Gå til innhold

Hvorfor er enkelte kvinner så desperate etter puling, klining og kroppskontakt at de ikke takler å være singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det i flere tråder her. Mulig det er samme dame da. Men damer på 30+ som er desperate etter å kjenne penis inni sex, klining og kose med en mann i fast forhold.

Ikke gidder de å ha uforpliktende sex eller FWB heller. Hva er det med sånne kvinner egentlig?? 

Anonymkode: ee41e...fc7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du linke til disse trådene? Har ikke sett mye av det du påstår, men det er kanskje ønsketenking? De fleste kvinner syns ikke fremmed penis er så veldig spennende. 

Anonymkode: 6df45...f56

• Liker 8
Skrevet

Jeg lurer mer på de som lar seg provosere av det.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men damer på 30+ som er desperate etter å kjenne penis inni sex, klining og kose med en mann i fast forhold.

Hva er det med sånne kvinner egentlig?? 

1) Syns du det er rart at kvinner vil kjenne penis nær vi har sex? Har du liten penis siden du reagerer på det? 

2) Sex er best i fast forhold

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan du forklare en gang til hva du mener? Jeg forstår ikke hva du er opprørt over? At kvinner vil ha et fast forhold og ikke tilfeldig sex?? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingenting spesielt med kvinner. Folk generelt. Mange lengter etter forhold. Normaladferd.

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 29f03...cec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

* Penis inni seg, skulle det stå.

Ja, jeg synes det er litt rart at noen kvinner er så til de grader prippne, de nekter å ha FWB. De skal ha forhold. Da blir det ikke pulings på visse menn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg synes det er litt rart at noen kvinner er så til de grader prippne, de nekter å ha FWB. De skal ha forhold. Da blir det ikke pulings på visse menn.

Det er ikke noe rart at det ikke blir noe på menn som ikke tilbyr det kvinner ønsker. Det er ikke urettferdig engang, at folk har lov til å ha sex når de vil, med hvem de vil, og ikke med mennesker de ikke ønsker sex med. 

Slik er det forsåvidt med alt i livet. Man får ikke ting bare fordi man har lyst på det, uten en relasjon eller evner som tilsier at man fortjener det. Møt opp på et jobbintervju og si at du vil ha jobben og lønna, men ikke utføre oppgavene de ønsker utført, og se hvor mye jobb det blir på deg. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja hva er rart med at kvinner vil kjenne penis inni seg når de har sex? Hadde jo ikke vært noe vits om man ikke kjente penis. Har du veldig liten penis siden dette plager deg? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror du alt i og med et fast forhold har med sex å gjøre? Å leve sammen med et annet menneske og ha et emosjonelt forhold til dette mennesket er viktigere for meg enn sex. Sex er bare et pluss i min verden, og ikke hovedgrunn til et fast forhold.

Anonymkode: a5f47...c55

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn er jo også desperate etter sex og nærhet? Det er sånn de fleste mennesker fungerer. Jeg skjønner ikke problemstillingen...

Anonymkode: 57cfc...55f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Menn er jo også desperate etter sex og nærhet? Det er sånn de fleste mennesker fungerer. Jeg skjønner ikke problemstillingen...

Anonymkode: 57cfc...55f

Men de vil ha uten forpliktelser 😂

Anonymkode: 8f239...779

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så ditt problem er at folk faktisk har sex for at dem selv ønsker det. Kvinner skal bare si ja takk til ulike  tilfeldige menn som ønsker pulings.

Mange følgespørsmål til deg.

Gjelder dette også menn, da selvfølgelig både når det gjelder andre menn som er homofile og kvinner. Hvis kvinner skal være tilgjengelige til alle menn som ønsker sex, så må det selvfølgelig gjelde likt for menn.

Men hvis flere menn ønsker å ha sex med samme kvinne, hvordan skal rekkefølgen bli? Først til mølla?

Skal kvinner ha noen gyldig grunn til å si nei? Sykdom? Dårlig tid? Upassende sted? Hvem lager disse reglene?

Du skriver at problemet er en OG sats...

Desperate etter sex OG fast forhold.

Men det er faktisk dette som gir flest mulighet til pulings. La oss si at det fanns 10 menn og 10 kvinner. Hvis de 10 kvinnene var desperate etter sex og faste forhold, da ble det pulings på alle de 10 mennene.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bu huu det er alle de dumme damene sin skyld at jeg ikke får meg noe.. 

Anonymkode: 7fbbd...3a3

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er ikke det å ba penis inni seg en del av sex? Uansett om det er et fast forhold eller ikke? Og er kvinner pripne fordi de ikke vil ha sex med alle og enhver? Jeg forstår ikke hva du vil fram til…. Men jeg antar at du vil ha sex med etthvert annet menneske som er tilgjengelig - uten preferanser, kjemi eller tiltrekning.

At du ikke får sex henger kanskje sammen med at du fremstår som bitter, forurettet og ganske dum. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kun én kvinne som har skrevet dette nå i det siste. Hun har åpenbart problemer med å være alene, og har fått masse tilsvar på det. Veldig merkelig av deg å lage en tråd om at det er en problemstilling, i det hele tatt. 

Anonymkode: 1614d...87b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Synes det virker spesielt. Det må være noe dypere som ligger bak tenker jeg. 
traumer er ingen enkel sak.

Anonymkode: 7577a...587

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er et biologisk behov st kvinner søker fast sexpartner i et forhold. Et fåtall kvinner er aseksuelle og kan leve uten sex, men de er i mindretall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...