AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Jeg er rådvill da ingen jeg kjenner har erfaring med dette, så da går jeg hit. Jeg fødte mitt andre barn for nå snart 1,5 år siden. Da jeg fikk tilbake mensen var blødningen kraftigere (forventet) og smertene også noe verre (forventet). Men nå den siste syklusen har det vært så inni helvettes trøblete (beklager språket), at nå må jeg høre om andre har samme type «symptomer» eller om dette kan være noe helt annet. Jeg blødde som en idiot, brukte grønn tampong som måtte skiftes hver time den første dagen. Jeg hadde diaré gjennom alle dagene med blødning, og da så ille som da jeg tidligere har hatt omgangssyke. Magen stod rett ut og var knall hard av luft, og når jeg lå stille hørtes det ut som tordenvær foregikk inni der. Jeg var også veldig preget humørmessig - sint som en fele, gråt masse, irritabel. Finnes det andre der ute med slike symptomer når dere har mensen? Hvis ja - kondolerer først og fremst, og for det andre - har dere noen tips til hvordan man kan gjøre det bedre? Anonymkode: 4bc4a...f05 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er rådvill da ingen jeg kjenner har erfaring med dette, så da går jeg hit. Jeg fødte mitt andre barn for nå snart 1,5 år siden. Da jeg fikk tilbake mensen var blødningen kraftigere (forventet) og smertene også noe verre (forventet). Men nå den siste syklusen har det vært så inni helvettes trøblete (beklager språket), at nå må jeg høre om andre har samme type «symptomer» eller om dette kan være noe helt annet. Jeg blødde som en idiot, brukte grønn tampong som måtte skiftes hver time den første dagen. Jeg hadde diaré gjennom alle dagene med blødning, og da så ille som da jeg tidligere har hatt omgangssyke. Magen stod rett ut og var knall hard av luft, og når jeg lå stille hørtes det ut som tordenvær foregikk inni der. Jeg var også veldig preget humørmessig - sint som en fele, gråt masse, irritabel. Finnes det andre der ute med slike symptomer når dere har mensen? Hvis ja - kondolerer først og fremst, og for det andre - har dere noen tips til hvordan man kan gjøre det bedre? Anonymkode: 4bc4a...f05 Er på tredje året med det der. Ble faktisk brukt egenmelding sist jeg hadde mensen. Ble febersyk hele uka selv om jeg går på ppiller. Hvile, drikke, naproxen, paracet, spise sunt. Jeg har i till sterke smerter nedover beina og korsryggen uken før mensen kommer. Anonymkode: a9ea0...a40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå