Eføy Skrevet 11. januar 2006 #1 Skrevet 11. januar 2006 Rett før jul fant jeg noen fine tebokser på Mique i Oslo, men ville vente til over jul med å kjøpe de. Nå er de selvfølgelig utsolgt. Jeg drikker mye te, og har fem-seks-sju sorter i skapet som jeg godt kunne tenke meg å putte i bokser. Er det noen som kan tipse om andre butikker som selger slike bokser? Jeg vil ha de så billige som mulig, slik at jeg kan kjøpe opp noen.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #2 Skrevet 11. januar 2006 Vet ikke om de har sånne her men du kan jo se....... 2.etg på Emil Jensen gården i Drammen, eller Ambiente (tror det er det det heter) i gågata i Drammen........
Grooo Skrevet 11. januar 2006 #3 Skrevet 11. januar 2006 Jeg har slike lekkre skrin fra Twinings som jeg bestilte på nett fra Haugen-Gruppen. Utrolig fine, i mørkt tre med rød "fløyel" inni. Slike de ofte har på hoteller og cafeer og slikt
Eføy Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2006 Tusen takk for svarene. Skjønner hvilken boks det er du mener Grooo, for jeg har en slik en selv også ( fikk av jobben), men det er bokser til te i løsvekt jeg trenger. Uansett slo det meg plutselig at Ikea er stedet for å finne sånt, så jeg tar meg en tur dit jeg. Utrolig at jeg ikke kom på Ikea tidligere..
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Rema hadde faktisk noen fine jeg kjøpte til ti eller tjue kroner
nostalgia Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Kanskje du finner noe du liker her hos Black Cat Kaffe og Tehus
nostalgia Skrevet 16. januar 2006 #7 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har slike lekkre skrin fra Twinings som jeg bestilte på nett fra Haugen-Gruppen. Utrolig fine, i mørkt tre med rød "fløyel" inni. Slike de ofte har på hoteller og cafeer og slikt ← Du har ikke tilfeldigvis en link til en side hvor man kan se de skrinene vel?
Grooo Skrevet 16. januar 2006 #8 Skrevet 16. januar 2006 Sorry, nå finner jeg ikke igjen siden. Eller altså, den er fjernet... Send meg en PM så kan jeg gi deg kontaktinformasjonen jeg brukte da jeg bestilte sist, går jo ann å sende en mail og spørre om de har flere...
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #9 Skrevet 16. januar 2006 Kremmerhuset og liknende butikker har massevis av slike bokser. De koster uansett bare 30 kroner eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå