AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Overskriften sier vel sitt. Har noen av dere som ble dumpet, hvor han eller hun allerede en annen, eller raskt havnet i nytt forhold, opplevd at eksen har kommet tilbake? Hvor lang tid tok det før forholdet tok slutt, og hva sa de? Jeg skal ikke ta tilbake en eks, er bare nysgjerrig på hva som er vanlig. Anonymkode: 2bf2d...e3b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Overskriften sier vel sitt. Har noen av dere som ble dumpet, hvor han eller hun allerede en annen, eller raskt havnet i nytt forhold, opplevd at eksen har kommet tilbake? Hvor lang tid tok det før forholdet tok slutt, og hva sa de? Jeg skal ikke ta tilbake en eks, er bare nysgjerrig på hva som er vanlig. Anonymkode: 2bf2d...e3b Han var rar ganske lenge så jeg gjorde det slutt da han i tillegg sa at han ikke gadd felles sommerferie med meg. Måneden var jeg i samtale med noen rundt han som ble svært overrasket over at det kun var en måned siden brudd, for han hadde jo vært i et forhold med ny jente i 4 mnd nå. Spoler frem ca 6 mnd så forsøker han å få meg tilbake. Jeg blokkerer alle former for kontakt og det førte til 6 år med stalking fra hans kant. Han var sammen med henne hele tiden mens han stakket meg. En nær meg truet han ganske stygt og først da ble det stille fra eksen. Vi hadde vært sammen i 5 år da det ble slutt. Opplevde å bli dumpet av en for ei annen, ca 3 mnd senere jobber han for å få meg tilbake. Ikke sjans, han prøvde i ca 8 mnd før han ga seg. Anonymkode: 1ab5d...6d6 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #3 Skrevet 18. juni 2023 Jeg følte hele bruddet var så absurd, han var så ekstremt ulik seg selv i tiden rett før og etter. Jeg tenkte en liten stund etter at han kom til å angre når han kom til seg selv igjen. Det har gått tre år, har ennå ikke skjedd 😅 men det tok heller ikke lang tid før jeg landet i bruddet og ikke tenkte de tankene lengre heller. Anonymkode: a0744...396
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han var rar ganske lenge så jeg gjorde det slutt da han i tillegg sa at han ikke gadd felles sommerferie med meg. Måneden var jeg i samtale med noen rundt han som ble svært overrasket over at det kun var en måned siden brudd, for han hadde jo vært i et forhold med ny jente i 4 mnd nå. Spoler frem ca 6 mnd så forsøker han å få meg tilbake. Jeg blokkerer alle former for kontakt og det førte til 6 år med stalking fra hans kant. Han var sammen med henne hele tiden mens han stakket meg. En nær meg truet han ganske stygt og først da ble det stille fra eksen. Vi hadde vært sammen i 5 år da det ble slutt. Opplevde å bli dumpet av en for ei annen, ca 3 mnd senere jobber han for å få meg tilbake. Ikke sjans, han prøvde i ca 8 mnd før han ga seg. Anonymkode: 1ab5d...6d6 Det er helt sinnsykt hva folk opplever Anonymkode: 2bf2d...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå