Gå til innhold

Barselsgave, hadde du blitt glad for disse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det gjelder mine barn bare eller om det gjelder alle babyer. Men sokker og den slags var helt ubrukelige på mine som bare sparket de av etter maks fem minutter.
Og antiskli har jo liten funksjon før barnet er eldre?

Jeg hadde blitt glad da jeg hadde fått, og så funnet ut at det var helt ubrukelig, med mindre hovedpoenget er et minne for babyen. 
Hvor mye du bør gi er vel litt avhengig av relasjon, men med mindre du er nært familiemedlem tenker jeg 200 ca er fint. Får fine bodyer og sånn til den prisen- og det er gjerne noe det går mye av.

Jeg ble mest glad for det som var praktisk fremfor det som bare skulle være søtt eller tøft, men tungvint eller ubrukelig. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så ungen kan huske når den er født...? Sokker er en helt grei gave, men ikke noe man tar vare på som et minne med mindre de er håndstrikket av oldemor.

Anonymkode: 59a04...be0

• Liker 6
Skrevet

Nei 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk liker jo helt forskjellige ting :) Jeg personlig ville ikke blitt hoppende glad for de der, men jeg blir jo alltid takknemlig for gaver.

Jeg ble nok mest glad for kosedyr eller litt praktiske klær som ikke var for små når min var nyfødt. (Vi hadde lite arveklær, noen som har masse klær blir sikkert mindre glad for det)

Bøker er og fin gave synes jeg. 

Anonymkode: ba215...b12

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet. 

Anonymkode: efcc5...820

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Upraktisk, og ikke noe jeg ville tatt vare på som et minne for barnet. 

Anonymkode: 02c4a...924

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig hadde takket pent, men de hadde bare blitt lagt i en skuff og mest sansynlig blitt glemt. 

det vi derimot har fått veldig bruk for er siklesmekker! Hun har siklet masse fra rundt 2 mnd alder, så vi bytter flere ganger om dagen 😅

Anonymkode: db517...495

• Liker 4
Skrevet (endret)

Nei. 

De er dessverre helt ubrukelige, og blir hos mange bare dårlig samvittighet og avfall. 

Smekker derimot, det får man bruk for :) 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Blir glad for alle gaver men dette er ikke noe jeg hadde kjøpt selv. Vi likte godt kluter, bitering, de små tøysmekkene når sikling starter osv. veldig glad i praktiske gaver 😅

Anonymkode: 60e28...e66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt ubrukelige, dårlig design. I tillegg passer de så kort tid.

Anonymkode: 8bc88...fb7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hundre prosent unyttig. Kjøp heller en body til samme pris

Anonymkode: 47f64...79d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var upraktisk, ikke spesielt fine heller etter min smak.

Barselgaven jeg har brukt mest er en sangbok og eventyrbok. Brukt masse og brukes fortsatt 4 år senere.

Anonymkode: a9066...95b

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker mer at de kan være pynt?:)

Men da går jeg for body heller. 

Anonymkode: 48148...26e

AnonymBruker
Skrevet
Butter skrev (43 minutter siden):

Vet ikke om det gjelder mine barn bare eller om det gjelder alle babyer. Men sokker og den slags var helt ubrukelige på mine som bare sparket de av etter maks fem minutter.
Og antiskli har jo liten funksjon før barnet er eldre?

Jeg hadde blitt glad da jeg hadde fått, og så funnet ut at det var helt ubrukelig, med mindre hovedpoenget er et minne for babyen. 
Hvor mye du bør gi er vel litt avhengig av relasjon, men med mindre du er nært familiemedlem tenker jeg 200 ca er fint. Får fine bodyer og sånn til den prisen- og det er gjerne noe det går mye av.

Jeg ble mest glad for det som var praktisk fremfor det som bare skulle være søtt eller tøft, men tungvint eller ubrukelig. 

Jeg føler alle gir for iallfall 300. Til sønnen min fikk jeg masse Newbie men godt å høre at 200 er nok:)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenker mer at de kan være pynt?:)

Men da går jeg for body heller. 

Body er supert ☺️

Anonymkode: db517...495

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp praktiske ting som kan brukes enten i starten eller senere (noe kvalitetsting, som kan brukes lenge). Sånne sokker og sko gikk i skuffen hos oss, og er sikker på hos mange. 

Anonymkode: 11acf...7f4

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

https://www.heltunik.no/products/sokkesko-born-in-2023

Synes de er søte og kan bli et minne for barnet,men jeg burde vel gi noe mer? Body? Smekke? Hvilken sum ca?

Jeg hadde blitt skuffet, men nå er ikke det helt min stil og jeg hadde ikke tatt vare på de som et minne. Et minne måtte vært noe håndlaget, smykker osv. 

Anonymkode: 2c04c...8c0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du må kjøpe noe slikt «born in 2023», hva med en body heller?

Anonymkode: 3017d...19c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...