AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 å jeg har på en måte dårlig samvittighet over det.. Inviterte en fyr over hit en stund tilbake og det var litt planlagt, men i det siste har jeg ikke vært så gira på det pga det føles helt feil. Vet at ingen har rett på sex, men man føler seg likevel litt slem som ga falske forhåpninger? vet ikke hvordan jeg skal slutte å ha dårlig samvittighet over noe så teit. Anonymkode: da0fa...abc
Blod Skrevet 18. juni 2023 #2 Skrevet 18. juni 2023 Falske forhåpninger? Møttes dere kun for å ha sex da?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #3 Skrevet 18. juni 2023 Du skal ikke ha dårlig samvittighet❤️ Man har lov til å si nei til sex når som helst, selv om det har ligget i kortene at dere skulle ha sex. Det er også lov å si nei til sex like før penetrering eller underveis i sexen, man kan stoppe det hele når som helst, hvis man kjenner at man ikke har lyst eller noe kjennes feil❤️ Anonymkode: 99659...580 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #4 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du skal ikke ha dårlig samvittighet❤️ Man har lov til å si nei til sex når som helst, selv om det har ligget i kortene at dere skulle ha sex. Det er også lov å si nei til sex like før penetrering eller underveis i sexen, man kan stoppe det hele når som helst, hvis man kjenner at man ikke har lyst eller noe kjennes feil❤️ Anonymkode: 99659...580 Takk, du har rett og det får meg til å føle meg litt bedre. Vet jo at det hadde vært mye værre for meg om jeg hadde hatt sex uten å ha villet det i det hele tatt Anonymkode: da0fa...abc 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #5 Skrevet 18. juni 2023 Jeg er mann, og slapp av - det var sikkert litt kjipt for ham den kvelden, men det er altså ikke noen krise å ikke ha sex selv om man håpte og trodde det kom til å skje. Hvis han er normal så har han lagt den skuffelsen bak seg for lenge siden. Anonymkode: 048d5...95d 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #6 Skrevet 19. juni 2023 Du har dårlig samvittighet for at du ikke ga ham sex? Hvor slut kan man være? Beklager negativt ladet tilbakemelding, men dette kan du ikke mene. Anonymkode: f8b59...7b6
Bamseklemmer Skrevet 19. juni 2023 #7 Skrevet 19. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): å jeg har på en måte dårlig samvittighet over det.. Inviterte en fyr over hit en stund tilbake og det var litt planlagt, men i det siste har jeg ikke vært så gira på det pga det føles helt feil. Vet at ingen har rett på sex, men man føler seg likevel litt slem som ga falske forhåpninger? vet ikke hvordan jeg skal slutte å ha dårlig samvittighet over noe så teit. Anonymkode: da0fa...abc Hvis du ikke var så gira, skulle du heller ikke gitt forhåpninger og invitasjon... for da er det slemt gjordt.. det blir som å be noen på en fancy middag, så servere du bare ei spekesild. Men nå er jo jeg glad i spekesild, så jeg skulle taklet det godt med spekesilda uten mandelpotet og sex.. Skjønner du? Så det er ikke alle som tar dette ille opp, men det du gjorde kan også være genialt.. Han øker kanskje både sexlysten og iveren til å treffe deg igjen, for så lett blir du ikke glemt. Dette føles også fryktelig spennende.. synes jeg. Dagdrømmene om og ha sex med deg gir mere sexlyst, og er du er litt tirrende tålmodig.. synes jeg bare er positivt💙 Neste gang du blir gira, kan du jo si "unnskyld.. men jeg gjorde det bare for å se om du virkelig vil ha meg. Og hadde du ikke villet ha meg, så har du heller ikke vært her nå" så ler du litt.. Humor knekker lett slike episoder😅 Så ikke glem å ha det gøy under sexen.. den fjerner også mange stille kleinheter og feiler, hvis det skulle oppstå.. tvi tvi til neste invitasjon kjære TS💙 Endret 19. juni 2023 av Elaine Marley
anon01 Skrevet 19. juni 2023 #8 Skrevet 19. juni 2023 Synes enkelte i denne tråden kan ta seg en bolle. Selv om det ligger i kortene at man skulle ha sex, så er det ingen som kan "forvente" eller kreve å ha sex. Så ikke ha dårlig samvittighet. Jeg har selv møtt fuckbuddy, der vi hadde snakket om sex tidligere på dagen via meldinger. Når vi møttes, så ble det ikke noe. Vi begge var nok litt skuffet, men stemningen var ikke der, og det hele ble litt teit. OG DET ER HELT OK. Ingen av oss klandrer den andre. Det å gi en BJ når man ikke er giret, er ikke noe man skal gjøre nei........ og i tillegg, hvem vet om daten egentlig hadde likt det? Hvem vet om han hadde fått ereksjon eller ei? Uansett, det du eventuelt kan gjøre, er å snakke med denne fyren, det er lov til å beklage for at det ble som det ble 3
Elaine Marley Skrevet 19. juni 2023 #9 Skrevet 19. juni 2023 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerangrep, og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Even Tuell Skrevet 19. juni 2023 #10 Skrevet 19. juni 2023 13 hours ago, Bamseklemmer said: Hvis du ikke var så gira, skulle du heller ikke gitt forhåpninger og invitasjon... for da er det slemt gjordt.. Tullball. Det er alltid 100% innafor å si nei ... før sex, under sex ... til og med rett før en av dere kommer. Selv bare ett sekund fra han ville fått sin kraftigste og med sjelesettende orgasme er det liv å si "nei" og han må trekke seg unna. Det føles sikkert skuffende ut direkte i situasjonen, men ingen har rett på sex eller rett på å fullføre sex man har startet med. Det er en absolutt forutsetning for å ha sex i det hele tatt. Det er er det som står med liten skrift "i kontrakten". Blir du med noen i senga, så må du være klar for at det kan bli stopp når som helst ... og det har null niks og ingenting med å være slem. @Trådstarter: du gjorde riktig å si nei. Sex skal føles riktig ... for begge. Om dette er en fyr som er verdt å gå videre med, så vil han respektere valget ditt og håpe på en ny sjanse. Respekterer han ikke dette, så var det like greit at dere ikke hadde sex i utgangspunktet. 1
blaffen Skrevet 19. juni 2023 #11 Skrevet 19. juni 2023 Her gjelder det å være i stand til å gå og tygge tyggegummi samtidig! Han hadde grunn til å være skuffet. TS kan godt føle på *litt* dårlig samvittighet. Men hun trenger ikke ha *veldig* dårlig samvittighet, det er en ærlig sak å ombestemme seg. Og til sist, litt skuffelse er noe man bare må finne seg i om man beveger seg ute blant folk. Tåler man ikke skuffelse kan man holde seg hjemme. 1
Bamseklemmer Skrevet 20. juni 2023 #12 Skrevet 20. juni 2023 Even Tuell skrev (5 timer siden): Tullball. Det er alltid 100% innafor å si nei ... før sex, under sex ... til og med rett før en av dere kommer. Selv bare ett sekund fra han ville fått sin kraftigste og med sjelesettende orgasme er det liv å si "nei" og han må trekke seg unna. Det føles sikkert skuffende ut direkte i situasjonen, men ingen har rett på sex eller rett på å fullføre sex man har startet med. Det er en absolutt forutsetning for å ha sex i det hele tatt. Det er er det som står med liten skrift "i kontrakten". Blir du med noen i senga, så må du være klar for at det kan bli stopp når som helst ... og det har null niks og ingenting med å være slem. @Trådstarter: du gjorde riktig å si nei. Sex skal føles riktig ... for begge. Om dette er en fyr som er verdt å gå videre med, så vil han respektere valget ditt og håpe på en ny sjanse. Respekterer han ikke dette, så var det like greit at dere ikke hadde sex i utgangspunktet. "Tullball" er en fin tittel på meg.. men da kan vel jeg gi deg tittelen "Tøffelhelt", som hyller luremusa😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå