Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor midlertidig fra hverandre pga jobb (uvisst hvor lenge). Derfor er kommunikasjon ekstra viktig i denne perioden. Om jeg skriver «glad i deg» e.l. kan jeg oppleve å ikke få svar. Er ikke det litt spesielt å ikke få noe svar tilbake? Eller jeg som har høye forventninger?

Anonymkode: 42b3b...d9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere vært sammen lenge? Sier hen det aldri eller hender det hen sier det? Jeg synes ikke det er høye forventninger å ha, jeg er også sånn som trenger å høre det. Det kan hende kjæresten synes det er vanskelig å si eller kanskje har et litt annet kjærlighetsspråk enn deg. At kjæresten heller tyr til handlinger enn ord f.eks.? Du burde bare fortelle at du trenger å høre "glad i deg" tilbake. Hvis kjæresten er glad i deg, som jeg antar hen er, så vil hen møte deg på det og begynne å si det. 

Min kjæreste ønsket at jeg skulle kalle han ved kjælenavn, typ "kjære", jeg hadde ikke kommet til å begynne å gjøre det av meg selv, det hadde ikke falt meg naturlig, men når han spurte så begynte jeg selvfølgelig å gjøre det. 

Så mitt tips, bare fortell kjæresten hva du trenger, så ordner det seg nok!

Anonymkode: a74aa...a80

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er sært

Anonymkode: aa4fe...967

Skrevet

Burde få noe tilbake ja!!

Skrevet (endret)

Det var spesielt. Ville spurt hvorfor han/hun ikke sier det tilbake. 

Endret av Athena Freyja
AnonymBruker
Skrevet

Mulig han har en elskerinne han investerer følelsene sine i mens han er borte og at han derfor ikke vil lyve til deg om at han elsker deg tilbake 

Anonymkode: 0702d...11c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dere vært sammen lenge? Sier hen det aldri eller hender det hen sier det? Jeg synes ikke det er høye forventninger å ha, jeg er også sånn som trenger å høre det. Det kan hende kjæresten synes det er vanskelig å si eller kanskje har et litt annet kjærlighetsspråk enn deg. At kjæresten heller tyr til handlinger enn ord f.eks.? Du burde bare fortelle at du trenger å høre "glad i deg" tilbake. Hvis kjæresten er glad i deg, som jeg antar hen er, så vil hen møte deg på det og begynne å si det. 

Min kjæreste ønsket at jeg skulle kalle han ved kjælenavn, typ "kjære", jeg hadde ikke kommet til å begynne å gjøre det av meg selv, det hadde ikke falt meg naturlig, men når han spurte så begynte jeg selvfølgelig å gjøre det. 

Så mitt tips, bare fortell kjæresten hva du trenger, så ordner det seg nok!

Anonymkode: a74aa...a80

8 år. Han pleide å si det ofte før

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

8 år. Han pleide å si det ofte før

Da er nok forholdet over

Anonymkode: aa4fe...967

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han sa det ofte før og nå ikke sier det så hadde jeg reagert veldig. Hvis han ikke hadde sagt det før så ville jeg også sagt det med ulikt kjærlighetsspråk, men dette er Ikke greit og jeg skjønner at du synes det er rart. Du bør spørre han hvorfor. 

Anonymkode: 4ffe3...10b

Skrevet

Det er ikke spesielt, men det er en helt klar avvisning.

Skrevet
Andro skrev (2 timer siden):

Det er ikke spesielt, men det er en helt klar avvisning.

Det trenger det ikke være :) Etter 8 år er det mange som tar hverandre for gitt, og bruker man ikke slike ord ofte så blir det en "sperre" på å bruke det også. Typisk for litt lengre forholdet at dette glir ut fra den ene eller begge to. Da må man kommunisere sammen og ta slike ting opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Hei, jeg har lagt merke til at du har sluttet å si at du er glad i meg. Er det noe galt, eller?"

Anonymkode: 59b52...11f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommuniser, ikke spør folk på kvinneguiden

Anonymkode: 65107...6cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi bor midlertidig fra hverandre pga jobb (uvisst hvor lenge). Derfor er kommunikasjon ekstra viktig i denne perioden. Om jeg skriver «glad i deg» e.l. kan jeg oppleve å ikke få svar. Er ikke det litt spesielt å ikke få noe svar tilbake? Eller jeg som har høye forventninger?

Du er nøye hvis handlingene hans viser at han er glad i deg. Ord fra menn betyr lite i det store og hele. Det er hva de gjør som betyr noe.

Anonymkode: b2fab...0f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...