AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Skrevet 18. juni 2023 Jeg har aldri opplevd det før - at en mann avstår fra både forhold og sex. I tillegg er han ingen don juan selv, nesten tvert imot, han er småtykk og ganske stille. Ikke er han homofil heller. Hva skjedde? Jeg må da være frastøtende, stygg, ekkel? Anonymkode: 7f7bf...d1d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Skrevet 18. juni 2023 Herregud. Han vil ikke ha sex med deg. Det er faktisk helt greit. Vil du ha sex med absolutt alle?! Anonymkode: 9eedf...fe9 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #3 Skrevet 18. juni 2023 Har du virkelig aldri opplevd at en mann ikke er interessert i deg før? Synes du alle du ikke vil ha sex eller forhold med er ekle, stygge og frastøtende? Anonymkode: 5a84f...eae 2 2
Andro Skrevet 18. juni 2023 #4 Skrevet 18. juni 2023 Du møter folk som ikke er ute etter forhold, og velger å ta det personlig, istedet for å respektere at de har selvråderett. Han definerer helt selv hva eller hvem man vil ha i livet sitt. Jeg har takket nei til alle sjekkeforespørsler det siste tiåret, og jeg tar det ille opp om noen mener at det er frekt. Dette livet er mitt. Kun mitt. Du har kjempeproblemer dersom du tror at det er noe galt med deg når ikke alle er klare for å harve over deg til enhver tid. 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #5 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du virkelig aldri opplevd at en mann ikke er interessert i deg før? Synes du alle du ikke vil ha sex eller forhold med er ekle, stygge og frastøtende? Anonymkode: 5a84f...eae Jeg snakker om menn jeg har flørtet med og som har flørtet tilbake, menn som det har vært noe mer enn rent vennskap med. Enten har de vært interessert i et forhold, eller så har de vært interessert i sex. TS Anonymkode: 7f7bf...d1d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #6 Skrevet 18. juni 2023 Voks opp og respekter en avvisning. Skjønner godt at han ikke er interessert, personligheten din virker ikke helt i vater Anonymkode: 2fd45...44e 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #7 Skrevet 18. juni 2023 50 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg snakker om menn jeg har flørtet med og som har flørtet tilbake, menn som det har vært noe mer enn rent vennskap med. Enten har de vært interessert i et forhold, eller så har de vært interessert i sex. TS Anonymkode: 7f7bf...d1d Kan det hende du har feiltolket signalene og at han ser det som rent vennskap? Anonymkode: e79dd...777 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #8 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg snakker om menn jeg har flørtet med og som har flørtet tilbake, menn som det har vært noe mer enn rent vennskap med. Enten har de vært interessert i et forhold, eller så har de vært interessert i sex. TS Anonymkode: 7f7bf...d1d Ok. Så du var «ansvarlig» og forlot den vanvittig lange hekta-tråden, og nå har du allerede startet en ny? Anonymkode: a3e89...3b7 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #9 Skrevet 18. juni 2023 Han er ikke tiltrukket av deg. Så enkel er det. Anonymkode: f79f0...614 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #10 Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg snakker om menn jeg har flørtet med og som har flørtet tilbake, menn som det har vært noe mer enn rent vennskap med. Enten har de vært interessert i et forhold, eller så har de vært interessert i sex. TS Anonymkode: 7f7bf...d1d Jaha? Er det tilfellet med mannen du snakker om i HI? I så fall så motsier du deg selv her. Hvis ikke så skjønner jeg ikke hvorfor du nå snakker om andre flørter du har hatt. Du skriver forvirrende, utelater detaljer som andre trenger å vite for å skjønne hva du egentlig mener. Anonymkode: 5a84f...eae 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå