Gå til innhold

Hvordan skal man klare å møte noen nye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel en stund nå, føler ikke for å gå inn i ett nytt forhold. Men jeg savner en voksenperson i livet mitt. 
jeg har barna 100%.

hvor kan jeg møte andre voksenpersoner? Jeg er ikke noe festmenneske så å dra på byen er uaktuelt, har prøvd å finne vennskap med det motsatte kjønn på datingsider, men jeg er så utrolig dårlig med smalltalk over internett. Har jo ikke lyst å være alene resten av mitt liv heller. Også har jeg såklart lyst på sex🙄

Anonymkode: 35fdb...177

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk så mye tid på small talk da, foreslå å møtes raskt.

Anonymkode: cbdf9...33a

• Liker 1
Skrevet

Da får du vel finne på sosiale ting sammen med barna og andre voksne da?
Folk man blir kjent med i sånne sammenhenger kan man også be ut uten barn, når det passer seg slik...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (25 minutter siden):

Da får du vel finne på sosiale ting sammen med barna og andre voksne da?
Folk man blir kjent med i sånne sammenhenger kan man også be ut uten barn, når det passer seg slik...

Men hvordan skal hun få dekket behovet for sex, klining, nærhet og kos? Det å kose inntil brystet til en fin mann.. 

Anonymkode: aeef9...775

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvordan skal hun få dekket behovet for sex, klining, nærhet og kos? Det å kose inntil brystet til en fin mann.. 

Ved å skaffe seg en omgangskrets. Venner er førsteprioritet. Da har man også et barnevaktnettverk, og man får bekjente via felles venner som man kanskje får bra kjemi med. Veldig enkelt egentlig. Det gjelder rett og slett å leve, så skjer det helt av seg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette må være kødd😂 herregud! 

Anonymkode: 7dd31...afc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du sier du ikke vil gå inn i noe forhold, tror du faktisk har større sjanse for å da finne deg det som du beskriver enn forhold. Mange menn i 30 årene som har vært single hele livet og bare venter på en sjanse. Ja når det først blir noe på soverommet må du nok bruke noen runder på å lære dem opp. Men kommer til å ha så stor enthusiasme at det kommer til å følge det du liker religiøst. Det vil også være en pefekt ordning for dem å kunne ha noen å snakke med, for i motsetning til hva mange tror er ikke menn bare ute etter sex. Menn vil også ha noen de ikke behøver small talk med, hvor samtalene er betydningsfulle for begge to, og skifter mellom å være interessante til å kan være emosjonell support begge veier. Samtidig er det viktig å kunne tilbringe tid sammen uten at det skal må skje noe hele tiden, når hverken du eller han føler behovet for å fylle inn stillhet. 

Lager du en tinder profil hvor du sier at du ikke er ute etter å finne en ste pappa, du vil finne en mann du faktisk kan snakke med og skulle det klaffe mellom dere så kan dere ha det litt gøy. Vil du sikkert ha et halv dusin av gode kandidater iløpet av en uke som du kan be ut på date veldig kjapt for å finne hvem av dem du både synes er attraktiv og kan snakke med. 

Anonymkode: cbe5a...855

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette må være kødd😂 herregud! 

Anonymkode: 7dd31...afc

Mener du å si at mange kvinner ikke har dette behovet. Eller hva prøver du å si? 🤔

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (16 timer siden):

Ved å skaffe seg en omgangskrets. Venner er førsteprioritet. Da har man også et barnevaktnettverk, og man får bekjente via felles venner som man kanskje får bra kjemi med. Veldig enkelt egentlig. Det gjelder rett og slett å leve, så skjer det helt av seg selv.

Men hvordan forklarer du da at noen kvinner aldri får seg ny kjæreste? Betyr det at de ikke har levd? F.eks. ei dame ble singel som 37. Lever fortsatt alene som 66-åring (hun har aldri hatt elsker heller), veldig åpen og ærlig kvinne i min familie. Men jeg har ikke spurt hvorfor hun ble alene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvordan forklarer du da at noen kvinner aldri får seg ny kjæreste? Betyr det at de ikke har levd? F.eks. ei dame ble singel som 37. Lever fortsatt alene som 66-åring (hun har aldri hatt elsker heller), veldig åpen og ærlig kvinne i min familie. Men jeg har ikke spurt hvorfor hun ble alene. 

Noen lever lykkeligst alene, har en legning du ikke vet om, har elskere du ikke vet om eller er sabla dårlige på flørt og sjekking.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvordan forklarer du da at noen kvinner aldri får seg ny kjæreste?

Da har de jo selv valgt å ikke få ny kjæreste

Anonymkode: ec6ce...bbf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Da har de jo selv valgt å ikke få ny kjæreste

Anonymkode: ec6ce...bbf

Håper inderlig det. Håper ikke det er slik at menn bare ikke prøver seg eller at dama prøver og prøver å få seg mann, men aldri klarer det 🙈 Man må innse sin markedsverdi og ikke sikte for høyt, er på en måte et mantra for å lykkes (får vi håpe). 

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (17 timer siden):

Jeg har venner, men ingen som er barnevakt eller mulig å treffe noen gjennom, så det er vel ikke alltid sånn 😊

Anonymkode: aa6aa...745

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har venner, men ingen som er barnevakt eller mulig å treffe noen gjennom, så det er vel ikke alltid sånn 😊

Anonymkode: aa6aa...745

Er ikke alltid at venner kan indrodusere en ny partner, nei. Og om venner er barnevakt, må man uansett på Tinder for å få seg date som regel. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...