Stressajente Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Hei, trenger å høre fra folk som har erfaringer med kyssesyken før militærtjeneste. Skal inn i hæren 8 august, men er usikker på om jeg bør dra inn. Fikk påvist kyssesyken i fjor sommer og har siden da slitt med utmattelse og mye sykdom. Har derimot den siste tiden begynt å føle meg mye bedre, har ikke vært syk på lenge og klarer trene. Likevel merker jeg at jeg fortsatt ikke er 100% i form, blir fortsatt mer sliten enn tidligere (før kyssesyken). Men har virkelig troa på at formen er på vei opp og er så motivert og har ekstremt lyst inn nå! Står mellom å forsøke utsette tjenesten til et senere tidspunkt, men er da redd for at jeg ikke får en ønsket tjeneste og at det blir om veldig lang tid, eller at jeg får beskjed om at jeg ikke kan dra inn noen gang. Eller å satse på at jeg er frisk nok til å dra inn og forsøke 8 august. Frykter derimot at jeg blir sendt hjem ved første legesjekk, ettersom jeg har vært mye hos legen i år og jeg ikke er 100% enda. Eller at jeg blir dimmitert fordi kroppen ikke takler det. Har ikke fått trent noe særlig før nå så den fysiske formen er jo ikke på topp heller… Har noen der ute vært i samme posisjon eller kjenner til retningslinjene i militæret og har tips? Hilsen desperat jente som veldig gjerne vil inn i sommer:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå