Gå til innhold

Design Belysning A/S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har handlet online hos Design Belysning A/S? Gode/dårlige erfaringer? Jeg finner ingenting om fraktprisen på sidene deres, blir det veldig dyrt?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ut av fraktprisen selv. ;)

Skrevet

Da gjør det jo ingenting om du skriver den inn her - siden du allerede har startet en tråd om emnet.

Greit om trådene som går på spørsmål også inneholder en oppklaring.

Skrevet

Lurer fremdeles på om noen har erfaringer med å handle der da, jeg er litt skeptisk til å få tilsendt lamper i posten (=mulighet for tusen knas). ;)

Og fraktprisen kommer opp hvis du legger en vare i "handlevogn" og går til kassen. :)

Skrevet
Lurer fremdeles på om noen har erfaringer med å handle der da, jeg er litt skeptisk til å få tilsendt lamper i posten (=mulighet for tusen knas). 
Dette står på nettsidene deres:

Reklamasjon

Kjøper har plikt til å anmerke overfor transportør hvor det påvises skade eller manko ved vare mottak. Reklamasjon grunnet skade må skje til Design Belysning innen 24 timer etter varens mottakelse, hvis kredit skal innrømmes. Faktura, ordre eller pakkseddelnummer må oppgis. Skjulte skader eller feilpakking må reklameres innen 7 kalenderdager etter varemottak hvis kredit skal innrømmes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...