AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Jeg syns dating er så utrolig stress.... Hva gjør dere hvis ti menn skriver til dere på Tinder? Svarer alle eller bare én? Sier dere ja til date til flere eller kun en av gangen? Hvordan får dere tid til å date? Er det mulig å få følelser for én om man treffer flere, eller blir alle relasjonene da bare overfladiske? Anonymkode: d0ec8...724 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Skrevet 19. juni 2023 Matcher aldri flere enn 2-3 stk om gangen, chatter litt med de, og hvis jeg føler vi finner tonen så går vi for å møtes. Hvis vi så avtaler å møtes igjen etter første date så kutter jeg kontakten med andre. Ellers sjekker jeg ut de matchene jeg har før jeg sveiper videre. Sllik har jeg aldri mengder av matcher å forholde meg til. Jeg tviler ikke på at du blir stresset hvis du matcher med store mengder og så skal prøve å finne ut av hvem av de du vil møte. Det er vel akkurat derfor en god del aldri kommer i forhold, for det er for mange valg å ta. Anonymkode: 8e863...748 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 Hva med dere andre? Anonymkode: d0ec8...724
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 Måtte slette tinder da det ble så mye stress og mange dater som endte med at de ville noe mer og jeg slet med å velge hvem jeg likte. Så nå har jeg truffet en in real life jeg bruker tiden min på Lastet ned tinder bare for å sjekke og det er jo så stor pågang og dateforespørsler at man blir jo helt svimmel. Ble superstresset av den appen .
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 Mysticgirl skrev (5 minutter siden): Måtte slette tinder da det ble så mye stress og mange dater som endte med at de ville noe mer og jeg slet med å velge hvem jeg likte. Så nå har jeg truffet en in real life jeg bruker tiden min på Lastet ned tinder bare for å sjekke og det er jo så stor pågang og dateforespørsler at man blir jo helt svimmel. Ble superstresset av den appen . Det sier oss egentlig lite. Vi aner ikke om du er 22 eller 34, aner ikke hvordan du ser ut, interesser osv. Vil du si noe om dette? Bare undrer siden det virker som du er ekstremt populær og kan velge og vrake i det uendelige. Er bare oppriktig nysgjerrig. Er du helt ung, eller har du alltid vært en innertier-dame? Anonymkode: ffbfa...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #6 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det sier oss egentlig lite. Vi aner ikke om du er 22 eller 34, aner ikke hvordan du ser ut, interesser osv. Vil du si noe om dette? Bare undrer siden det virker som du er ekstremt populær og kan velge og vrake i det uendelige. Er bare oppriktig nysgjerrig. Er du helt ung, eller har du alltid vært en innertier-dame? Anonymkode: ffbfa...1c1 Hvorfor spør du henne om dette? Det er ikke trådens tema Anonymkode: a2a4d...e1b 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #7 Skrevet 20. juni 2023 Har aldri mange matcher. Har på det meste 2-3. Det varer ikke lenge før en av oss unmatcher, eller vi bare får ikke samtalen til å flyte og det dør ut. Jeg er dame 40. Sveiper høyre på ganske få, matcher med enda færre og får i gang en samtale med noen jeg ender med å treffe kanskje én gang i året. Og det igjen, har enda ikke blitt noen kjæreste. Etter 5 år. Så problemstillingen kan jeg dessverre ikke gi råd på. Anonymkode: 42aff...cc4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor spør du henne om dette? Det er ikke trådens tema Anonymkode: a2a4d...e1b Er bare veldig nysgjerrig, da jeg ikke aner hennes alder, utseende og personlighet. Beklager avsporing. Tror man kan lære en del av å vite om andres attraktivitets-faktorer, om det gir mening. Det er jo menneskelig å sammenligne seg med andre da. Anonymkode: ffbfa...1c1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #9 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor spør du henne om dette? Det er ikke trådens tema Anonymkode: a2a4d...e1b Så jeg undrer på om det er innertier-damer som velger og vraker på Tinder? Anonymkode: ffbfa...1c1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #10 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er bare veldig nysgjerrig, da jeg ikke aner hennes alder, utseende og personlighet. Beklager avsporing. Tror man kan lære en del av å vite om andres attraktivitets-faktorer, om det gir mening. Det er jo menneskelig å sammenligne seg med andre da. Anonymkode: ffbfa...1c1 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så jeg undrer på om det er innertier-damer som velger og vraker på Tinder? Anonymkode: ffbfa...1c1 Det kan du lage din egen tråd om. Blir avsporing her og hun skylder deg ikke å svare på så personlige spørsmål heller. Anonymkode: d0ec8...724 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #11 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan du lage din egen tråd om. Blir avsporing her og hun skylder deg ikke å svare på så personlige spørsmål heller. Anonymkode: d0ec8...724 Helt greit det. Kommer ikke til å lage en tråd da.. Er alltid nysgjerrig på dette med alder. Tid til dating har jeg forresten. Dater en mann fra Tinder nå. Høy og i mine øyne kjekk. Er dame på 30+. Han jobber i bilbransjen og har ikke utdanning utover videregående. Men vi har god kjemi og det er jo det viktigste. Har selv en kort utdanning og «vanlig», «kjedelig» jobb. Håper dette går veien da 🤞 Anonymkode: ffbfa...1c1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #12 Skrevet 21. juni 2023 Å bli nedrent på Tinder, høres for meg ut som et konstruert problem. Det må være null problem, å velge noen ytterst få å sveipe på, og få avklart én og én. Greit å bli overveldet til å begynne med, men man justerer seg vel inn? Anonymkode: b58cc...05b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #13 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Å bli nedrent på Tinder, høres for meg ut som et konstruert problem. Det må være null problem, å velge noen ytterst få å sveipe på, og få avklart én og én. Greit å bli overveldet til å begynne med, men man justerer seg vel inn? Anonymkode: b58cc...05b Tinders nye algoritmer viser de betalende mennene først. Min erfaring er derimot at de som ligger langt bak i kortstokken, fordi de ikke betaler for «boost» og andre fordeler, det er de mennene som har mest til felles med meg. Hvis andre kvinner har lik erfaring, så sveiper de vel også mange flere enn noen få om gangen. (Man kan selvsagt sveipe venstre på alle de som kommer først, siden de uansett vil dukke opp mange ganger…) Anonymkode: b5f9d...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå