Tingelita Skrevet 18. juni 2023 #1 Del Skrevet 18. juni 2023 Noen som har gode erfaringer med bestemte typer tannbleking? Jeg tok tannbleking via tannlegen i desember (de tok avstøp og sendte med meg skinner og gel hjem, hadde det på hver natt i to uker) men synes fargen allerede begynner å forsvinne. Vurderer nå å gjøre det hjemme selv. Har vurdert bl.a. Dentaworks og Premium White. Blir glad for å høre andres erfaringer? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Del Skrevet 19. juni 2023 Virker som tema tannbleking er tabu eller uinteressant. Har gjort det samme som deg. Fått støpt skinne på tannlegekontor og fått med gel hjem. Syns ikke de ble hvitere. Tannlegen mente jeg fikk hvite tenner. Klarer ikke å se det. Syns de er gule. Anonymkode: 61b6d...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 19. juni 2023 #3 Del Skrevet 19. juni 2023 Hvordan brukte dere det? Jeg har brukt en del forskjellig, men desidert mest fornøyd med kit fra tannlegen. Slapp å ødelegge tannkjøttet også Hadde en intensiv bleking aller første gangen for ca 10 år siden, og har bare bleket 2 ganger til i etterkant, kun én natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #4 Del Skrevet 19. juni 2023 Rosa Dartle skrev (1 time siden): Hvordan brukte dere det? Jeg har brukt en del forskjellig, men desidert mest fornøyd med kit fra tannlegen. Slapp å ødelegge tannkjøttet også Hadde en intensiv bleking aller første gangen for ca 10 år siden, og har bare bleket 2 ganger til i etterkant, kun én natt. Gelen hadde jeg i skinnene. Satt i 45 min. Skyllet med lunken vann. Ristet og tørket forsiktig av fukten med papir.Ny runde med gele å satt 45 min til. Holdt på sånn i 10 dager. Tannlegen sa 5-6 dager. Gjort sånn 1 gang i året. Ingen ønskelig effekt. Anonymkode: 61b6d...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelita Skrevet 20. juni 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juni 2023 Rosa Dartle skrev (12 timer siden): Hvordan brukte dere det? Jeg har brukt en del forskjellig, men desidert mest fornøyd med kit fra tannlegen. Slapp å ødelegge tannkjøttet også Hadde en intensiv bleking aller første gangen for ca 10 år siden, og har bare bleket 2 ganger til i etterkant, kun én natt. Hadde en liten dæsj gel oppi skinnene for hver tann, så hadde jeg på skinnene hver natt i ca to uker. Ja, jeg er litt redd for å ødelegge eller skade noe 😯 Så bra! Og du er fornøyd med resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #6 Del Skrevet 20. juni 2023 Bruker det fra tannlegen ca annenhvert år, godt resultat,men bruker de etter at jeg har vært hos tannlegen og renset tennene. Da er tennene mere «eksponert» og blir hvitere. Anonymkode: bed45...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå