Mhmjadda Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Jeg har såå lyst på en sånn hengestol til hage/hagestua! Men alle jeg har prøvd er så krumme at man blir sittende med bøy i nakken, og det er lite behagelig i lengden. Noen som har en god slik stol? Den kan stå inne, så det er ikke noe problem. Gjerne naturmaterialer (eller noe som ligner) i selve kurven, er ikke så glad I industriell stil/gråfarger, men det viktigste er inspirasjon til noen jeg kan prøve! Bor I en større by med de fleste kjeder tilgjengelig Pris under 10 000.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Skrevet 18. juni 2023 Jeg har Magnolia fra Bohus. Utrolig god - og ikke knekk i nakken. Den er stor og ikke av de peneste- men veldig veldig god. https://www.bohus.no/hagemobler/hagestoler/hengestol/magnolia-hengestol Anonymkode: 9d03c...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #3 Skrevet 18. juni 2023 Godt å høre at det ikke bare er meg! Jeg fant en god stol på Felleskjøpet, av alle steder. Jeg kjøpte den ikke, så jeg kan ikke si hvordan den er over tid, men de fleste stoler av denne typen gir meg en umiddelbar følelse av at de ikke er et sted å oppholde seg mer enn 2-3 minutter om jeg vil bevare nakke og rygg. Felleskjøpet sin var uvanlig god, og den eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte den er at jeg rett og slett ikke aner hvor jeg kan sette den. (Må ikke forveksles med denne, som ser ut til å være like ubrukelig som 95 % av alle andre hengestoler.) Jeg kan jo også nevne at for et par år siden fant jeg en god hengestol på Plantasjen, men jeg aner ikke om de fremdeles har den modellen. Anonymkode: c94f7...6fb
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Tusen takk begge to! Den på Felleskjøpet har jeg sett på på nettet før, så bra at den er god! Spørs om jeg må bile en tur etter jobb 🤩 Anonymkode: 7434c...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå