Gå til innhold

Testene forblir svake? Kjemisk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Testet på onsdag og fikk meget svakt positivt på tidligtest (first response early results, tror den har sensitivitet på 6.5) og testet med en digital dagen etter som viste ikke gravid. Men i dag tok jeg en strimmeltest fra Boots som har sensitivitet på 25 og fikk dette resultatet. Veldig svake...  Jeg vet ikke når jeg skulle ha mensen men hadde eggløsning enten søndag for to uker siden eller dagen etter.

Snapchat-307643379.jpg

Anonymkode: 12ed1...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er forøvrig testen min fra onsdag morgen. Tok to og begge viste positivt etter et par minutter. TS

received_931505591271208.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (19 minutter siden):

Tatt ny test nå?

De to testene i hovedinnlegget er fra i dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om testene idag ikke er noe sterkere fra onsdag vil gi tro du ikke er gravid. Eventuelt falsk positiv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (15 minutter siden):

Om testene idag ikke er noe sterkere fra onsdag vil gi tro du ikke er gravid. Eventuelt falsk positiv 

Selv om det er forskjellige sensitivitet på testene? Jeg føler jo selv at de er enormt svake så skjønner hva du sier. Jeg forventer at det ikke skal gå bra, men at testene har vært positive tviler jeg ikke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selv om det er forskjellige sensitivitet på testene? Jeg føler jo selv at de er enormt svake så skjønner hva du sier. Jeg forventer at det ikke skal gå bra, men at testene har vært positive tviler jeg ikke på. 

Når mine var så svake og ikke ble sterkere etter et par dager, var det kjemisk. Når jeg var gravid ble den en strek før teststreken rakk å bli synlig. 

Anonymkode: 754ef...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når mine var så svake og ikke ble sterkere etter et par dager, var det kjemisk. Når jeg var gravid ble den en strek før teststreken rakk å bli synlig. 

Anonymkode: 754ef...013

Det er det samme jeg har opplevd tidligere. Det er åpenbart noe rart når testene er svake i 5 dager, til tross for forskjellig sensitivitet og merke. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...