Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med en spesiell regnjakke? Den er av tjukt stoff, og så er det sånne hvite eller brune ruter eller firkanter utenpå, finnes i alle fall i brunt og lysegrønt, tror jeg. Er ikke retro, men helt ny. Har grådig lyst på denne, men har aldri sett den for salg, har ikke noe bilde heller. Vet noen hva jeg snakker om? Kanskje er det noen av dere som har den? Hvor jeg kan få tak i den??

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var jo ikke spesielt godt beskrevet, men jeg prøver igjen. Har ikke bilde av denne, så derfor må jeg forklare litt. Jeg leter etter en regnjakke som er nokså ny, tror den kom i fjor en gang. Det er en jakke av tjukt stoff, og den knirker godt når man går med den, faktisk. Litt sånn oljestoffaktig. Inni er den nok mjukere, selvsagt. Utenpå består den av mange små ruter, og inni disse rutene er det rundinger, som veklser mellom å være helfargede og halvfargede sirkler. Jakka finnes i flere farger; brun/hvit, orange/hvit osv. Den lukkes foran med spenner, tror jeg. Ellers har jakka hette og er omtrent halvlang. Jeg har sett noen bruke dem i Bergen, men aner ikke hvor de er å få kjøpt. Er det nå noen som vet hva jeg mener, og hvor de er å få tak i?

Skrevet

Husker ikke navnet på butikken. Ligger borte ved Vektertorget, nede i Nygårdsgaten. Det står helt stille på navnet her, argh, jeg vet det jo egentlig.

Skrevet
Husker ikke navnet på butikken. Ligger borte ved Vektertorget, nede i Nygårdsgaten. Det står helt stille på navnet her, argh, jeg vet det jo egentlig.

Pepper?

Skrevet

Nei. Den ligger på andre siden av gaten, i kvartalet med Vektertorget.

Kan det være Twisted den heter?

Skrevet

Jeg har vært der, men de hadde den ikke. De har noen tynnere og lengre som ligner litt.

Skrevet

Så kom jeg plutselig på at en på jobben har kjøpt en hos Amanda som er i samme stil, men det er jo noen mnd. siden nå.

Skrevet

Jeg har også sett noe tilsvarende på Amanda.

Skrevet

Takk for svar! Bare så synd at de var utsolgt da, dvs. de hadde en igjen, men den var for liten. Får finne meg noe annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...