AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Kroppen min er helt ødelagt. Eneste grunnen til at jeg onanerer er at jeg ikke vil føle smerten av å være i live. Hva er vitsen med sex hvis man ikke skal lage barn uansett? Hvorfor er alle så sexfikserte? Er det en type vold eller hva? Anonymkode: 30da3...55b
Bamseklemmer Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 (endret) Onani er kjærlighet til seg selv, sex er kjærlighet for oss begge.. Jeg klarer ikke å fungere uten kjærlighet, så det er derfor jeg elsker meg selv nå når jeg er singel. Hadde jeg påført like mye kjærlighet til evt. ei ny dame, hadde hun nok svevd på en sky av forløsende uendelige orgasmer.. og litt forfjamset over at livet kan være så ufattelig hærlig og bekymringsløst. Jeg skulle så gjerne ha smittet deg med positivitet og kjærlighet.. for kjærlighet er det motsatte av vold, og positivitet gir oss håp Du burde blitt kapslet inn og fanget av kjærligheten kraft, og jeg har lyst til på filleriste deg fra onde tanker. Ikke at jeg skal gjøre det med deg, men tanken var om du har vært min venninne. Gode venner gjør det, vi støtter og har sex for å hjelpe og trøste hverandre💙Du skulle ha hatt en god venninne.. de har iallefall hjulpet meg mange ganger💞 Btw.. hvordan er kroppen din ødelagt? Endret 19. juni 2023 av Bamseklemmer 2
anon01 Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Kroppen min er helt ødelagt. Eneste grunnen til at jeg onanerer er at jeg ikke vil føle smerten av å være i live. Hva er vitsen med sex hvis man ikke skal lage barn uansett? Hvorfor er alle så sexfikserte? Er det en type vold eller hva? Anonymkode: 30da3...55b Jeg skal ikke ha barn. Men en orgasme har ingenting med barn å gjøre. For meg som er kvinne, er klitoris kun der for nytelse. Og det skal jeg utnytte. En orgasmerus hjelper også mot mine psykiske plager. 1
Bamseklemmer Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 anon01 skrev (3 minutter siden): Jeg skal ikke ha barn. Men en orgasme har ingenting med barn å gjøre. For meg som er kvinne, er klitoris kun der for nytelse. Og det skal jeg utnytte. En orgasmerus hjelper også mot mine psykiske plager. Det stemmer det du.. jeg har en venninne som slet i mange år med psykiske plager. Vi pratet mye om fordelen med orgasmen fra "orgasme-forståelsen".. Hun begynte med å onanere flere ganger om dagen, og gradvis fikk hun jordkontakt.. I dag er hun friskmeldt, medisin og psykologfri. Hun spruldler av positivitet, og har blitt en stor gledespreder og livsmotivator for andre som sliter. Psykologer og leger, gjør ikke annet enn å holde psyken i sjakk. Men psyken kan kureres av kroppens eget medisinskap av hormoner🤭✔️
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #5 Skrevet 19. juni 2023 Samme her ts. Etter å ha først vært med en mann som var utro som gjorde sex til noe ekkelt, så med en mann som ghostet meg etter sex og gjorde sex til noe uverdig så har jeg ingen seksuell lyst lenger. Ikke hatt sex på årevis og blir bare deprimert av tanken på å ha det med meg selv eller andre igjen Anonymkode: f6bf3...abd
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Onani er kjærlighet til seg selv, sex er kjærlighet for oss begge.. Jeg klarer ikke å fungere uten kjærlighet, så det er derfor jeg elsker meg selv nå når jeg er singel. Hadde jeg påført like mye kjærlighet til evt. ei ny dame, hadde hun nok svevd på en sky av forløsende uendelige orgasmer.. og litt forfjamset over at livet kan være så ufattelig hærlig og bekymringsløst. Jeg skulle så gjerne ha smittet deg med positivitet og kjærlighet.. for kjærlighet er det motsatte av vold, og positivitet gir oss håp Du burde blitt kapslet inn og fanget av kjærligheten kraft, og jeg har lyst til på filleriste deg fra onde tanker. Ikke at jeg skal gjøre det med deg, men tanken var om du har vært min venninne. Gode venner gjør det, vi støtter og har sex for å hjelpe og trøste hverandre💙Du skulle ha hatt en god venninne.. de har iallefall hjulpet meg mange ganger💞 Btw.. hvordan er kroppen din ødelagt? Jeg får ikke lyst til å hjelpe mine venninner ved å ha sex med dem... Jeg tror vaginaen har godt av å bli latt være i fred. Anonymkode: 723d5...f6c 1 2
Bamseklemmer Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg får ikke lyst til å hjelpe mine venninner ved å ha sex med dem... Jeg tror vaginaen har godt av å bli latt være i fred. Anonymkode: 723d5...f6c Nå tenkte jeg ikke at du skulle ha sex med ei venninne.. men tenkte du hadde ei venninne å prate med..
Påkrevd Skrevet 19. juni 2023 #8 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kroppen min er helt ødelagt. Eneste grunnen til at jeg onanerer er at jeg ikke vil føle smerten av å være i live. Hva er vitsen med sex hvis man ikke skal lage barn uansett? Hvorfor er alle så sexfikserte? Er det en type vold eller hva? Anonymkode: 30da3...55b Smerten av å være i live....altså, hvis det er det du går rundt og sliter med, er det jo ikke rart at sexlysten er borte, og det er vel også det siste du bør bekymre deg over. Du må jo ha hjelp til å finne tilbake livsgleden. Da dukker sikkert lysten opp igjen også.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #9 Skrevet 19. juni 2023 Påkrevd skrev (1 time siden): Smerten av å være i live....altså, hvis det er det du går rundt og sliter med, er det jo ikke rart at sexlysten er borte, og det er vel også det siste du bør bekymre deg over. Du må jo ha hjelp til å finne tilbake livsgleden. Da dukker sikkert lysten opp igjen også. Jeg er ikke deprimert. Jeg har bare et dårlig liv Anonymkode: 723d5...f6c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #10 Skrevet 19. juni 2023 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Nå tenkte jeg ikke at du skulle ha sex med ei venninne.. men tenkte du hadde ei venninne å prate med.. Jeg vil ikke ha noen å prate med, jeg vil at samfunnet skal endre seg. Ser dere ikke hvor mye skader kvinner får fra sex? Menneskers fucka syn på sex?! Det hadde ikke overrasket meg om PMDD og endometriose var en konsekvens av røff sex. Kilde: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6642425/ Anonymkode: 723d5...f6c
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #11 Skrevet 20. juni 2023 Jeg tror dårlig selvtillit er en grunn til at menn og kvinner blir sexfikserte. Hvis du har sex så får du mer cred i vennegjengen. Men sex gjør deg ikke lykkelig. Det er nære og gode relasjoner som gjør deg lykkelig, etter min mening. Anonymkode: 723d5...f6c
feliek54 Skrevet 24. juni 2023 #12 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 2.28): Kroppen min er helt ødelagt. Eneste grunnen til at jeg onanerer er at jeg ikke vil føle smerten av å være i live. Hva er vitsen med sex hvis man ikke skal lage barn uansett? Hvorfor er alle så sexfikserte? Er det en type vold eller hva? Anonymkode: 30da3...55b Jeg nyter sex hver gang og kan også onanere, men sex er best. for meg så kan jeg bli lit sur om jeg ikke får og vil si jeg har det deilig etter sex også. Og selve orgasmen er veldig deilig. Og jeg skal ikke ha barn. Jeg har sterilisert meg men elsker at jeg spruter og da helst i fitta til ei kvinne. jeg vil si jeg er ofte kåt på sex og kan nok tenke meg mer en jeg har sex. Så har også hat en del ONS og nyter det, men da viktig at begge nyter.
Isambard Skrevet 24. juni 2023 #13 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 2.28): Kroppen min er helt ødelagt. Eneste grunnen til at jeg onanerer er at jeg ikke vil føle smerten av å være i live. Hva er vitsen med sex hvis man ikke skal lage barn uansett? Hvorfor er alle så sexfikserte? Er det en type vold eller hva? Anonymkode: 30da3...55b Det høres ut som om sex er der minste problemet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå