Gå til innhold

Hvor finner man billige tebokser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett før jul fant jeg noen fine tebokser på Mique i Oslo, men ville vente til over jul med å kjøpe de. Nå er de selvfølgelig utsolgt.

Jeg drikker mye te, og har fem-seks-sju sorter i skapet som jeg godt kunne tenke meg å putte i bokser.

Er det noen som kan tipse om andre butikker som selger slike bokser? Jeg vil ha de så billige som mulig, slik at jeg kan kjøpe opp noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om de har sånne her men du kan jo se....... 2.etg på Emil Jensen gården i Drammen, eller Ambiente (tror det er det det heter) i gågata i Drammen........

Skrevet

Jeg har slike lekkre skrin fra Twinings som jeg bestilte på nett fra Haugen-Gruppen. Utrolig fine, i mørkt tre med rød "fløyel" inni. Slike de ofte har på hoteller og cafeer og slikt

Skrevet

Tusen takk for svarene.

Skjønner hvilken boks det er du mener Grooo, for jeg har en slik en selv også ( fikk av jobben), men det er bokser til te i løsvekt jeg trenger.

Uansett slo det meg plutselig at Ikea er stedet for å finne sånt, så jeg tar meg en tur dit jeg. ;) Utrolig at jeg ikke kom på Ikea tidligere.. :ler:

Skrevet

Rema hadde faktisk noen fine jeg kjøpte til ti eller tjue kroner

Skrevet
Jeg har slike lekkre skrin fra Twinings som jeg bestilte på nett fra Haugen-Gruppen. Utrolig fine, i mørkt tre med rød "fløyel" inni. Slike de ofte har på hoteller og cafeer og slikt

Du har ikke tilfeldigvis en link til en side hvor man kan se de skrinene vel? :)

Skrevet

Sorry, nå finner jeg ikke igjen siden. Eller altså, den er fjernet...

Send meg en PM så kan jeg gi deg kontaktinformasjonen jeg brukte da jeg bestilte sist, går jo ann å sende en mail og spørre om de har flere...

Skrevet

Kremmerhuset og liknende butikker har massevis av slike bokser. De koster uansett bare 30 kroner eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...