Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var det. Jeg var helt hodestups forelsket. Samme kjønn som meg var hun også. Hun var kjempesnill, smart, ordentlig, fin stil, slank og hadde blondt hår. Jevnaldrede? Glem det. Jeg synes ingen var like smarte eller modne som henne. I hele tre år på ungdomsskolen så handlet det kun om henne.

Nå er dette over 20 år siden, men jeg husker enda hvor inderlig sterk den forelskelsen var. Artig å mimre tilbake på. Noen andre som også var forelsket i læreren sin?

Anonymkode: 294b9...046

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, på ungdomsskolen, han var ung (nyutdannet) og veldig kjekk. Vi hadde han bare som vikar en kort periode. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Urwa skrev (Akkurat nå):

NEI!

OK! 

Anonymkode: 83d0a...2a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig, ts 😀

Anonymkode: 83d0a...2a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Urwa skrev (3 timer siden):

NEI!

Hvorfor så aggressiv

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 20.38):

Hvorfor så aggressiv

SORRY!!

AnonymBruker
Skrevet

Dag Ingebrigtsen 

Anonymkode: 985e6...3ee

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 17.22):

Jeg var det. Jeg var helt hodestups forelsket. Samme kjønn som meg var hun også. Hun var kjempesnill, smart, ordentlig, fin stil, slank og hadde blondt hår. Jevnaldrede? Glem det. Jeg synes ingen var like smarte eller modne som henne. I hele tre år på ungdomsskolen så handlet det kun om henne.

Nå er dette over 20 år siden, men jeg husker enda hvor inderlig sterk den forelskelsen var. Artig å mimre tilbake på. Noen andre som også var forelsket i læreren sin?

Nei, men det er helt normalt og menneskelig å få en forelskelse for en omsorgsperson. Mennesker i helsevesenet, personlige trenere, lærere.. kort sagt alle som viser forståelse og omsorg opplever fra tid til annen at noen blir forelsket i dem. 

Hva man faktisk GJØR med det er en annen sak. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dag Ingebrigtsen 

Anonymkode: 985e6...3ee

Det var ikke han som var forelska i læreren. Det var jenta han var forelska i som var forelska i læreren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...