funnet seg i å trå rundt på nåler. Anonymkode: b42ec...8f8 66 2 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har hatt en del episoder opp gjennom som har vist at jeg ikke tåler sterkere drikke enn øl.. Jeg blir truende, sier ganske stygge ting og av svært aggressiv. Samboeren min har opplevd noen av disse gangene og på bakgrunn av dette har hun sagt at jeg ikke kan drikke sterkere enn øl hvis vi skal ha et forhold. Dette har gått bra de siste årene.. Nå var vi på fest sammen i helga , og jeg endte opp med å drikke en del også sprit. Jeg tenkte at jeg tålte det greit, eller at jeg kunne drikke litt, siden jeg har gjort det med noen kompiser og det har gått greit. Det gjorde det ikke.. jeg hadde vært truende mot svært mange , startet slosskamper og generelt vært ufyselig. Samboeren min måtte til slutt få meg hjem etter å ha holdt avstand til meg hele festen, som hun sa. I følge henne hadde jeg opptrådt svært truende overfor henne, slengt med leppa i over en time og generelt blitt truende /forbanna hvis hun gjorde noe jeg oppfattet som frekt fra hennes side. Hun sa at hun måtte ta imot kjeft, og at så fort hun sa noe som helst imot hadde jeg blitt truende. Hun måtte også hjelpe meg opp / støtte meg da jeg sovnet langs veien hjem, siden jeg hadde nektet å bli med i taxi. Hver gang hun hjalp meg hadde jeg visst blitt forbanna. Jeg hadde visst nok også trykket henne mot veggen og vært helt oppi ansiktet hennes og truet henne. Nå vurderer hun å gå fra meg.. Vi har felles barn , og jeg er svært fortvilet. Jeg har prøvd å si unnskyld, kastet alt alkohol i huset og lagt meg helt flat. Likevel er hun veldig avvisende overfor meg. Hun vil f.eks ikke at jeg skal klemme henne eller være nærme henne. Vi skal til syden i kveld , og hun har sagt at dette skal gjennomføres pga barna.. Er det noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre for å gjøre det godt igjen? Jeg føler jeg har prøvd alt.. Men hun er fremdeles svært avvisende. Anonymkode: 87bb9...760 Du avveik fra det dere har avtalt, selv om du vet det er god grunn til at dere har den avtalen. Vil du virkelig endre deg så må du søke hjelp til alkoholen. Kanskje hun kommer tilbake til deg om hun ser du mener alvor med å endre deg - men at hun ikke tror å deg nå er kanskje ikke så rart, du har jo sakt det før. Anonymkode: b6c6a...c6c 34 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Søk hjelp, ring fastlege å bestill time i dag og dra dit å legg alle kort/fakta på bordet. Fastlegen hjelper deg videre på veien. ( du får time etter ferie). Sett strenge grenser i ferien! MAX en øl pr dag. Denne etter barna har lagt seg evt kutt ut også den ene…. Her trenger du å bevise for samboer at du mener alvor! Anonymkode: 9af22...f6e 21 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Hvis dette har skjedd i helga har du på ingen måte hatt tid til å "prøve alt". Anonymkode: 6682b...0e1 36 8
Gjest Lars1009 Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 Det går nok over. Fortsett å si unnskyld og legge deg flat, kjøp blomster, og for guds skyld ikke drikk sprit igjen.
Gjest Lars1009 Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Søk hjelp, ring fastlege å bestill time i dag og dra dit å legg alle kort/fakta på bordet. Fastlegen hjelper deg videre på veien. ( du får time etter ferie). Sett strenge grenser i ferien! MAX en øl pr dag. Denne etter barna har lagt seg evt kutt ut også den ene…. Her trenger du å bevise for samboer at du mener alvor! Anonymkode: 9af22...f6e Fastlegen? Hahahaha. Det er mange som ikke tåler sprit. Han er ikke alkoholiker av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #8 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har hatt en del episoder opp gjennom som har vist at jeg ikke tåler sterkere drikke enn øl.. Jeg blir truende, sier ganske stygge ting og av svært aggressiv. Samboeren min har opplevd noen av disse gangene og på bakgrunn av dette har hun sagt at jeg ikke kan drikke sterkere enn øl hvis vi skal ha et forhold. Dette har gått bra de siste årene.. Nå var vi på fest sammen i helga , og jeg endte opp med å drikke en del også sprit. Jeg tenkte at jeg tålte det greit, eller at jeg kunne drikke litt, siden jeg har gjort det med noen kompiser og det har gått greit. Det gjorde det ikke.. jeg hadde vært truende mot svært mange , startet slosskamper og generelt vært ufyselig. Samboeren min måtte til slutt få meg hjem etter å ha holdt avstand til meg hele festen, som hun sa. I følge henne hadde jeg opptrådt svært truende overfor henne, slengt med leppa i over en time og generelt blitt truende /forbanna hvis hun gjorde noe jeg oppfattet som frekt fra hennes side. Hun sa at hun måtte ta imot kjeft, og at så fort hun sa noe som helst imot hadde jeg blitt truende. Hun måtte også hjelpe meg opp / støtte meg da jeg sovnet langs veien hjem, siden jeg hadde nektet å bli med i taxi. Hver gang hun hjalp meg hadde jeg visst blitt forbanna. Jeg hadde visst nok også trykket henne mot veggen og vært helt oppi ansiktet hennes og truet henne. Nå vurderer hun å gå fra meg.. Vi har felles barn , og jeg er svært fortvilet. Jeg har prøvd å si unnskyld, kastet alt alkohol i huset og lagt meg helt flat. Likevel er hun veldig avvisende overfor meg. Hun vil f.eks ikke at jeg skal klemme henne eller være nærme henne. Vi skal til syden i kveld , og hun har sagt at dette skal gjennomføres pga barna.. Er det noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre for å gjøre det godt igjen? Jeg føler jeg har prøvd alt.. Men hun er fremdeles svært avvisende. Anonymkode: 87bb9...760 Tror du må legge flasken på hylla for dama+unger.Hun ble sikkert redd pga din oppførsel. Anonymkode: c05fa...b22 23 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #9 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har hatt en del episoder opp gjennom som har vist at jeg ikke tåler sterkere drikke enn øl.. Jeg blir truende, sier ganske stygge ting og av svært aggressiv. Samboeren min har opplevd noen av disse gangene og på bakgrunn av dette har hun sagt at jeg ikke kan drikke sterkere enn øl hvis vi skal ha et forhold. Dette har gått bra de siste årene.. Nå var vi på fest sammen i helga , og jeg endte opp med å drikke en del også sprit. Jeg tenkte at jeg tålte det greit, eller at jeg kunne drikke litt, siden jeg har gjort det med noen kompiser og det har gått greit. Det gjorde det ikke.. jeg hadde vært truende mot svært mange , startet slosskamper og generelt vært ufyselig. Samboeren min måtte til slutt få meg hjem etter å ha holdt avstand til meg hele festen, som hun sa. I følge henne hadde jeg opptrådt svært truende overfor henne, slengt med leppa i over en time og generelt blitt truende /forbanna hvis hun gjorde noe jeg oppfattet som frekt fra hennes side. Hun sa at hun måtte ta imot kjeft, og at så fort hun sa noe som helst imot hadde jeg blitt truende. Hun måtte også hjelpe meg opp / støtte meg da jeg sovnet langs veien hjem, siden jeg hadde nektet å bli med i taxi. Hver gang hun hjalp meg hadde jeg visst blitt forbanna. Jeg hadde visst nok også trykket henne mot veggen og vært helt oppi ansiktet hennes og truet henne. Nå vurderer hun å gå fra meg.. Vi har felles barn , og jeg er svært fortvilet. Jeg har prøvd å si unnskyld, kastet alt alkohol i huset og lagt meg helt flat. Likevel er hun veldig avvisende overfor meg. Hun vil f.eks ikke at jeg skal klemme henne eller være nærme henne. Vi skal til syden i kveld , og hun har sagt at dette skal gjennomføres pga barna.. Er det noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre for å gjøre det godt igjen? Jeg føler jeg har prøvd alt.. Men hun er fremdeles svært avvisende. Anonymkode: 87bb9...760 Du slutter å drikke fra og med nå. Anonymkode: 9e756...18b 27 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #10 Skrevet 19. juni 2023 Du sier jo du har drukket sprit flere ganger etter dere lagde avtalen. Med kompiser? Hvorfor? Du tåler jo ikke sprit. Du hører hjemme i kulden en stund. Og du skjønner vel at nå er sprit ute for alltid, i alle festlige sammenkomster. Anonymkode: 2101b...f0e 19 2 9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #11 Skrevet 19. juni 2023 Når en kommer til det punket at man "går", er det en lang prosess før det skjer. Så din frue har nok tenk på det lenger enn 24 timer. Og skuffelse dreper tillit og kjærlighet. God ferietur Anonymkode: 37c3b...1c6 24 10
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #12 Skrevet 19. juni 2023 Mitt tips er vann i syden(om du får bli med da) Anonymkode: c05fa...b22 14 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #13 Skrevet 19. juni 2023 Svaret er enkelt. Ingen MÅ ha alkohol! Slutt å drikk, gå over til alkoholfritt - for alltid. Ungene har best av det, kona, venner, omgivelser - og ikke minst deg selv. Start nå når du er i syden. Anonymkode: 2baaf...c94 29 1 8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #14 Skrevet 19. juni 2023 Hvis dette ilke er et skoleferien har begynt innlegg burde du søke hjelp og flytte ut. Og vise at du kan avstå fra alkohol. Lykke til 🌸 Anonymkode: 59d54...ca6 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #16 Skrevet 19. juni 2023 Jeg har vært der kona di er nå. Mine følelse i min situasjon var at jeg ikke følte meg hverken hørt eller respektert. Jeg gikk med konstant "vondt i magen" når det nærmet seg helg. Jeg var ikke verdt det for ham. Jeg kunne skrevet et langt svar om min nåværende situasjon pga ham. Det er selvsagt mye mer til historien, men hans valg om å fortsette å drikke gjorde meg så utrygg at jeg valgte å gå. Min beste avgjørelse. Å gå og være redd for sånt gjør ikke godt for dine kone. Det ødela MYE for meg. Anonymkode: 9ee99...bcd 13 12 5
Tanuki Skrevet 19. juni 2023 #17 Skrevet 19. juni 2023 Fy f for en egoist du er. Du har oppført deg rævva og truende før pga sprit, men gidder ikke la være å drikke? Er kona di så lite verdt for deg? Skjønner godt at hun vil vekk fra deg, håper for hennes skyld at hun gjennomfører. Du har vist henne at du ikke er til å stole på, ikke kan kontrollere drikkingen og at du er farlig når du drikker. Stakkars barna dine oppi det her. 17 9
Fru Uperfekt Skrevet 19. juni 2023 #18 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har hatt en del episoder opp gjennom som har vist at jeg ikke tåler sterkere drikke enn øl.. Jeg blir truende, sier ganske stygge ting og av svært aggressiv. Samboeren min har opplevd noen av disse gangene og på bakgrunn av dette har hun sagt at jeg ikke kan drikke sterkere enn øl hvis vi skal ha et forhold. Dette har gått bra de siste årene.. Nå var vi på fest sammen i helga , og jeg endte opp med å drikke en del også sprit. Jeg tenkte at jeg tålte det greit, eller at jeg kunne drikke litt, siden jeg har gjort det med noen kompiser og det har gått greit. Det gjorde det ikke.. jeg hadde vært truende mot svært mange , startet slosskamper og generelt vært ufyselig. Samboeren min måtte til slutt få meg hjem etter å ha holdt avstand til meg hele festen, som hun sa. I følge henne hadde jeg opptrådt svært truende overfor henne, slengt med leppa i over en time og generelt blitt truende /forbanna hvis hun gjorde noe jeg oppfattet som frekt fra hennes side. Hun sa at hun måtte ta imot kjeft, og at så fort hun sa noe som helst imot hadde jeg blitt truende. Hun måtte også hjelpe meg opp / støtte meg da jeg sovnet langs veien hjem, siden jeg hadde nektet å bli med i taxi. Hver gang hun hjalp meg hadde jeg visst blitt forbanna. Jeg hadde visst nok også trykket henne mot veggen og vært helt oppi ansiktet hennes og truet henne. Nå vurderer hun å gå fra meg.. Vi har felles barn , og jeg er svært fortvilet. Jeg har prøvd å si unnskyld, kastet alt alkohol i huset og lagt meg helt flat. Likevel er hun veldig avvisende overfor meg. Hun vil f.eks ikke at jeg skal klemme henne eller være nærme henne. Vi skal til syden i kveld , og hun har sagt at dette skal gjennomføres pga barna.. Er det noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre for å gjøre det godt igjen? Jeg føler jeg har prøvd alt.. Men hun er fremdeles svært avvisende. Anonymkode: 87bb9...760 Jeg hadde ikke truet, jeg hadde gått og søkt om annulering av ekteskapet (er katolikk) 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #19 Skrevet 19. juni 2023 Dette går ikke over på én dag, det kan du ikke forvente. Du kutter all alkohol, også øl, fra og med nå. Du konsentrerer deg om å være en god partner og far i ferien. Du fortsetter med det etter ferien. Og håper at hun vil tilgi deg med tiden. Ord er lite verdt i denne sammenhengen, la henne se handling. Anonymkode: 960ff...455 18
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #20 Skrevet 19. juni 2023 Fru Uperfekt skrev (7 minutter siden): Jeg hadde ikke truet, jeg hadde gått og søkt om annulering av ekteskapet (er katolikk) Annullering skjer vel bare dersom man nettopp har gifta seg og i teorien ikke har hatt sex? Her har de jo barn… Anonymkode: 86c11...4b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå