AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Del Skrevet 18. juni 2023 Det er vel olivenolje som er den sunneste men den har jo denne karakteristiske smaken som ikke passer til alt, dessuten kan man ikke steke olivenolje på høy varme. Hva bruker du? Anonymkode: 2cfe8...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. juni 2023 #2 Del Skrevet 18. juni 2023 (endret) Rapsolje 😊 Både til steking og baking 😊 Endret 18. juni 2023 av Mardina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. juni 2023 #3 Del Skrevet 18. juni 2023 (endret) Rapsolje eller solsikkeolje. Endret 18. juni 2023 av Athena Freyja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 18. juni 2023 #4 Del Skrevet 18. juni 2023 Raps eller solsikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #5 Del Skrevet 18. juni 2023 Raps eller solsikke Anonymkode: 9331c...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow91 Skrevet 18. juni 2023 #6 Del Skrevet 18. juni 2023 (endret) Rapsolje Endret 18. juni 2023 av Rainbow91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 18. juni 2023 #7 Del Skrevet 18. juni 2023 Siden du spør i «Kosthold og livsstil» og ikke under kategorien for mat, så tar jeg meg friheten til å tipse om at en ikke må ha olje/fett heller. En kan bruke en god panne, samt om en steker sopp/løk først så avgir disse grønnsakene væske som en kan steke resten i. Jeg elsker sopp, så sopp er «oljen» for meg 😋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg bruker kokosolje/fett. Det er den sunneste og beste å bruke. Evnt kan jeg bruke olivenolje. Raps og solsikke er ikke så bra å bruke pga de må bruke så mye frø for å presse ut en teskje med olje, så man får i seg altfor mye av omega6, tror jeg. Så jeg bruker svært sjelden rapsolje og solsikkeolje. Er ikke så bra for cellene heller. Anonymkode: 7786e...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #9 Del Skrevet 20. juni 2023 Daisy-love skrev (På 18.6.2023 den 19.28): Siden du spør i «Kosthold og livsstil» og ikke under kategorien for mat, så tar jeg meg friheten til å tipse om at en ikke må ha olje/fett heller. En kan bruke en god panne, samt om en steker sopp/løk først så avgir disse grønnsakene væske som en kan steke resten i. Jeg elsker sopp, så sopp er «oljen» for meg 😋 Ja, det beste er å være forsiktig med bruk av olje. Jeg foretrekker å dampe grønsaker eller steke i vann om det blir godt. Bruker sjeldne fett, men da blir det å steke i kokosfett (den uten lukt og smak). Anonymkode: 7786e...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #10 Del Skrevet 20. juni 2023 Kokosolje, extra virgin olivenolje, meierismør eller klarna smør. Anonymkode: f50d5...15f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå