Gå til innhold

vaskjehjelp hvor dyrt er det egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og min forlovede vurdere og skaffe oss vaskehjelp men er veldig usikker på pris så da lurer vi på hva dere som har vaskehjelp i Oslo hvor mye betaler dere for vaskehjelp en gang i uka for ca 70 kvadratmeter?

Anonymkode: 53baf...031

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1689701-vaskjehjelp-hvor-dyrt-er-det-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 15.58):

Jeg og min forlovede vurdere og skaffe oss vaskehjelp men er veldig usikker på pris så da lurer vi på hva dere som har vaskehjelp i Oslo hvor mye betaler dere for vaskehjelp en gang i uka for ca 70 kvadratmeter?

betaler dere svart eller hva er greia med at prisene er så hemlige?🤔

AnonymBruker

Hvit vaskehjelp, annenhver uke, ca samme størrelse i Oslo og hun bruker ca 2 timer. Vi betaler 900kr per gang, det er inkludert moms. Har hatt 2 andre før og de hadde litt lavere timespris men det hadde også hun her når hun startet men hun har økt prisen litt (naturlig når alt blir dyrere)

Anonymkode: 84dce...135

AnonymBruker

Vi har Freska, det e blitt ganske dyrt. Men garantert hvitt, og helt upersonlig forhold til renholder. All dialog går via Freska. Betaler ca 600 i timen. Har større leilighet og vasken tar tre timer. Mulig 1,5-2 timer holder for dere?

Anonymkode: 68fd2...d2b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...