AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Del Skrevet 18. juni 2023 Denne syklusen skulle jeg satt inn fryst ett i naturlig syklus. På onsdag var jeg på kontroll for å sjekke eggpose og livmorslimhinnen. Eggposen var på 20 mm og slimhinnen var på 5 mm da. Dem avbrøt forsøket da de mente eggløsning kom iløpet av døgnet og slimhinnen var for tynn. Jeg har tatt Clearblue eggløsningstester, som har vist negativt. Den viste blinkende smiley i går(lørdag) og blinkene smiley dag. Jeg har typiske tegn på at eggløsning er like rundt hjørnet nå, tenker den kommer i morgen. Kan slimhinnen ha blitt tykkere siden onsdag? Jeg synes det var litt synd det ble avbrutt når eggløsning ikke kom som dem sa. Anonymkode: 1e292...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #2 Del Skrevet 18. juni 2023 Du kan eventuelt høre i morgen om de har mulighet til å ta en ny sjekk og se.. Er kjempe kjipt å få ett forsøk avbrutt sånn....Har hatt 2 frysforsøk avbrutt pga eggløsning ikke passet med innsett grunnet helg/helligdager. Anonymkode: 1dca0...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå