Gå til innhold

Kan noen lese meg: er jeg blokkert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har forsøkt å lete etter gjensidig kjærlighet i mange år. Desverre ser det ut som noe jeg aldri kommer til å oppleve. Jeg har jobb, venner og storfamilie (ikke egen familie),så andre mennesker kan omgås meg. Jeg har mye å gi av kjærlighet og jeg ønsker å få kjærlighet. Jeg prøver på datingapper, og å si ja til alle innvitasjoner jeg får av venner og familie,i håp om at jeg kanskje kan treffe noen på en naturlig måte.  Hva er galt med meg? Er jeg blokkert forå kunne gi og få kjærlighet?

Anonymkode: 93055...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Først og fremst.

Elsker du deg selv? Det ser ut som for meg at du er veldig klar og gira på å gi kjærlighet til andre og den kjærligheten du ønsker å få. Før et annet menneske kan elske oss på en romantisk måte, må vi elske oss selv.

Et tips fra meg, ville vært å slutte å lete. Flyt heller mer med livet og lev fullt ut. Finn din egen kraft og stå i den. En kjærlighetsrelasjon dukker først opp når du MINST venter det.

Det du ustråler, smitter over på andre. Jobb med deg selv og din utvikling. Se verdien i deg.

Anonymkode: 0b645...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å invitere andre selv eller sier du bare ja til andres invitasjoner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 21.33):

Først og fremst.

Elsker du deg selv? Det ser ut som for meg at du er veldig klar og gira på å gi kjærlighet til andre og den kjærligheten du ønsker å få. Før et annet menneske kan elske oss på en romantisk måte, må vi elske oss selv.

Et tips fra meg, ville vært å slutte å lete. Flyt heller mer med livet og lev fullt ut. Finn din egen kraft og stå i den. En kjærlighetsrelasjon dukker først opp når du MINST venter det.

Det du ustråler, smitter over på andre. Jobb med deg selv og din utvikling. Se verdien i deg.

Tusen takk for at du tok deg tid til å vare meg. Jeg føler at jeg er ok og er verdt å elske. Jeg trives i eget selskap og kan unne meg reiser, fine klær, god vin og mat alene, så jeg vil si at jeg liker meg selv/ elsker meg selv.  Det går litt opp og ned, noen ganger liker/ elsker jeg meg selv mer, noen dager synes jeg at det meste er pyton.  Jeg synes jeg lever livet mitt til det fulle alene med karrriere, hobbyer og reiser.  Jeg får ofte tilbakemeldinger om at jeg er tøff og selstendig, bla fordi jeg reiser lagt bort på ferie alene og har opparbeidet meg god utdannelse og jobb, så det er ikke slik at jeg sitter og venter på at drømmemannen skal komme og da skal alt i livet mitt bli fikset. Jeg har fikset alt i livet mitt selv. Jeg kommer på par middager hos venner alene og står godt i kraften i meg selv. Men jeg skulle gjerne hatt noen å dele alt jeg har jobbet for sammen med.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 21.35):

Har du prøvd å invitere andre selv eller sier du bare ja til andres invitasjoner?

Takk for at du tok deg tid til å svare. Når det kommer til å ta innitativ til å treffe venner, eller ringe/ sende melding for å høre hvordan det går, så er det ofest jeg som gjør det. Mange av vennene mine er slitne småbarnsmødre. Jeg innviterer på middager, gå turer, vinkvelder osv. Jeg spør hvordan intervjuvet gikk/ det syke barnet/ krangelen med svigermor.  Jeg passer på å si ja til de initativene vennene mine tar. Jeg har et barnløst vennepar som er flinke til å innvitere ulike folk på middag samtidig, og selv om jeg er sliten og egentlig ikke orker, så sier jeg ja. Det blir alltid kjekt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du har en del venner som bryr seg om deg, så det betyr at du har egenskaper som andre setter pris på. Jeg ville spurt noen av de du opplever som nærest om råd. Jeg ville spurt hvilke egenskaper ved deg de setter pris på, som du burde bli flinkere til å vise til nye relasjoner, og hva du bør være oppmerksom på. Og be dem være ærlige. Jeg ville også tenkt på hva du ønsker deg i en partner. Tøff og selvstendig er ofte lik skummel og lukket for mange. Hva skal til for at du tør vise mer av deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...